תזונה נכונה

תזונה נכונה היא חלק בלתי נפרד מאורח חיים בריא, אז מה כדאי לאכול בבוקר? ומתי צריך לסתום את הפה? המדריך לתזונה נכונה

  • אוהבים את השרוף של הלחם? חבל!

    מתים על טוסטים שרופים, חיים בשביל על האש ומגרדים את התחתית של הסיר? יש לנו קבוצה לא נחמדה של חומרים להכיר לכם: AGE. הם נוצרים כשסוכרים נקשרים לחלבונים ולחומרים נוספים במהלך בישול, והם ממש לא בריאים. למה, ואיך אפשר להיזהר?
  • ממה צריך להיזהר בבשר מקולקל?

    הדיווחים על כ־30 טונות של בשר מוברח ולא מפוקח שהגיע עד למסעדות יוקרה בירושלים ובמרכז הוציאו לכם את התיאבון? תנו לנו לעשות לכם סדר. מה הסיכויים שהבשר המדובר באמת מקולקל, ואיך תדעו אם בשר שאתם קונים או שמגישים לכם הוא חשוד? בדקנו
  • הטעם החמישי: מי צריך אבקת מרק?

    הדבר הראשון שאתם עושים לפני הכנת מרק זה לוודא שיש לכם אבקת מרק? נורא! היא מעובדת והורסת את חוש הטעם. יש דרכים טבעיות ליהנות מהטעם החמישי - הטעם ה"טעים יותר", שיגרמו לבלוטות שלכם לצהול. רק תנו לעצמכם עשרה ימים להיגמל מהאבקה, ותגידו לנו תודה
  • 9 מחשבות שגורמות לכם לסבול ולאכול גרוע

    כמה מהמחשבות שמתרוצצות לכם בראש קשורות לאוכל? כמה מהן קשורות לגוף שלכם ולא אומרות עליכם דברים נחמדים במיוחד? המומחית שלנו מצאה את דפוסי המחשבה שעושים לכם הכי הרבה נזק, ואת הדרכים להפסיק אותם, ולחזור לחשוב טוב ולאכול טוב
  • ראש בראש: לחם לבן מול לחם חום

    איזה לחם יותר בריא? איך יודעים אם הלחם חום כי הוא עשוי מקמח מלא או כי הוסיפו לו צבע מאכל? התזונאית שלנו במדור חדש שיגלה אחת ולתמיד מהם המאכלים שעדיף לאכול
  • ראש בראש: שמן זית מול שמן קנולה

    התשובה למאבק הנצחי בין שני השמנים הכי אהובים: מי בריא יותר לטיגון - שמן זית או שמן קנולה? ולמה כשאומרים "שמן קנולה" זה קצת מצחיק? ממה עשוי שמן קנולה, מהי "כבישה קרה", ואיך תדעו אם שמן הזית שקניתם באמת ראוי למאכל? התזונאית שלנו בדקה
  • המשקל לא בהכרח קובע אם אתם בריאים

    אתם והמשקל שלכם במאבק תמידי? לא מצליחים לרזות? נשמות טובות מעירות לכם על הגודל שלכם "לטובתכם, בגלל הבריאות?" הגיע הזמן להבהיר אחת ולתמיד למה עודף משקל לא מצביע על הבריאות שלכם, למה אתם לא בהכרח צריכים דיאטה, ומה כן יכול להשפיע על הבריאות
  • מלח במזון: כמה שפחות, הרבה יותר בריא

    צריכת יתר של מלח אינה בריאה לכולם (ולא רק לחולי לחץ דם וסוכרת). רובנו צורכים כמות כפולה מהמומלץ ורוב המלח מגיע ממזונות מעובדים. תחשבו על זה בפעם הבאה שאתם עושים קניות בסופר
  • שונאת חלב? אלרגית? טבעונית? יש עוד דרכים להשיג סידן

    בזמן שנדמה שכולם משווים מתכונים לעוגות גבינה וסלטי פסטה, יש ציבור הולך וגדל של אנשים שלא רוצים לגעת בלבן הלבן הזה. הסיבות משתנות, אבל הצורך בסידן נשאר. דיאטנית מציעה מקורות נוספים כמו ירקות וקטניות לסידן, וגם תפריט לדוגמה
  • האוכל שלכם עושה אתכם עצובים

    מה שלומכם? איך אתם מרגישים - עייפים, עצובים, או שמחים ומלאי אנרגיה? גם אם האמת איפשהו באמצע (והיא בדרך כלל שם) כדאי שתבדקו איך משפיע מה שאתם מכניסים לפה. הנה מה שהמחרים אומרים על הקשר בין אוכל לעומת ג'אנק ותזונה נכונה - למצב רוח, לפרעות קשב ולדיכאון

היא הגיעה!

אפליקציית כללית החדשה

כל השירותים הדיגיטליים של כללית במקום אחד. הורידו כבר עכשיו את האפליקציה החדשה שלנו

חשוב לדעת

מתחילים לחיות נכון

​סדנאות אורח חיים בריא בכללית מושלם

ניוזלטר כללית

אני מסכים לקבל הודעות במייל