החזר בעבור הסעה באמבולנס נט"ן מד"א - חולה שאושפז

תחומי שירות:

אישורים, החזרים, תרופות

  • סל השירותים
  • קוד שירות: 95050
  • קוד משרד הבריאות: K0452

מהו השירות?

החזר הוצאות על הסעה באמבולנס של מד"א/אט"ן/נט"ן או כל אמבולנס אחר (שמלווה ברופא או פארמדיק) של חברה שמאושרת על־ידי משרד הבריאות, כאשר הפינוי מסתיים באשפוז ובמקרים חריגים בלבד.

מה צריך לדעת על השירות?

מהו ההחזר שניתן?
החזר של 100% על התשלום בעבור ההסעה באמבולנס - על פי תעריפי מד"א.

למי מגיע השירות?
• ללקוחות כללית, שהגיעו לחדר מיון כללי או לחדר מיון פסיכיאטרי בבית חולים פסיכיאטרי באחד מהאמבולנסים, שמפורטים למעלה, ואושפזו.
• ללקוחות כללית שהגיעו באמבולנס לאשפוז אלקטיבי - ללא מעבר בחדר מיון (במקרה הזה נדרש אישור מראש של המנהל הרפואי במחוז).

ההחזר ניתן רק למקרים הבאים:
1. ללקוח כללית שפונה מביתו.
2. לקשיש עצמאי השוהה בבית אבות במחלקה שאינה סיעודית.
3. לדייר דיור מוגן ממשלתי או מסחרי.
4. למטופל סיעודי או תשוש נפש השוהה במחלקה סיעודית בבית אבות למעט מטופלים שמאושפזים במימון של משרד הבריאות.
5. לילדים בעלי מום גופני או לאנשים הלוקים בשכלם המתגוררים במעונות בפיקוח משרד הרווחה.
6. למטופל שנפגע בתאונת דרכים ופונה באמבולנס נט"ן לחדר מיון ואושפז.
שימו לב: לא מדובר במקרה של תאונת עבודה (תאונת דרכים בדרך לעבודה באחריות המוסד לביטוח לאומי).

7. לצורך העברת מטופל פסיכיאטרי כמפורט להלן:
א. המטופל הועבר באמבולנס מביתו למיון בבית חולים כללי ומשם לבית חולים פסיכיאטרי, ושם אושפז. במקרה כזה הוא יהיה זכאי להחזר של 100% מהתשלום על כל ההסעות האלה.
ב. המטופל הועבר מביתו לבית חולים פסיכיאטרי באמבולנס ושם הוא אושפז.
ג. המטופל הועבר ביוזמתו מביתו למחלקה פסיכיאטרית בבית חולים כללי באמבולנס ושם הוא אושפז.
ד. המטופל הועבר ביוזמתו מהבית שלו למחלקה פסיכיאטרית בבית חולים פסיכיאטרי באמבולנס, לצורך אשפוז דחוף או אלקטיבי. (להחזר בעבור אשפוז אלקטיבי יש צורך באישור מוקדם של הגורם היוזם).

איך ניתן לקבל את ההחזר?
יש לפנות למרפאת האם ולצרף:
1. חשבונית מס/קבלה מקורית.
2. סיכום מחלה מבית החולים המציין אשפוז עקב בעיה דחופה/ אישור המוקד על אשפוז/ אישור אשפוז ממשרד הקבלה מבית החולים בו נעשה האשפוז/ אישור על אשפוז.

להנחיות מלאות יש לפנות למשרד המרפאה.

לבדיקת זכאות אישית

אם הכפתור "בדיקת זכאות אישית" מופיע, בלחיצה עליו, תעברו לכניסה לאתר "כללית און־ליין" המחייבת קוד משתמש וסיסמה. אם אין לכם קוד משתמש וסיסמה פנו למרפאה.
מערכת סל השירותים נועדה לתת לכם את המידע המלא והמעודכן ביותר על השירותים המגיעים לכם בכללית. שימו לב, המידע המתפרסם במערכת עשוי להשתנות מעת לעת כתוצאה משינויים בשירות או בסל כללית.

כללית לידיעתך כי מגיע לך! צפו במידע על השירות שחיפשתם - מהו השירות? האם הוא כלול בסל הבריאות או בכללית מושלם? למי הוא מיועד? איך אפשר לקבל אותו? אם דרוש לכם מידע נוסף על השירות, פנו למרפאה שלכם

ניוזלטר כללית

אני מסכים לקבל הודעות במייל