עושים שרירים

לכל הכתבות

רוצים לשפר כושר? תוסיפו יוגה לאימון

מה אם היינו אומרים לך שיש תרגול שיכול גם לצמצם כאבי שרירים אחרי אימון, גם להוריד את החמצון בגוף, גם לשחרר סטרס ולשפר לך את הביצועים בחדר הכושר? אז יש. ניסית יוגה מתישהו? לא? הנה כמה סיבות שישכנעו אותך להתחיל

מי לא נותן לכם גב?

אתם! כי אם אתם עובדים רק על הקוביות בבטן והזרועות המסוקסות שלכם, יכול מאוד להיות שבינתיים אתם מזניחים את היסודות של הבניין המדהים שאתם מטפחים. והסכנה? קריסה של הבניין כולו. לא חבל? המדריך המלא לשרירי הגב

תזונת כושר

לכל הכתבות

מה כדאי לאכול לפני אימון כושר?

את זה שהגוף שלנו הוא "מכונה", שזקוקה לדלק מתאים כבר הפנמנו. וזה נכון אפילו יותר אם מתכוונים לאמץ אותו באימון. לכן חשוב לא רק מה אוכלים - אלא גם תזמון האכילה. הנה כמה הצעות ועצות כמו למה לאכול דווקא תפוח ומה יקרה אם תאכלו רוטב שמנת לפני ריצה

רצים אחרי האוכל

ילדים שעוסקים בפעילות ספורטיבית,זקוקים לתזונה מיוחדת. לעתים קרובות, עקב חוסר זמן, הם מדלגים על ארוחות ומרבים לאכול ג'אנק פוד. התוצאה: התפתחותם התקינה עלולה להיפגע

עושים כושר עם יעל ואריק: תרגילי ''בודי באר''

    חיטוב

    לכל הכתבות

    איך נפטרים מהצמיגון? טיפ מספר 4

    לא צריך לחכות שהחורף ייגמר כדי להיפטר מהצמיגון שצמח לו אט אט. הפתרון שלנו הפעם: תרגיל שעושים בשניים שכולל בעיטות כלפי מעלה, והרבה. גם תתחזקו, גם תשרפו אנרגיה וגם תאווררו קצת מתחים לחוצים

    איך נפטרים מהצמיגון? טיפ מספר 3

    הבעיה: בחודשי החורף צמח למיטל צמיגון. הפתרון: סדרת תרגילים להורדת הבטן שאפשר לעשות בקלות, ובזוגות כדי שלא תשתעממו. פרק שלישי בסדרה המסעירה

    ניוזלטר כללית

    אני מסכים לקבל הודעות במייל