החזר הוצאות בעבור הסעה באמבולנס (נט"ן מד"א) - חולה שלא אושפז ‎

תחומי שירות:

אישורים, החזרים, תרופות

  • סל השירותים
  • קוד שירות: 95171
  • קוד משרד הבריאות: K1040

מהו השירות?

החזר הוצאות על הסעה באמבולנס של מד"א, אט"ן, נט"ן או אמבולנס של חברה אחרת המאושרת על־ידי משרד הבריאות (שמלווה ברופא או פרמדיק), כאשר הפינוי לא הסתיים באשפוז.

מה צריך לדעת על השירות?

מהו ההחזר שניתן?
החזר של 50% על תשלום בעבור ההסעה באמבולנס - על פי תעריפי מד"א.

למי ניתן ההחזר?
ללקוחות כללית שהוסעו באמבולנס של מד"א, אט"ן, נט"ן או אמבולנס של חברה אחרת המאושרת על־ידי משרד הבריאות (שמלווה ברופא או פרמדיק), ובמקרים הבאים:
1. לקוחות שהגיעו לחדר מיון כללי ולא נזקקו בסוף לאשפוז.
2. מטופלים פסיכיאטריים שהועברו ביוזמתם מביתם לבית חולים פסיכיאטרי או למחלקה פסיכיאטרית בבית חולים כללי ולא אושפזו.
3. מטופלים פסיכיאטריים שהועברו מביתם למיון בבית חולים כללי ומשם הועברו למחלקה פסיכיאטרית בבית חולים פסיכיאטרי, ולא אושפזו. (הזכאות להחזר של 50% על התשלום היא בעבור ההסעה מבית המטופל למיון בבית חולים כללי)
4. לקוחות שנפגעו בתאונת דרכים, הוסעו לחדר מיון ולא אושפזו - זכאים להחזר של 100% מההוצאה (על־פי תעריפי מד"א). ההחזר ניתן רק אם לא מדובר בתאונת עבודה (תאונת דרכים בדרך לעבודה).

איך מקבלים את ההחזר?
יש להציג במרפאה חשבונית מס קבלה מקורית או קבלה מקורית ודו"ח מחדר מיון.

להנחיות מלאות יש לפנות למשרד המרפאה.


 

לבדיקת זכאות אישית

אם הכפתור "בדיקת זכאות אישית" מופיע, בלחיצה עליו, תעברו לכניסה לאתר "כללית און־ליין" המחייבת קוד משתמש וסיסמה. אם אין לכם קוד משתמש וסיסמה פנו למרפאה.
מערכת סל השירותים נועדה לתת לכם את המידע המלא והמעודכן ביותר על השירותים המגיעים לכם בכללית. שימו לב, המידע המתפרסם במערכת עשוי להשתנות מעת לעת כתוצאה משינויים בשירות או בסל כללית.

כללית לידיעתך כי מגיע לך! צפו במידע על השירות שחיפשתם - מהו השירות? האם הוא כלול בסל הבריאות או בכללית מושלם? למי הוא מיועד? איך אפשר לקבל אותו? אם דרוש לכם מידע נוסף על השירות, פנו למרפאה שלכם

ניוזלטר כללית

אני מסכים לקבל הודעות במייל