ייעוץ טלפוני פרטני ומתועד למוסדות רווחה, חינוך ושיקום, תעריף לשלושה חודשים, בריאות הנפש

תחומי שירות:

בריאות הנפש

  • סל השירותים
  • קוד שירות: 74058
  • קוד משרד הבריאות: L0898

מהו השירות?

ייעוץ למוסדות רווחה, חינוך, ושיקום על מטופל בבריאות הנפש. הייעוץ נעשה באמצעות הטלפון.

מה צריך לדעת על השירות?

מה כולל השירות?
ייעוץ טלפוני על מטופל בבריאות הנפש. הייעוץ נעשה על ידי המטפל העיקרי.

השירות ניתן במשך שלושה חודשים ללא הגבלה במספר השיחות. השיחות יתועדו בתיק הרפואי האישי של המטופל.

למי מגיע השירות?
למטופל פעיל (שקיבל לפחות טיפול אחד במרפאה בחצי השנה האחרונה) שנרשמה לו אבחנה בתחום בריאות הנפש, והוא מטופל במסגרת ללא אשפוז (אמבולטורית).

למי ניתן הייעוץ?
למוסדות רווחה, חינוך ושיקום.

איך מקבלים את השירות?
1. יש לקבל הפניה מהרופא המטפל.
2. יש לקבל אישור מבקר פסיכיאטרי או נציג מטעמו.

לבדיקת זכאות אישית

אם הכפתור "בדיקת זכאות אישית" מופיע, בלחיצה עליו, תעברו לכניסה לאתר "כללית און־ליין" המחייבת קוד משתמש וסיסמה. אם אין לכם קוד משתמש וסיסמה פנו למרפאה.
מערכת סל השירותים נועדה לתת לכם את המידע המלא והמעודכן ביותר על השירותים המגיעים לכם בכללית. שימו לב, המידע המתפרסם במערכת עשוי להשתנות מעת לעת כתוצאה משינויים בשירות או בסל כללית.

כללית לידיעתך כי מגיע לך! צפו במידע על השירות שחיפשתם - מהו השירות? האם הוא כלול בסל הבריאות או בכללית מושלם? למי הוא מיועד? איך אפשר לקבל אותו? אם דרוש לכם מידע נוסף על השירות, פנו למרפאה שלכם

ניוזלטר כללית

אני מסכים לקבל הודעות במייל