מתכונים בריאים של כללית

לכל הסרטונים

    דיאטה

    לכל הכתבות

    באיזו עיר בישראל יורדים הכי בגדול?

    כמעט כולם יודעים שהשמנת יתר היא מתכון להרבה צרות בריאותיות. ישנה עיר בישראל שבה התושבים הפנימו את המסר הכי טוב, והפכו אותה לשיאנית ההרזיה של ישראל. ויש עוד מידע פיקנטי במחקר הענק של כללית, בהשתתפות 3 מיליון (!) מלקוחות הקופה

    כלל חשוב בדיאטה: לאכול לאט, לרדת מהר

    סופרים קלוריות כאילו אין מחר? חיים על פריכיות אורז ומים? אוכלים חסות ובוכים מתסכול? לתזונאית שלנו יש טיפ חזק במיוחד שיכול מאד לעזור לכם עם הירידה במשקל. אז מה צריך לעשות? ללעוס הרבה ולאכול לאט - וזה רק על קצה המזלג!

    תזונה נכונה

    לכל הכתבות

    מה זה לעזאזל שומן טראנס?

    סובלים מלחץ דם גבוה? לא סובלים אבל ממש רוצים למנוע? חשוב שתדעו מה אתם אוכלים. המדריך השלם והברור לקריאת התוויות שעל מוצרי המזון

    תוויות מזון: איך אפשר לקרוא את זה?

    רצית לקנות משהו טעים לאכול, ואם אפשר שלא יהיה מלא בחומרים משמרים ושאר תוספים תמוהים. אבל לא סתם האותיות הקטנות על תווית המזון כאלו קשות לקריאה. איך יודעים אילו מאכלים עובדים עליכם בעיניים? התזונאית שלנו מתרגמת את רכיבי המזון והסימון התזונתי לעברית

    תזונה מונעת

    לכל הכתבות

    חוק 5 השניות באוכל: אמת או מיתוס?

    אחד המיתוסים הכי מפורסמים בתחום המזון הוא שאם מרימים בתוך 5 שניות אוכל שנפל על הרצפה - בטוח להכניס אותו לפה. האמנם? שני חוקרי מזון מארה"ב חקרו את הנושא בשנתיים האחרונות וחזרו עם מסקנות מעניינות. האם חייכם עומדים להשתנות?

    מתקפת הס־ל־מ־ו־נ־ל־ה

    באחרונה אנחנו מוצפים בהתרעות על מזונות נגועים בסלמונלה, ובהם קורנפלקס, חומוס וטחינה. מדוע חיידק הסלמונלה כל כך מפחיד, ואיך אנחנו יכולים להגן על עצמנו מפניו?

    תזונה לפי אבחנה

    לכל הכתבות

    מתכונים לטיפול במעי רגיז

    נמאס לך לסבול מכאבי בטן, גזים, עצירויות ו/או שלשולים? כדאי לנסות שינוי בתזונה. התזונאית שלנו הכינה לכם הרבה מתכונים כחלק מדיאטת פוד מאפ לטיפול במעי רגיז: יש פה סלט, תבשיל, חזה עוף וגם קינוח

    תזונה לטיפול במחלות לב

    הלב וכלי הדם שלנו אחראים להזרמת דם ולהעברת חמצן לכל איברי הגוף, ולכן פגיעה בהם עלולה לגרום לפגיעה קשה בכל האיברים, למחלות כרוניות ואף למוות. מה כדאי לכם לאכול כדי למנוע מחלות לב, ובאיזו תזונה לבחור אם כבר חליתם? המדריך המלא

    תזונת ילדים ונוער

    לכל הכתבות

    טיפים ומתכונים לארוחת בוקר בבית הספר

    במשפחות רבות העיסוק סביב ארוחת הבוקר בבית־ספר או בגן הופך לסיוט יומיומי. התזונאית שלנו מספקת עצות איך למנוע את מאבקי הכוח בינכם לבין הילדים ומציגה מתכונים טעימים וקלים להכנה

    הילדים בחופש? זו לא סיבה לאכול זבל

    מי לא היה רוצה שהילדים שלו יאכלו פחות ג'אנק פוד ויותר אוכל בריא ומזין? אבל עם כל הפיתויים שמסביב, לא תמיד מדובר במשימה קלה - במיוחד לא בתקופת החופש הגדול והבלתי־נגמר. לתזונאית שלנו יש כמה טיפים מעניינים וגם מתכונים לגלידה ולגרנולה ביתיות

    תזונה בהריון

    לכל הכתבות

    סוכרת הריון: מה לאכול ומה לא?

    אבחון של סוכרת הריון מחייב הקפדה על תזונה בריאה ומופחתת פחמימות. התזונאית שלנו מסבירה לכן הכל: מהם המזונות המומלצים, ממי צריך להתרחק, איך לאכול וכמה ואיך להתנהל לאחר הלידה

    אוכל אחרי הלידה: למי יש זמן להכין בכלל?

    בין החתלה להאכלה, בין התפעלות מעוד גרעפס אחד קטן לסידורים בבית, ועם כל העייפות שלא נגמרת - את גם חייבת לאכול. בכל זאת, את בטח רוצה להצליח לתפקד בצורה שפויה ובריאה. הזעקנו את התזונאית שלנו, שכבר הייתה בסרט הזה, כדי לעזור לך לעכל את המצב החדש

    מתכונים בריאים

    לכל הכתבות

    רוצים פסטרמה בריאה וטעימה? תכינו בבית!

    הפסטרמה שמכינים במפעל עם כל החומרים המשמרים שלא עושים לכם טוב? שמרו ממנה מרחק. לתזונאית שלנו יש בשבילכם פיתרון הרבה יותר בריא, שהוא גם טעים וקל להכנה. הבעיה היחידה עם פסטרמה תוצרת בית: שהיא נחטפת ממש מהר

    עוגיות טחינה וגם לחמניות (מטחינה!)

    טבעונים אימצו אותה כמעט בכל ארוחה, וכדאי ללמוד מהם גם אם אתם אוכלים הכול. טחינה היא כל כך בריאה שאפילו השומן שלה מומלץ (במידה). חוץ מזה, היא משתלבת גם במלוחים וגם במתוקים. קבלו טיפים איך לשים טחינה על כל דבר, וגם שני מתכונים

    הפרעות אכילה

    לכל הכתבות

    דימוי גוף: להסביר לילדים שהתמונה לא אמיתית

    היום יותר מאי פעם, כולם, לא משנה הגיל, חשופים לתמונות ועוד כל מיני דימויים חזותיים שמציגים גוף נשי וגברי שאי אפשר להתחרות בו. איך מפסיקים להשוות את עצמנו לדימויים האלה ומה אומרים לילדים?

    תת־תזונה: איך מגיעים למצב הזה?

    לא צריך להיות רזים כמו שלד כדי לסבול מתת־תזונה. מדובר במצב של חוסר איזון בין רכיבי התזונה הדרושים לגוף לבין אלה שהוא מקבל בפועל. אז לפני שאת או אתה מכניסים את הביס הבא בפיתה, תחשבו אם זה תורם לך משהו מלבד קלוריות

    מחשבון BMI

    יש לבחור זכר או נקבה
    יש להזין ערך בין 5 ל־97
    יש להזין ערך בין 10 ל־150 קילוגרמים
    יש להזין ערך בין 40 ל־240 סנטימטרים

    היא הגיעה!

    אפליקציית כללית החדשה

    כל השירותים הדיגיטליים של כללית במקום אחד. הורידו כבר עכשיו את האפליקציה החדשה שלנו

    חשוב לדעת

    מתחילים לחיות נכון

    ​סדנאות אורח חיים בריא בכללית מושלם

    ניוזלטר כללית

    אני מסכים לקבל הודעות במייל