החזר תחבורה ציבורית בעבור בירור וטיפול רפואי מחוץ לאילת

תחומי שירות:

אישורים, החזרים, תרופות

  • סל השירותים
  • קוד שירות: 95096
  • קוד משרד הבריאות: K1563

מהו השירות?

החזר תחבורה ציבורית בעבור בירור וטיפול רפואי מחוץ לאילת.

מה צריך לדעת על השירות?

מה כולל השירות?
החזר כספי ללקוחות כללית הגרים באילת בעבור נסיעות לבירורים או טיפולים רפואיים שנמצאים מחוץ לעיר.

למי מיועד ההחזר?
• ההחזר ניתן לתושבי אילת שרשומים במרפאה באילת ושצריכים טיפול רפואי שלא ניתן לקבל אותו בעיר.
• ההחזר ניתן גם לנוסעים בתחבורה ציבורית וגם לנוסעים ברכב פרטי על פי הצהרה שהם נתנו מראש.

איזה החזר מגיע לכם?
ההחזר שתקבלו הוא בגובה עלות תחבורה ציבורית לנסיעה הלוך וחזור ליעדים מחוץ לאילת.

איך מקבלים את ההחזר?
1. יש להצהיר במרפאה על הנסיעה או על כרטיסי האוטובוס הנדרשים בעבור הנסיעה ולציין גם את יעד הנסיעה ואת התאריך שלה.

2. יש להציג במרפאה מסמך רפואי המאשר את ביצוע הבדיקה ביעד הנסיעה.

3. יש לקבל אישור מראש על הנסיעה ממנהל המרפאה.

להנחיות מלאות יש לפנות למשרד המרפאה.

לבדיקת זכאות אישית

אם הכפתור "בדיקת זכאות אישית" מופיע, בלחיצה עליו, תעברו לכניסה לאתר "כללית און־ליין" המחייבת קוד משתמש וסיסמה. אם אין לכם קוד משתמש וסיסמה פנו למרפאה.
מערכת סל השירותים נועדה לתת לכם את המידע המלא והמעודכן ביותר על השירותים המגיעים לכם בכללית. שימו לב, המידע המתפרסם במערכת עשוי להשתנות מעת לעת כתוצאה משינויים בשירות או בסל כללית.

כללית לידיעתך כי מגיע לך! צפו במידע על השירות שחיפשתם - מהו השירות? האם הוא כלול בסל הבריאות או בכללית מושלם? למי הוא מיועד? איך אפשר לקבל אותו? אם דרוש לכם מידע נוסף על השירות, פנו למרפאה שלכם

ניוזלטר כללית

אני מסכים לקבל הודעות במייל