שאלות ותשובות

  • אילו שירותים חייבים אישור מוקדם?

    חלק מהשירותים (כמו בדיקות רפואיות או טיפולים) המופיעים בסל השירותים דורשים אישור מראש של גורם רפואי מוסמך של כללית.

    איך יודעים אם השירות דורש אישור מראש?
    צרפנו לכם את המידע הזה בכל שירות ושירות הדורש אישור. בנוסף תוכלו לעיין ברשימת כל השירותים האלו כאן.

    מה עושים כשצריכים לעשות בדיקה שדורשת אישור מראש במצב רפואי דחוף?
    אם האישור מתעכב יש לפנות לרופא המשפחה כדי שהוא יסייע לכם לקדם את הבירור בנושא.

  • מה זו מערכת סל השירותים?

    מגיע לכם לדעת! ב​אמצעות מערכת סל השירותים תוכלו לחפש שירות של כללית או של כללית מושלם ולבדוק מהו השירות, כיצד ניתן​ לקבל אותו ומה צריך לעשות כדי לקבל אותו.​​

  • איך מחפשים שירות?

    ניתן לחפש שירות לפי השם שלו (לדוגמה: פיזיותרפיה), לפי תחום השירות (לדוגמה: בדיקות מעבדה) או לפי קוד השירות שאותו ניתן למצוא בהפניה שקיבלתם מהרופא (למשל 80074).

  • איזה מידע ניתן לקבל על השירות?

    ליד כל שירות תמצאו הסבר קצר עליו (מהו השירות?), מה הוא כולל(מה צריך לדעת?), כיצד ניתן לקבל אותו (במרפאות כללית או במרפאות שבהסדר עם כללית), ובאיזו מסגרת הוא ניתן (סל השירותים או אולי באמצעות החזר כספי).

  • איך אוכל לדעת אם אני זכאי לשירות?

    פשוט לחצו על הכפתור "לזכאות אישית" שנמצא בתחתית העמוד של כל שירות. לחיצה על הכפתור תפנה אתכם למסך הכניסה של "כללית און־ליין". לאחר הזדהות מלאה (עם קוד משתמש וסיסמה) תופנו ישירות לצפייה בשירות במערכת "זכאות אישית", שם יוצג לכם, בהתאם למידע האישי שלכם, אם אתם זכאים לו.

ניוזלטר כללית

אני מסכים לקבל הודעות במייל