פציעות ספורט

לכל הכתבות

5 שגיאות על הליכון שחייבים להפסיק לעשות

הליכון הוא אחד מהמכשירים הפופולריים ביותר בחדרי הכושר, במיוחד בקיץ הישראלי כשבחוץ שורר חום מעיק. מדריך הכושר שלנו ראה איך מתאמנים עושים שוב ושוב את אותן השגיאות, שמזיקות לאימון וגם לבריאות - והוא לא רוצה שגם אתם תחזרו עליהן

מתיחות לפני אימון: לנפץ את המיתוס

אמרו לכם שאסור להתחיל אימון בלי שעושים מתיחות, ואז באו אנשים אחרים ואמרו לכם שזה לא נכון, ושמתיחות חייבים לעשות אחריו. מה נכון? התשובה הפשוטה שתעשה לכם סדר, תייעל את האימון וגם כמה טיפים חשובים שלא תיתפסו

הליכה

לכל הכתבות

האם מד הצעדים יישאר גם אחרי 2014?

מד צעדים באפליקציה, כצמיד על הזרוע שקובע לך יעדים יומיים כדי לשמור על אורח חיים פעיל ובריא. השוק הוצף במותגים, חלק כבר הפסיקו להימכר, וחלק עדיין כאן. האם הטרנד הולך לגווע, או להפך? דיברנו עם כמה משתמשות מרוצות יותר ופחות

תנו קצב ברגליים

להליכה הספורטיבית יתרונות בריאותיים חשובים ויותר אנשים בוחרים בה כדי לשמור על כושר גופני ועל בריאות הלב. אבל כדי שההליכה הזאת תהיה יעילה, חשוב ללכת לפחות 100 צעדים בדקה

מה קורה בתוך הגוף שלך במהלך ריצת מרתון?

מה קורה לקצב הלב? לאן מטפס לחץ הדם? איך זה מתבטא בתחושה? מתי נכנס לפעולה הגליקוגן (ומה זה)? באיזה שלב מתחילה שריפת שומנים מואצת? מהם סימני האזהרה שמשהו לא טוב קורה, ומתי צריך עזרה מיידית. המדריך המלא

זמן מרתון: ואיך עושים את זה נכון?

מטפסים לירושלים? רצים את תל-אביב? שאפו! רק אל תתנו לשרירים להרוס לכם את החוויה. כמה נזיע, מה לאכול ואיך מטפלים בשריר תפוס?

שחייה וספורט מים

לכל הכתבות

לקפוץ למים הקרים - ולשחות

הקיץ בעיצומו. אתה מת להיכנס לים או לבריכה ולשחות קצת עם החבר'ה, אבל מה לעשות ואף פעם לא למדת לשחות? החדשות הטובות הן שאף פעם לא מאוחר ללמוד שחייה. דני טל מסביר כיצד ניתן לייעל מאוד את לימודי השחייה

התעמלות במים? אחלה רעיון - אבל לא במים קרים

שוחים שלוש פעמים בשבוע, אבל לא מורידים במשקל? יכול להיות שהמים קרים מדי. מחקר חדש שופך אור (או מים קרים) על השאלה: "מדוע קשה יותר לאנשים מסוימים לרדת במשקל, אף על פי שהם שוחים קבוע" (וגם: כל היתרונות של אימון במים חמימים)

אופניים

לכל הכתבות

5 סיבות ממש טובות לעלות על האופניים

הם בכל מקום: בפארק, על המדרכה, בכביש בדרך לעבודה, בקיץ, בחורף! אם אתם מקנאים שהם גם עושים ספורט, גם שורפים קלוריות וגם לא עומדים בפקקים - למה שלא תצטרפו אליהם? זה גם טוב למצב הרוח

10 סיבות להתחבר לאופניים

הם מפתחים את הכושר הגופני, הם שורפים קלוריות, הם גורמים לתחושת חופש והם כלי תחבורה נוח, זול ולא מזהם. כל הסיבות להתחיל לדווש. גם אם לא רכבתם הרבה שנים, תיזכרו בקלות - זה כמו לרכוב על אופניים

יוגה ופילאטיס

לכל הכתבות

רוצים לשפר כושר? תוסיפו יוגה לאימון

מה אם היינו אומרים לך שיש תרגול שיכול גם לצמצם כאבי שרירים אחרי אימון, גם להוריד את החמצון בגוף, גם לשחרר סטרס ולשפר לך את הביצועים בחדר הכושר? אז יש. ניסית יוגה מתישהו? לא? הנה כמה סיבות שישכנעו אותך להתחיל

הגב כואב? ניסית יוגה?

לא משנה אם את בכושר או שאתה ממש לא בעניין של ריצות או מתיחות, יוגה יכולה להיות הפתרון שיפתור לכם את רוב הבעיות בחיים, כולל כאבי גב ושרירים מתוחים. איך היא עושה את זה?

שונאים כושר? קומו מהספה וצאו לרקוד!

כן דיאטה, לא דיאטה, גם אם את לא במשטר תזונה ואתה לא אוהב חדרי כושר, צאו לרקוד ותעשו לעצמכם רק טוב. מעדיפים סלסה או ריקוד על עמוד? לא משנה! בכל מקרה תשרפו קלוריות, תחזקו שרירים ותשפרו את סבולת הלב־ריאה!

היא הגיעה!

אפליקציית כללית החדשה

כל השירותים הדיגיטליים של כללית במקום אחד. הורידו כבר עכשיו את האפליקציה החדשה שלנו

חשוב לדעת

אורח חיים בריא ישפר לכם את הציונים!

פרטים נוספים בכללית מושלם

ניוזלטר כללית

אני מסכים לקבל הודעות במייל