החזר הסעה באמבולנס מד"א רגיל לחולה שאושפז

תחומי שירות:

אישורים, החזרים, תרופות

  • סל השירותים
  • קוד שירות: 95172
  • קוד משרד הבריאות: K1041

מהו השירות?

החזר הוצאות על הסעה באמבולנס של מד"א כאשר הפינוי הסתיים באשפוז.

מה צריך לדעת על השירות?

מהו ההחזר שניתן?
החזר של 100% על תשלום בעבור ההסעה באמבולנס של מד"א (על פי תעריפי מד"א).

למי ניתן ההחזר?
ההחזר ניתן במקרים הבאים:
1. לקוח כללית שפונה לחדר מיון באמבולנס של מד"א ואושפז. (אם הלקוח פונה באמבולנס אחר ואושפז, יש לצרף אישור ממנהל המרפאה כדי לקבל את ההחזר).
2. לקוח כללית שהוסע באמבולנס של מד"א לאשפוז אלקטיבי ללא מיון. במקרה הזה יש לקבל אישור מראש של המנהל הרפואי במחוז.
3. קשיש עצמאי השוהה בבית אבות במחלקה שאינה סיעודית, שפונה לחדר מיון באמבולנס של מד"א ואושפז.
4. דייר דיור מוגן, ממשלתי או פרטי, שפונה לחדר מיון באמבולנס של מד"א ואושפז.
5. מטופל סיעודי או תשוש נפש השוהה במחלקה סיעודית בבית אבות, שפונה לחדר מיון באמבולנס של מד"א ואושפז (למעט מטופלים שמאושפזים במימון של משרד הבריאות).
6. ילד בעל מום גופני או אדם הלוקה בשכלו, המתגורר במעון בפיקוח משרד הרווחה, שפונה לחדר מיון באמבולנס של מד"א ואושפז.
7. מטופל שנפגע בתאונת דרכים ופונה לחדר מיון באמבולנס של מד"א ואושפז. ההחזר ניתן כאשר לא מדובר בתאונת עבודה (תאונת דרכים בדרך לעבודה).
8. מטופל פסיכיאטרי שהועבר ביוזמתו מביתו למחלקה פסיכיאטרית בבית חולים כללי באמבולנס של מד"א ואושפז.
9. מטופל פסיכיאטרי שהועבר ביוזמתו מביתו למחלקה פסיכיאטרית בבית חולים פסיכיאטרי באמבולנס של מד"א, לצורך אשפוז דחוף או אלקטיבי. במקרה של אשפוז אלקטיבי יש צורך באישור מוקדם של הגורם היוזם.
10. מטופל פסיכיאטרי שהועבר מביתו למיון בבית חולים כללי ומשם הועבר למחלקה פסיכיאטרית בבית חולים פסיכיאטרי, ואושפז במחלקה. (הזכאות להחזר של 100% על התשלום היא בעבור ההסעה מבית המטופל למיון בבית חולים כללי)
11.  מטופל פסיכיאטרי שהועבר מביתו לבית חולים פסיכיאטרי ואושפז.

איך מקבלים את ההחזר?
יש להציג במרפאה את המסמכים הבאים:
1. חשבונית מס או קבלה מקורית.
2. סיכום מחלה מבית החולים המציין אשפוז עקב בעיה דחופה, או אישור של המוקד על האשפוז, או אישור אשפוז ממשרד הקבלה בבית החולים, או אישור על אשפוז במקום סיכום מחלה.

להנחיות מלאות יש לפנות למשרד המרפאה.

לבדיקת זכאות אישית

אם הכפתור "בדיקת זכאות אישית" מופיע, בלחיצה עליו, תעברו לכניסה לאתר "כללית און־ליין" המחייבת קוד משתמש וסיסמה. אם אין לכם קוד משתמש וסיסמה פנו למרפאה.
מערכת סל השירותים נועדה לתת לכם את המידע המלא והמעודכן ביותר על השירותים המגיעים לכם בכללית. שימו לב, המידע המתפרסם במערכת עשוי להשתנות מעת לעת כתוצאה משינויים בשירות או בסל כללית.

כללית לידיעתך כי מגיע לך! צפו במידע על השירות שחיפשתם - מהו השירות? האם הוא כלול בסל הבריאות או בכללית מושלם? למי הוא מיועד? איך אפשר לקבל אותו? אם דרוש לכם מידע נוסף על השירות, פנו למרפאה שלכם

ניוזלטר כללית

אני מסכים לקבל הודעות במייל