חיים ספורטיביים

אורח החיים הספורטיבי מתחיל עוד לפני האימון, אם זה בתכנון המזון שאתם אוכלים, בחימום נכון או בבניית תכנית אימונים שתשרת אתכם ואת גופכם בצורה הטובה ביותר

  • אוהבים לנשנש? אז יאללה, תתפרעו!

    לפני שאתם רצים לקיוסק הקרוב וממלאים את השקיות בחטיפים, הבהרה: אנחנו מתכוונים ל"נשנושי מאמץ". אלו הפסקות של מספר דקות לפעילות גופנית במהלך היום, בבית או בעבודה. הן לא דורשות יותר מדי מאמץ, ומחוללות פלאים
  • שינה ופעילות גופנית הולכים ביחד

    בטח כבר הבנתם שכדי לשפר את הבריאות שלכם ולהאריך את החיים, חשוב שתעשו פעילות גופנית ושתשנו מספיק (אבל לא יותר מדי). אבל האם ידעתם כי ספורט ושינה משפיעים אחת על השנייה, בדרכים מפתיעות למדי?
  • אולימפיאדת הוותיקים: ספורט בגיל מבוגר

    פעילות גופנית צריכה לעניין את אמא, את אבא ולא פחות (ואולי אף יותר) את סבא ואת סבתא. למה חשוב לעשות ספורט דווקא בגיל מבוגר, איך מתחילים בכלל, ומה עוד חשוב לדעת. בין כפיפת בטן לריצה על הליכון, המומחה שלנו מצא זמן כדי להסביר לכם הכול
  • הדלק של הגוף: מה לאכול לפני ואחרי אימון?

    רוצים שהאימון שלך יהיה הכי יעיל שאפשר? ברור שכן! מעוניינים שהגוף שלכם יתאושש מכל אותם קרעים קטנטנים שנוצרים בזמן הפעילות הגופנית? ברור! אז חשוב מאוד שתאכלו, לפני וגם אחרי האימון. מה? מתי? כל התשובות בפנים
  • 10 מיתוסים על פעילות גופנית

    בטח הגיעו גם אליכם כל מיני סיפורים: ספינינג דופק את הברכיים, ילדים שמרימים משקולות לא יגדלו מספיק, עדיפה פעילות בחדר כושר על פני הבית או הפארק והליכה עדיפה על ריצה כדי להוריד במשקל. הגיע הזמן לגלות את האמת
  • החג מלחיץ אתכם? למה שלא תתאמנו?

    אם כל החג הזה, והקניות, והניג'וסים מטריפים לכם את השכל או מכניסים אתכם למלנכוליית חג עמוקה, יכול להיות שריצה ארוכה או סשן טוב בחדר כושר זה ב-ד-י-ו-ק מה שאתם צריכים. למה? כי פעילות גופנית טובה לבריאות נפשית, לרוגע ולאיזון
  • פעילות גופנית עם המשפחה

    מעבר ליתרון הבריאותי הברור, פעילות ספורטיבית של ההורים עם הילדים תורמת לגיבוש של המשפחה, מגבירה את הביטחון לילדים ומשפרת את היכולת שלהם להתמודד עם אתגרים. למומחה שלנו לכושר גופני יש 13 טיפים שיהפכו את החוויה להצלחה מסחררת
  • אין תירוצים: ספורט שאפשר לעשות על הדרך

    משפחה, עבודה, חברים, סידורים - יש לכם המון דברים לעשות במהלך השבוע, אבל מה בנוגע לבריאות? מצטערים, אין יותר תירוצים: מצאנו דרכים שבהן תוכלו לשלב פעילות גופנית קלילה במהלך היום בלי להפריע לשגרה, החל מהיציאה מהבית בבוקר ועד שתלכו לישון
  • מתיחות לפני אימון: לנפץ את המיתוס

    אמרו לכם שאסור להתחיל אימון בלי שעושים מתיחות, ואז באו אנשים אחרים ואמרו לכם שזה לא נכון, ושמתיחות חייבים לעשות אחריו. מה נכון? התשובה הפשוטה שתעשה לכם סדר, תייעל את האימון וגם כמה טיפים חשובים שלא תיתפסו
  • סובלים מכאבי גב? קבלו טיפים ותרגילים לשמירה על גב בריא​​

    הסטטיסטיקה מספרת שיש סבירות גבוהה מאוד שסבלתם או שתסבלו מכאבי גב, לעיתים ברמה כזו שהם ישבשו לכם את חיי היומיום. חשבתם שהפיתרונות הם התרפקות על הספה או שכיבה במיטה? להיפך! ומה כדאי לעשות בנהיגה? ובזמן העבודה?

היא הגיעה!

אפליקציית כללית החדשה

כל השירותים הדיגיטליים של כללית במקום אחד. הורידו כבר עכשיו את האפליקציה החדשה שלנו

חשוב לדעת

מיוחד ללקוחות כללית מושלם

בדיקות תקופתיות לספורטאים - לחצו כאן לפרטים נוספים

ניוזלטר כללית

אני מסכים לקבל הודעות במייל