פורסם בראשונה: 19.05.2015
עדכון אחרון: 29.03.2016
  • צוות אתר כללית צוות אתר כללית

חידוש מרשמים במסרון SMS

לקריאה נוחה
עוד שירות יעיל ופשוט של כללית שיחסוך לכם זמן ומאמץ. מהיום מחדשים מרשמים קבועים באמצעות מסרון. איך זה עובד? כל הפרטים בפנים
חידוש מרשמים בסמס, שירותי בריאות כללית

תשכחו מתורים ומטלפונים. השירות החדש של כללית יאפשר לכם לחדש את המרשם לתרופות הקבועות שלכם בלחיצה אחת.

​קיבלתם את ה־SMS על חידוש מרשם?

שלחו את הספרה 1 בהודעה חוזרת. תשובה מהרופא תתקבל בתוך 4 ימי עבודה למייל שלכם.

למי זה מיועד?

לחולים כרוניים שמחדשים את התרופות הקבועות שלהם בכל 3 חודשים באמצעות שירות אל־תור - באינטרנט או בטלפון. השירות נועד להקל על התהליך ולחסוך זמן יקר.

איך זה עובד?

1. המערכת מזהה שנותרו 10 ימים עד שיפוג התוקף של מרשם התרופות הקבועות שלכם ושולחת מסרון לטלפון הנייד שלכם - על־פי המספר השמור במערכת.

2. כאשר מקבלים את המסרון פשוט שולחים את הספרה 1 בהודעה חוזרת, ואז הבקשה לחידוש המרשם נכנסת למחשב של הרופא המטפל.

3. הרופא בוחן את הבקשה, משיב לה, ואתם מקבלים את התשובה לתיבת המייל שלכם - בתוך 4 ימי עבודה, ולרוב הרבה פחות מזה.
שימו לב: ישנם מקרים מועטים בהם יבקש הרופא פרטים נוספים (כמו ביצוע בדיקות דם) על מנת לאשר את הבקשה באופן סופי.

איך לוקחים את התרופות החדשות?

בתשובה שתקבלו במייל, תוכלו לראות אם המרשם נחתם דיגיטלית על־ידי הרופא שלכם או שלא.

• אם המרשם נחתם דיגיטלית, הוא כבר מעודכן במערכת, ואין לכם צורך להדפיס אותו בדרך לבית המרקחת. פשוט גשו לבית המרקחת עם הכרטיס המגנטי שלכם, ובקשו מהרוקח את התרופות. 

רוצים לצפות בתרופות לפני שתגיעו לבית המרקחת? היכנסו לשירות רשימת ניפוק תרופות בתיק הרפואי האישי שלכם בכללית און־ליין

• אם המרשם לא נחתם דיגיטלית, גשו למרפאה שלכם, ובקשו את המרשם בדלפק הקבלה.

​איך מחדשים מרשם באינטרנט או מהסמארטפון?

לא קיבלתם מסרון מכללית, אך אתם רוצים לחדש מרשמים? אין בעיה. תוכלו לשלוח בקשה כזאת לרופא שלכם, בלי קוד משתמש או סיסמה באמצעות שירות "בקשות מהמרפאה" של כללית.

שליחת בקשות למרפאה - איך משתמשים בשירות?

היא הגיעה!

אפליקציית כללית החדשה

כל השירותים הדיגיטליים של כללית במקום אחד. הורידו כבר עכשיו את האפליקציה החדשה שלנו

ניוזלטר כללית

אני מסכים לקבל הודעות במייל