• בקשות למרפאה בקשות למרפאה
  • תור ללא סיסמה תור ללא סיסמה
  • תוצאות בדיקות תוצאות בדיקות
  • חיפוש שירותים חיפוש שירותים
  • רופא און־ליין רופא און־ליין
  • תשלום חוב מהיר תשלום חוב מהיר
  • רפואה דחופה רפואה דחופה
  • כללית מושלם כללית מושלם

פורסם בראשונה: 01.03.2010
עדכון אחרון: 21.05.2014

  • דורון קוראל דורון קוראל

העתיד כבר כאן: החידושים של כללית און־ליין

אתר כללית און־ליין מציג שירותים ופיתוחים חדשים שיכולים לחסוך לכם זמן יקר, להימנע מהתרוצצויות ולנהל טוב יותר את הבריאות שלכם. רוצים לדעת מה חדש? היכנסו

​​​​​​​​לקוחות כללית און־ליין יכולים לנהל את הבריאות שלהם בלי לקום מהספה. כללית מציעה ללקוחותיה עולם מתקדם של שירותי און־ליין. למגוון השירותים נוספו באחרונה פיתוחים חדשים שמקלים על לקוחות כללית לנהל את התיק הרפואי האישי שלהם מהבית.

1. חדש! ייעוץ מומחים און־ליין

יש לך שאלה? המומחים של כללית מחכים לך במערכת הייעוץ המקוון החדשה והמשודרגת שלנו. בשירות החדש תוכלו לשאול את המומחים שלנו שאלות במגוון תחומים, לקבל תשובות בצורה נוחה ולנהל דיון עם המומחה.

למה זה טוב?
המערכת החדשה מאפשרת להתייעץ עם רופאים מומחים בלי לצאת מהבית, לקבל תשובה בתוך 48 שעות ולצפות בהיסטוריית השאלות והתשובות.

2. חדש! הודעות ותזכורות אישיות

מהיום לא שוכחים: בתיק הרפואי האישי שלכם ימתינו לכם הודעות ותזכורות אישיות - תוצאות בדיקת מעבדה שהתקבלו, תזכורות על הפניות שהתוקף שלהן עומד לפוג, המלצות רפואיות אישיות, תשובות מייעוץ מומחים ועוד. כדי לקבל את ההודעות גם למייל האישי, יש לעדכן את כתובת המייל שלכם כאן.

למה זה טוב?
מהיום לא שוכחים תורים, לא מפספסים הפניות וקל לעקוב אחרי כל מה שחדש באתר.

3. רגישויות

האם אתם אלרגיים לאגוזים? אולי אתם רגישים לסוג מסוים של אנטיביוטיקה? ומה בנוגע לעקיצת דבורה? מהיום אפשר לצפות ברגישויות שרשם לכם הרופא ולהתייעץ עם מומחה לאלרגיות.

למה זה טוב?
המידע הזה יכול להיות קריטי עבורכם - כשאתם קונים תרופות, כשאתם בביקור אצל הרופא  או כשאתם מתאשפזים. בנוסף, הוא מאפשר לכם לקבל בלי מאמץ תשובות לשאלות שלכם על אלרגיה. איך? שולחים את השאלה למומחה - והתשובה מגיעה בתוך יום עבודה אחד.

4. סיכומי ביקור רפואה יועצת

ביקרתם אצל קרדיולוג? הייתם אצל כירורג? מהיום יופיע סיכום הביקור, שהונפק על ידי הרופא היועץ, גם בתיק הרפואי האישי שלכם בכללית און־ליין. בנוסף, תוכלו להפנות שאלה למומחה של כללית ולקבל תשובה אישית למייל.

למה זה טוב?
זה מאפשר לכם להיות עם אצבע על הדופק ולעקוב אחר כל הביקורים אצל רופאים יועצים.

5. הפניות לבדיקות מעבדה

צריך לצום? מותר לשתות? מתי לעשות? מהיום ההפניות שלכם לבדיקות מעבדה מחכות לכם בכללית און־ליין, יחד עם הסברים והנחיות.      

למה זה טוב?
זה מאפשר לך לעקוב באופן מסודר אחר ההפניות שקיבלת ואחר התוקף שלהן, ומסייע לך להגיע לבדיקות מוכן יותר.

6. סיכומי אשפוז

מהיום אפשר לצפות בסיכומי אשפוז ובסיכומי ביקור בחדר מיון גם מהבית.

למה זה טוב?
כי זה נוח ואף מרגיע לדעת שלא צריך להתרוצץ בשביל להשיג את סיכום הביקור בחדר מיון. הוא פשוט מחכה לכם בתיק הרפואי המקוון.

7. אישורי מחלה ב​​רשת​

לקוחות כללית יכולים לצפות בכל אישורי המחלה שהונפקו בעבורם בתיק הרפואי המקוון שלהם. האישורים חתומים דיגיטלית, ולכן ניתן להדפיס ולהציג אותם בלי חתימה של הרופא ושל המרפאה.

למה זה טוב לי?
כי זה חוסך זמן והתרוצצויות, ומאפשר מעקב אחרי ימי המחלה שלכם.

8. בקשות מהמרפאה

עד כמה הייתם רוצים לבקש מהמרפאה שלכם מרשמים ואישורים מבלי להגיע לשם? עכשיו זה אפשרי.

למה זה טוב?
כי עכשיו אתם יכולים לבקש מהמרפאה הזמנת מרשמים, הפניות וסיכומי מחלה - בלי להתקשר, בלי לחפש חניה ובלי לחכות בתור. 

אילו שירותים ניתנים?
• חידוש מרשמים קבועים
• הפניה לבדיקות רפואה מונעת
• הפניה לבדיקות למי שצריך לעבור ניתוח
• הפניה לבדיקות INR (בדיקות קרישה לנוטלי מדללי דם)
• סיכום מידע רפואי

למי ניתן השירות?
השירות זמין ללקוחות כללית שמנויים לכללית און־ליין ושהמרפאה שלהם הצטרפה לשירות. בשלב זה השירות ניתן בחלק מהמרפאות, והוא יורחב בהדרגה לכולן. חשוב לציין שהשירות לא נועד למקרים דחופים.

חדש! שליחת בקשות למרפאה ללא סיסמה
מהיר, פשוט ונוח - מהיום תוכלו לשלוח בקשה למרפאה שלכם בלי להזין קוד משתמש וסיסמה.

פשוט הזינו את תעודת הזהות שלכם ואת שנת הלידה.

9. מצב הפנייה שלי למושלם

השירות מיועד ללקוחות כללית מושלם שהשתמשו באחד משירותי כללית מושלם והגישו בקשה להחזר כספי.

למה זה טוב לי?
כי זה מהיר, פשוט, זמין ויעיל. נכנסים לאתר ומגלים מה מצב הפנייה - האם הגיעה, האם היא מטופלת או אם הסתיים הטיפול.

10. דו"ח חיובים חודשי

השירות מיועד ללקוחות כללית שעידכנו אמצעי תשלום ומאפשר לשלם בעבור שירותים ותרופות באמצעות הרשאה בכרטיס האשראי או בהוראת קבע בבנק. ללקוחות כללית מושלם השירות מאפשר לצפות בתשלומים עבור תוכניות הביטוח השונות.

למה זה טוב?
כי השירות מאפשר לך להישאר עם האצבע על הדופק בכל הקשור לתשלומים שלך ושל בני המשפחה.

11. זימון תורים

לקוחות כללית יכולים להזמין תור לרופא באינטרנט ובסלולר ואינם צריכים להגיע לשם כך למרפאה או להתקשר בטלפון.

מדובר בשירות מהיר וזמין הפועל 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע ובמשך כל השנה. למערכת הזימונים תצוגה גרפית והשימוש בה קל ואינטואטיבי. זה פשוט, מהיר ונוח.

למה זה טוב?
• בכללית און־ליין אפשר לזמן תור ללקיחת בדיקות דם על ידי אחות.
• המערכת מאפשרת להעביר את מועדי התורים שהוזמנו לרופאים ישירות למייל.
• אפשר לצפות בתורים הקודמים.
• אפשר לצפות ברשימת הרופאים שאצלם ביקרת בעבר.

12. בדיקות מעבדה און־ליין

לקוחות כללית המנויים לכללית און־ליין מקבלים את תוצאות בדיקות המעבדה כשהן מלוות בהסברים מקיפים בעברית ברורה ובגובה העיניים.

אפשר לדפדף בין התוצאות השונות, ובחלק מהבדיקות אף ניתן לצפות בגרף ממוחשב שמציג את התוצאות על ציר הזמן.

רוצים לקבל הסבר נוסף על תוצאות הבדיקה? אפשר לשלוח את טופס הבדיקה באופן אנונימי לפורום בדיקות מעבדה ולקבל תשובה מהירה של רופאים מומחים.

13. אילו תרופות קניתי?

לקוחות כללית יכולים לצפות ברשימת התרופות שקנו בבתי המרקחת של כללית. לחיצה על שם התרופה פותחת את דף המידע המלא על התרופה מתוך מדריך התרופות של כללית.

14. הצגת טופס 17

לקוחות כללית און־ליין יכולים לצפות בטופסי ההתחייבויות שהופקו בעבורם ובעבור בני משפחתם ולהדפיס אותם. אם איבדת טופס 17 שהופק לך או לילדים שלך, תוכל להדפיס אותו ולהשתמש בו. טופס 17 שהודפס מהאתר תקף במלואו גם ללא חתימה וחותמת של המרפאה.

15. החלפת קוד משתמש

לקוחות כללית און־ליין יכולים עכשיו לבחור לעצמם את קוד המשתמש האישי, ואף להחליף אותו מתי שהם רוצים.

לידיעתך – במקרים רבים טיפולים​ בכללית רפואה משלימה עשויים לסייע ולעזור. לפרטים לחץ/י​ כאן

  
חשוב לדעת
בדרך להיות הורים?

בואו לראות מה מגיע לכם בכללית מושלם

ניוזלטר כללית
רוצה לקבל את הניוזלטר השבועי שלנו?
אני מסכים לקבל הודעות במייל