פורסם בראשונה: 29.12.2011
עדכון אחרון: 15.11.2012
  • דורון קוראל דורון קוראל

לא שומעים? בכללית יש מי שמקשיבים לך

לקריאה נוחה
קל ופשוט: לקוח של כללית בעל לקות שמיעה יכול לתאם מועד ביקור לרופא יועץ באמצעות שיחת וידאו או על ידי שליחת מייל למרכז שירות הלקוחות 2700* בכתובת clalit.online@clalit.org.il

​​​​כללית, ארגון הבריאות הגדול במדינה, עושה את מרב המאמצים כדי להעניק לכם את השירות הטוב ביותר באמצעות האינטרנט ובאמצעות המרכז לשירות לקוחות - 2700*.

לקוחות בעלי לקות שמיעה​, שזקוקים לשירות 2700* ואינם יכולים להסתייע בו בשל מגבלת השמיעה, יכולים לזמן תורים באמצעות כללית און־ליין​. נוסף על כך, כללית פיתחה בעבורם שירות פשוט וקל לזימון ביקורים לרפואה - שליחת דואר אלקטרוני.

​​

איך עובד השירות הזה?

לקוח כללית בעל לקות שמיעה יכול לתאם מועד ביקור לרופא יועץ באמצעות שליחת מייל למרכז שירות הלקוחות 2700* בכתובת clalit.online@clalit.org.il

בהודעת המייל על הלקוח למלא את הפרטים הבאים:

• מספר תעודת זהות
• שם מלא
• עם איזה רופא־יועץ רוצים להיפגש (למעט רפואת משפחה)
• ימים ושעות מועדפות (נעשה את מרב המאמצים להיענות לבקשתך, אך איננו מתחייבים לתת תור בשעות/ביישוב שביקשת)
• יישוב מבוקש
• מרפאה מבוקשת

מתי ואיפה מקבלים תשובה?

מענה לבקשה יוחזר לכתובת המייל שממנו נשלחה הבקשה.
פנייה אשר התקבלה בשעות הפעילות של מרכז שירות הלקוחות תטופל בתוך ארבע שעות.

פנייה אשר התקבלה בשעות שבהן מרכז שירות הלקוחות אינו פעיל תטופל עד לשעה 14:00 ביום הפעילות שלאחר מכן.

יצירת קשר באמצעות שיחת וידאו

אפשרות נוספת לקבל שירות מהמוקד היא דרך שיחת ועידה בתיווך אגודת החרשים.

הלקוחות מתקשרים בשיחת וידאו למרכז התקשורת של האגודה לחרשים​, והם יוצרים קשר עם המוקד דרך קוד מיוחד.  

ניוזלטר כללית

אני מסכים לקבל הודעות במייל