ריצה

כמה כדאי לרוץ ביום - 3 ק"מ או 10? איך מגיעים לרוץ מרתון ולמה דיבור בזמן הריצה לא תמיד יעיל כמו שנהוג לחשוב

  • מה קורה בתוך הגוף שלך במהלך ריצת מרתון?

    מה קורה לקצב הלב? לאן מטפס לחץ הדם? איך זה מתבטא בתחושה? מתי נכנס לפעולה הגליקוגן (ומה זה)? באיזה שלב מתחילה שריפת שומנים מואצת? מהם סימני האזהרה שמשהו לא טוב קורה, ומתי צריך עזרה מיידית. המדריך המלא
  • זמן מרתון: ואיך עושים את זה נכון?

    מטפסים לירושלים? רצים את תל-אביב? שאפו! רק אל תתנו לשרירים להרוס לכם את החוויה. כמה נזיע, מה לאכול ואיך מטפלים בשריר תפוס?
  • מחקר ענק: מי שרץ חי יותר. 6 שנים יותר!

    20 אלף דנים לא טועים: מחקר רב שנים גילה כי נשים שרצו באופן קבוע חיו בממוצע 5.6 שנים יותר. גברים אצנים דחו את יומם האחרון ב־6.2 שנים. אז כמה פעמים בשבוע כדאי ובאיזה דופק? רוצו על זה
  • ריצה: למה הספורט הזה כל כך טוב ומומלץ גם בשבילך?

    כל מה שרצית לדעת על ריצה ולא היה לך את מי לשאול: מהם היתרונות של אימוני הריצה, איך מתחילים לרוץ בהדרגה וכיצד נמנעים מפציעות ריצה? מוכנים? היכון, רוץ!
  • איך מתכוננים נכון לריצת מרתון ונמנעים מפגיעות ופציעות

    באופן אירוני מעט, פגיעות עומס-יתר אופייניות לא רק לפדלאות ולמי שלא רגילים למאמצים, אלא גם למי שבכושר מעולה - אותם אלה הקרויים בשפת המקצועית Over Fit ונדמה להם שאין עליהם. אי-הפסקת המאמץ בזמן תתבטא בפציעה. ואז אתה יכול להגיד יפה שלום למרתון...

היא הגיעה!

אפליקציית כללית החדשה

כל השירותים הדיגיטליים של כללית במקום אחד. הורידו כבר עכשיו את האפליקציה החדשה שלנו

חשוב לדעת

אורח חיים בריא ישפר לכם את הציונים!

פרטים נוספים בכללית מושלם

ניוזלטר כללית

אני מסכים לקבל הודעות במייל