פורסם בראשונה: 03.10.2011
עדכון אחרון: 21.05.2014
  • צוות אתר כללית צוות אתר כללית

כל החיובים שלך במקום אחד

לקריאה נוחה
השירותים החדשים באתר כללית חוסכים זמן יקר ועוזרים לנהל טוב יותר את הבריאות: פירוט חודשי של כל החיובים והתשלומים ודיווח על מצב הפניות שהוגשו לכללית מושלם

​​1. מצב הפנייה שלי למושלם

למי מיועד​ השירות?

ללקוחות כללית מושלם שהשתמשו באחד משירותי כללית מושלם והגישו בקשה להחזר.

למה זה טוב לי?
כי זה מהיר, פשוט, זמין, יעיל - נכנסים לאתר כללית ומתעדכנים מה מצב הפנייה – האם הגיעה, האם היא מטופלת, האם הסתיים הטיפול.

איך זה עובד?
נכנסים לכללית און־ליין, לוחצים על הלשונית "חיובים ותשלומים" ואז על "החזרי מושלם". לאחר שנכנסים רואים מה מצב הפניות שהוגשו: האם הן מטופלות, האם הן אושרו או שמא חסרים מסמכים (במקרה זה אנו מפרטים מה חסר להשלמת הטיפול). אם התביעה אושרה - רואים את סכום ההחזר הכספי שאושר ולאיזה חשבון בנק הועבר התשלום.

עדיין אין לך סיסמה לכללית און־ליין? לחץ/י כאן למידע על קבלת סיסמה.

זה עולה כסף?
לא. השירות ניתן ללא תשלום.

2. דו"ח חיובים חודשי

למי מיועד השירות?
השירות מיועד ללקוחות כללית שעידכנו אמצעי תשלום ומאפשר לשלם בעבור שירותים ותרופות באמצעות הרשאה בכרטיס האשראי או בהוראת קבע בבנק. כמו כן הוא מיועד ללקוחות כללית מושלם.

למה זה טוב לי?
כי השירות מאפשר לך להישאר עם האצבע על הדופק בכל הקשור לתשלומים שלך ושל בני משפחתך לכללית ולכללית מושלם. עד היום היה הדו"ח נשלח אליך בדואר אחת לרבעון – מעכשיו אפשר לצפות במצב החשבון באתר כללית בכל רגע.

איך זה עובד?
נכנסים לכללית און־ליין, לוחצים על הלשונית "חיובים ותשלומים" ואז על "חיוב חודשי". בוחרים את חודש החיוב שבו רוצים לצפות, ורואים את כל השירותים והתרופות שנרכשו וכן את החיובים בעבור ביטוח כללית מושלם.

זה עולה כסף?
לא. השירות ניתן ללא תשלום.

היא הגיעה!

אפליקציית כללית החדשה

כל השירותים הדיגיטליים של כללית במקום אחד. הורידו כבר עכשיו את האפליקציה החדשה שלנו

ניוזלטר כללית

אני מסכים לקבל הודעות במייל