פורסם בראשונה: 01.03.2010
עדכון אחרון: 16.02.2016

  • צוות אתר כללית צוות אתר כללית

העתיד כבר כאן: החידושים של כללית און־ליין

אתר כללית און־ליין מציג שירותים ופיתוחים חדשים שיכולים לחסוך לכם זמן יקר, להימנע מהתרוצצויות ולנהל טוב יותר את הבריאות שלכם. רוצים לדעת מה חדש? היכנסו

​​​​​​​​לקוחות כללית און־ליין יכולים לנהל את הבריאות שלהם בלי לקום מהספה. כללית מציעה ללקוחותיה עולם מתקדם של שירותי און־ליין. למגוון השירותים נוספו באחרונה פיתוחים חדשים שמקלים על לקוחות כללית לנהל את התיק הרפואי האישי שלהם מהבית.

תוכן העניינים: 
1. ייעוץ מומחים און־ליין
2. חדש! הודעות ותזכורות אישיות
3. רגישויות
4. סיכומי ביקור רפואה יועצת
5. הפניות לבדיקות מעבדה
6. סיכומי אשפוז
7. אישורי מחלה ב​​רשת
8. בקשות מהמרפאה
9. מצב הפנייה שלי למושלם
10. דו"ח חיובים חודשי
11. זימון תורים
12. בדיקות מעבדה און־ליין
13. הכל על התרופות שלכם 
14. בדיקת מלאי בבתי מרקחת
15. הצגת טופס 17
16. החלפת קוד משתמש
17. תוצאות דימות

1. ייעוץ מומחים און־ליין

יש לך שאלה? המומחים של כללית מחכים לך במערכת הייעוץ המקוון המשודרגת שלנו. בשירות תוכלו לשאול את המומחים שלנו שאלות במגוון תחומים, לקבל תשובות בצורה נוחה ולנהל דיון עם המומחה.

למה זה טוב?
המערכת החדשה מאפשרת להתייעץ עם רופאים מומחים בלי לצאת מהבית, לקבל תשובה בתוך 48 שעות ולצפות בהיסטוריית השאלות והתשובות.

לחצו כאן להתייעצות עם המומחים שלנו.

2. הודעות ותזכורות אישיות

מהיום לא שוכחים! בתיק הרפואי האישי שלכם ימתינו לכם הודעות ותזכורות אישיות:

1. תוצאות בדיקת מעבדה שהתקבלו

2.  תזכורות על הפניות וטופסי 17 שהתוקף שלהן עומד לפוג

3. המלצות רפואיות אישיות

4. תשובות מייעוץ מומחים

5. הודעה על טפסים חדשים שהתקבלו (טופס 17, אישורי מחלה, אישור לחדר כושר, סיכום מידע רפואי).

למה זה טוב?
מהיום לא שוכחים תורים, לא מפספסים הפניות וקל לעקוב אחרי כל מה שחדש באתר.

שימו לב: כדי לקבל את ההודעות גם למייל האישי, יש לעדכן את כתובת המייל.

איך עושים את זה? פשוט!

1. נכנסים לתיק הרפואי האישי עם שם המשתמש והסיסמה

2. לוחצים על "הפרופיל שלי" בפינה השמאלית העליונה של המסך

3. לוחצים על "עריכת פרטים אישיים ודואר אלקטרוני"

4. משנים את כתובת המייל
בחזרה למעלה

3. רגישויות

האם אתם אלרגיים לאגוזים? אולי אתם רגישים לסוג מסוים של אנטיביוטיקה? ומה בנוגע לעקיצת דבורה? מהיום אפשר לצפות ברגישויות שרשם לכם הרופא ולהתייעץ עם מומחה לאלרגיות.

למה זה טוב?
המידע הזה יכול להיות קריטי עבורכם - כשאתם קונים תרופות, כשאתם בביקור אצל הרופא או כשאתם מתאשפזים. בנוסף, הוא מאפשר לכם לקבל בלי מאמץ תשובות לשאלות שלכם על אלרגיה. איך? שולחים את השאלה למומחה - והתשובה מגיעה בתוך יום עבודה אחד.
בחזרה למעלה

4. סיכומי ביקור רפואה יועצת

ביקרתם אצל קרדיולוג? הייתם אצל כירורג? מהיום יופיע סיכום הביקור, שהונפק על ידי הרופא היועץ, גם בתיק הרפואי האישי שלכם בכללית און־ליין. בנוסף, תוכלו להפנות שאלה למומחה של כללית ולקבל תשובה אישית למייל.

למה זה טוב?
זה מאפשר לכם להיות עם אצבע על הדופק ולעקוב אחר כל הביקורים אצל רופאים יועצים.
בחזרה למעלה

5. הפניות לבדיקות מעבדה

צריך לצום? מותר לשתות? מתי לעשות? מהיום ההפניות שלכם לבדיקות מעבדה מחכות לכם בכללית און־ליין, יחד עם הסברים והנחיות.      

למה זה טוב?
זה מאפשר לך לעקוב באופן מסודר אחר ההפניות שקיבלת ואחר התוקף שלהן, ומסייע לך להגיע לבדיקות מוכן יותר.
בחזרה למעלה

6. סיכומי אשפוז

מהיום אפשר לצפות בסיכומי אשפוז ובסיכומי ביקור בחדר מיון גם מהבית.

למה זה טוב?
כי זה נוח ואף מרגיע לדעת שלא צריך להתרוצץ בשביל להשיג את סיכום הביקור בחדר מיון. הוא פשוט מחכה לכם בתיק הרפואי המקוון.
בחזרה למעלה

7. אישורי מחלה ב​​רשת​

לקוחות כללית יכולים לצפות בכל אישורי המחלה שהונפקו בעבורם בתיק הרפואי המקוון שלהם. האישורים חתומים דיגיטלית, ולכן ניתן להדפיס ולהציג אותם בלי חתימה של הרופא ושל המרפאה.

למה זה טוב?
כי זה חוסך זמן והתרוצצויות, ומאפשר מעקב אחרי ימי המחלה שלכם.
בחזרה למעלה

8. בקשות מהמרפאה

עד כמה הייתם רוצים לבקש מהמרפאה שלכם מרשמים ואישורים מבלי להגיע לשם? עכשיו זה אפשרי.

למה זה טוב?
כי עכשיו אתם יכולים לבקש מהמרפאה הזמנת מרשמים, הפניות וסיכומי מחלה - בלי להתקשר, בלי לחפש חניה ובלי לחכות בתור. 

אילו שירותים ניתנים?
1. חידוש מרשמים קבועים
2. הפניה לבדיקות רפואה מונעת
3. הפניה לבדיקות למי שצריך לעבור ניתוח
4. הפניה לבדיקות INR (בדיקות קרישה לנוטלי מדללי דם)
5. סיכום מידע רפואי

איך שולחים בקשה למרפאה?

למי ניתן השירות?
השירות זמין ללקוחות כללית שמנויים לכללית און־ליין ושהמרפאה שלהם הצטרפה לשירות. בשלב זה השירות ניתן בחלק מהמרפאות, והוא יורחב בהדרגה לכולן. חשוב לציין שהשירות לא נועד למקרים דחופים.

חדש! שליחת בקשות למרפאה ללא סיסמה
מהיר, פשוט ונוח - מהיום תוכלו לשלוח בקשה למרפאה שלכם בלי להזין קוד משתמש וסיסמה.

פשוט הזינו את תעודת הזהות שלכם ואת שנת הלידה.
בחזרה למעלה

9. מצב הפנייה שלי למושלם

השירות מיועד ללקוחות כללית מושלם שהשתמשו באחד משירותי כללית מושלם והגישו בקשה להחזר כספי.

למה זה טוב לי?
כי זה מהיר, פשוט, זמין ויעיל. נכנסים לאתר ומגלים מה מצב הפנייה - האם הגיעה, האם היא מטופלת או אם הסתיים הטיפול.
בחזרה למעלה

10. דו"ח חיובים חודשי

השירות מיועד ללקוחות כללית שעדכנו אמצעי תשלום ומאפשר לשלם בעבור שירותים ותרופות באמצעות הרשאה בכרטיס האשראי או בהוראת קבע בבנק. ללקוחות כללית מושלם השירות מאפשר לצפות בתשלומים עבור תוכניות הביטוח השונות.

למה זה טוב?
כי השירות מאפשר לך להישאר עם האצבע על הדופק בכל הקשור לתשלומים שלך ושל בני המשפחה.
בחזרה למעלה

11. זימון תורים

לקוחות כללית יכולים להזמין תור לרופא באינטרנט ובסלולר ולא צריכים להגיע לשם כך למרפאה או להתקשר.

מדובר בשירות מהיר וזמין הפועל 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע ובמשך כל השנה. למערכת הזימונים תצוגה גרפית והשימוש בה קל ואינטואטיבי. זה פשוט, מהיר ונוח.

למה זה טוב?
1. בכללית און־ליין אפשר לזמן תור ללקיחת בדיקות דם על ידי אחות.

2.  המערכת מאפשרת להעביר את מועדי התורים שהוזמנו לרופאים ישירות למייל.

3. אפשר לצפות בתורים הקודמים.

4. אפשר לצפות ברשימת הרופאים שאצלם ביקרת בעבר.
בחזרה למעלה

12. בדיקות מעבדה און־ליין

לקוחות כללית המנויים לכללית און־ליין מקבלים את תוצאות בדיקות המעבדה כשהן מלוות בהסברים מקיפים בעברית ברורה ובגובה העיניים.

אפשר לדפדף בין התוצאות השונות, ובחלק מהבדיקות אף ניתן לצפות בגרף ממוחשב שמציג את התוצאות על ציר הזמן.

רוצים לקבל הסבר נוסף על תוצאות הבדיקה? אפשר לשלוח את טופס הבדיקה באופן אנונימי לפורום בדיקות מעבדה ולקבל תשובה מהירה של רופאים מומחים.
בחזרה למעלה

איך צופים בתוצאות הבדיקות?

13. הכל על התרופות שלכם

יש לכם בלאגן בארון התרופות? עשינו לכם סדר!  צפו ברשימת התרופות שרכשתם בבתי המרקחת של כללית, במרשמים שקיבלתם מהרופא, ברשימת התרופות הקבועות שלכם ובאישורים לתרופות חריגות.
בחזרה למעלה

14. חדש! בדיקת מלאי בבית מרקחת

זוכרים את הימים שהייתם מגיעים לבית המרקחת, ממתינים בסבלנות בתור רק כדי לגלות שהתרופה שהייתם צריכים אזלה? ובכן, הימים האלה מאחוריכם! כללית מאפשרת לכם לבדוק בסמארטפון האם התרופה שאתם צריכים נמצאת במלאי.

למה זה טוב?
כי זה חוסך זמן והתרוצצויות.

לקריאה נרחבת על השירות לחצו כאן.
בחזרה למעלה

15. הצגת טופס 17

לקוחות כללית און־ליין יכולים לצפות בטופסי ההתחייבויות שהופקו בעבורם ובעבור בני משפחתם ולהדפיס אותם. אם איבדת טופס 17 שהופק לך או לילדים שלך, תוכל להדפיס אותו ולהשתמש בו. טופס 17 שהודפס מהאתר תקף במלואו גם ללא חתימה וחותמת של המרפאה.
בחזרה למעלה

16. החלפת קוד משתמש

לקוחות כללית און־ליין יכולים עכשיו לבחור לעצמם את קוד המשתמש האישי, ואף להחליף אותו מתי שהם רוצים.
בחזרה למעלה

איך משחזרים סיסמה או קוד משתמש?

17. תוצאות דימות

עשיתם אולטרסאונד? MRI? אתם יכולים לצפות בפיענוחים.
בחזרה למעלה

 

הידעת? במקרים רבים טיפולים​ בכללית רפואה משלימה עשויים לסייע ולעזור. לפרטים לחץ/י​ כאן

היא הגיעה!

אפליקציית כללית החדשה

כל השירותים הדיגיטליים של כללית במקום אחד. הורידו כבר עכשיו את האפליקציה החדשה שלנו

ניוזלטר כללית

אני מסכים לקבל הודעות במייל