• בקשות למרפאה בקשות למרפאה
  • תור ללא סיסמה תור ללא סיסמה
  • תוצאות בדיקות תוצאות בדיקות
  • חיפוש שירותים חיפוש שירותים
  • רופא און־ליין רופא און־ליין
  • תשלום חוב מהיר תשלום חוב מהיר
  • רפואה דחופה רפואה דחופה
  • כללית מושלם כללית מושלם

פורסם בראשונה: 29.11.2009
עדכון אחרון: 05.08.2013

  • צוות אתר כללית

רופאי ילדים לייעוץ און־ליין בליווי מקצועי של מומחי שניידר

רופאי ילדים מומחים מייעצים לך בשיחת וידאו באינטרנט או בטלפון כשמרפאות כללית סגורות - בלילות, בסופי שבוע ובחגים. אם צריך, הרופאים נותנים מכתב הפניה לחדר המיון ומרשם לבית המרקחת

משפחה מביטה במחשב נייד

​​​​​​​​כללית מעניקה שירות ייעוץ של רופאי ילדים בליווי מקצועי של מומחי שניידר בשיחת וידאו באינטרנט כאשר המרפאות סגורות - בלילות, בסופי שבוע ובחגים. כל מה שצריך הוא מצלמת וידאו אינטרנטית פשוטה ומיקרופון רשת המחובר למחשב. 

לכניסה לשירות רופאי ילדים און־ליין לחץ/י כאן

 חדש! אפשר להתייעץ עם רופאי ילדים און־ליין גם בסמארטפון

מהו שירות רופאי ילדים און־ליין?

ייעוץ רפואי לילדים בידי רופאי ילדים מומחים.

למי מיועד השירות?

להורים המתלבטים כיצד לנהוג עם הילד החולה כאשר המרפאה סגורה.

כיצד יסייעו לי?

הרופאים המומחים שלנו ייעצו לך מה לעשות עם הילד החולה - האם ניתן לחכות עד הבוקר ולקחת אותו למרפאה, או שאולי מוטב לפנות כבר עכשיו לחדר המיון? במקרה הצורך, הרופא יכול לתת לכם, ההורים, מכתב הפניה למיון וגם מרשם לבית מרקחת תורן.

זה עולה לי כסף?

לא! השירות ניתן ללא תשלום רק ללקוחות כללית.

מתי פועל השירות?

בימים ראשון עד חמישי מ־20:00 בערב עד 6:00 בבוקר שלמחרת.

בסופי־שבוע ובחגים מ־13:00 ביום שישי (או בערב החג) ועד 06:00 ביום ראשון שאחריו (או יום החול שאחרי החג).

איזה ציוד צריך כדי לקיים את השיחה?

• מצלמת אינטרנט פשוטה (כל מצלמת אינטרנט שברשותכם מתאימה).

• מיקרופון רשת פשוט (כל מיקרופון אינטרנטי שברשותכם  מתאים).

• חיבור לאינטרנט ברוחב פס של 1.5 מגה־בייט לפחות.

• מומלץ שהמקום שממנו את מתחברת יואר היטב כדי להקל על הרופא לראות אותך ואת הילד.

מצלמה ומיקרופון הם תנאים הכרחיים לקבלת השירות. רוב מצלמות האינטרנט מגיעות כיום עם מיקרופון מובנה, כך שלרוב אין צורך במיקרופון נפרד.

צפו בסרטון הדרכה על השירות: 

שירות רופא ילדים אונליין

​​

מה יכולים הרופאים לעשות בשביל הילד שלי?

● להתרשם ממצב הילד באופן בלתי־אמצעי ולדבר איתו, לא רק איתכם, ההורים.

● לתת הפניה לחדר מיון ולשלוח לכם את ההפניה בדואר־אלקטרוני או בפקס.

● לתת מרשם לתרופות ולשלוח לכם אותו בדואר האלקטרוני או בפקס.

● להעלות לשיחה, במסך נוסף, רופא עמית להתייעצות משותפת.

● להפיק לכם אישור על חופשת מחלה ולשלוח לכם אותו בדואר־האלקטרוני או בפקס.

● בסיום הייעוץ יישלח אליכם בדואר־אלקטרוני או בפקס סיכום של תיעוד הביקור.

אילו פרטים מומלץ להכין מראש לפני השיחה?

• גיל.
• גובה.
• משקל.
• אבחנות רפואיות.
• אלרגיות ורגישויות.
• תרופות כרוניות.
• מידע על אשפוזים קודמים (אם היו).
• כל מידע נוסף שנראה לכם חשוב וחיוני.

מיהם רופאי הילדים העונים?

כל הרופאים בשירות הם מומחים ברפואת ילדים מהשורה הראשונה, שהוכשרו לתת ייעוץ רפואי טלפוני ברפואת ילדים.

השירות אינו מחליף ערוצים רפואיים אחרים העומדים בפניכם, כמו: הזמנת ביקור־בית של רופא, פנייה למוקדים לרפואה דחופה(מר"מ), מוקד רופאים, פנייה טלפונית למוקד האחיות של הכללית או פנייה עצמית לחדר המיון הקרוב אליכם, או לקו החירום של מגן־דוד־אדום.

לחץ/י כאן להורדת מדריך מפורט להתחברות לשירות

נציגי שירות הלקוחות של רופאי ילדים און־ליין ישמחו לסייע לך בכל שאלה נוספת או בעיה טכנית. פשוט מחייגים 2700* או 03-9405350.

חשוב לדעת
בדרך להיות הורים?

​​​​​בואו לראות מה מגיע לכם בכללית מושלם

ניוזלטר כללית
רוצה לקבל את הניוזלטר השבועי שלנו?
אני מסכים לקבל הודעות במייל