פורסם בראשונה: 12.07.2016
עדכון אחרון: 12.07.2016
  • צוות אתר כללית צוות אתר כללית

שכחת סיסמה? יש קוד חד־פעמי ב־SMS

לקריאה נוחה
כמה פעמים קרה לך שרצית להיכנס לתיק הרפואי האישי, אבל לא הצלחת לזכור את הסיסמה? מתסכל, הא? תגידו ביי לתסכולים - מהיום אפשר להיכנס לכללית און־ליין באמצעות קוד חד־פעמי שמקבלים במסרון לטלפון הנייד
שכחתם סיסמה? יש קוד חד־פעמי ב־SMS

כל־כך הרבה דברים אפשר לעשות בתיק הרפואי האישי שלכם בכללית און־ליין: להזמין ולבטל תורים לרופאים ואחיות, לצפות בתוצאות בדיקות המעבדה ובהסברים על החריגה שהופיעה פתאום בהמוגלובין או בברזל, לראות את אישורי המחלה שהרופא רשם ואת טופסי 17 שלכם, יש גם את המרשמים והתרופות שלכם, אפשרות להתייעץ עם המומחים של כללית לבדוק מה מגיע לכם בכללית במערכת הזכאות ועוד ועוד...

אבל כל הטוב הזה הסתתר עד היום מאחורי קוד משתמש וסיסמה, וזה מובן – אנחנו עושים הכל כדי לשמור על חיסיון המידע הרפואי של כל אחד ממיליוני הלקוחות והמטופלים שלנו בכללית. אז חשבנו וחשבנו – איך אפשר להפוך את החיים שלכם לקצת יותר קלים, איך נאפשר לכם לא לבוא למרפאה אם אתם לא חייבים? ומצאנו! בלי קוד משתמש וסיסמה – רק עם קוד חד־פעמי ב־SMS. mobile_screen_full_login.jpg

שנייה לפני שאומרים ביי לסיסמאות!​

יש לך כבר קוד משתמש וסיסמה לאתר?
אל חשש, אפשר להמשיך להיכנס לתיק הרפואי האישי באותה צורה שנכנסת עד היום. 

רוצה להפסיק לזכור סיסמאות וקודים?
זה הזמן להירשם לשירות ולהיכנס לתיק הרפואי האישי באמצעות קוד חד־פעמי, בלי לזכור סיסמאות.

איך זה עובד?

זה באמת מאוד פשוט, קודם כל נרשמים לשירות - נכנסים פעם אחת בלבד לכללית און־ליין - כדי שנוכל לדעת שאתם באמת אתם. אחרי הכניסה המערכת תציע לכם להירשם לשירות בארבעה שלבים קצרים.

כך זה נראה: stage1_2.jpg

1. אחרי שנכנסתם לכללית און־ליין תקפוץ לכם הודעה גדולה שתזמין אתכם להירשם לשירות ולאשר את תנאי השימוש.

2. לאחר מכן, כל מה שצריך לעשות זה להזין את מספר הטלפון הנייד ואת כתובת הדואר האלקטרוני, ו... להמתין ל־SMS עם הקוד.

חשוב לדעת: מספר הטלפון הנייד שתזינו יעדכן את המערכות של כללית שזהו מספר הטלפון שלכם.

אם תרצו בעתיד לעדכן או לשנות את המספר תוכלו לעשות זאת אחרי הכניסה לתיק הרפואי האישי באזור "הפרופיל שלי" לגולשים באמצעות מחשב ביתי או "עריכת פרופיל אישי" למי שגולש מהנייד.

stage3_4.jpg 

קיבלתם SMS? יופי!

הזינו את הקוד שקיבלתם בהודעה ולחצו אישור. חשוב שתדעו - הקוד מתבטל לאחר 5 דקות. אז אם קמתם רגע לשירותים או שפשוט לא הספקתם, לא נורא! יש לכם אפשרות לבקש קוד נוסף.

זהו, ההרשמה הסתיימה! עכשיו תוכלו להיכנס לכללית און־ליין באמצעות קוד חד־פעמי שיישלח אליכם ב־SMS ותעודת הזהות שלכם בלבד. mobile_screen_quick_login.jpg

לפני סיום הנה עוד טיפ קטן: את קוד האימות שמורכב מאותיות ומספרים (ונקרא גם קאפצ'ה) אפשר להזין בלי להתייחס לאותיות גדולות או קטנות - המערכת תסלח לכם אם התבלבלתם ותכניס אתכם - בתנאי שכל שאר הפרטים נכונים - מספר תעודת הזהות שלכם והקוד החד־פעמי שקיבלת ב־SMS.

mobile_screen_final.jpg 

אבל אין לי סיסמה - מה לעשות?

פשוט פונים למרפאה ומקבלים סיסמה בדקה.

ואם יש לי סיסמה, אבל אני לא זוכר אותה?

אז יש לך שתי אפשרויות:
1. לשחזר את הסיסמה או את קוד המשתמש באתר שלנו
2. או פשוט להתקשר למוקד 2700*

מתי השירות הזה יהיה זמין גם באפליקציית כללית?

ממש עוד מעט - עד סוף הקיץ תוכלו להיכנס לכל השירותים שלנו באמצעות קוד חד־פעמי ב־SMS גם באפליקציה שלנו.

היא הגיעה!

אפליקציית כללית החדשה

כל השירותים הדיגיטליים של כללית במקום אחד. הורידו כבר עכשיו את האפליקציה החדשה שלנו

ניוזלטר כללית

אני מסכים לקבל הודעות במייל