עושים שרירים

לכל הכתבות

להיכנס לשגרת אימונים - ולהישאר בחיים

אז החלטתם להתאמן? בשעה טובה, בריאה ומוצלחת. שימו לב: הדרך שבה נכנסים לשגרת אימונים חשובה ומכריעה, אם רוצים להתמיד בפעילות לאורך זמן. היא גם שומרת על הגוף מנזקים אמיתיים

אפשר להיכנס לכושר בלי לנפח את השרירים

אתה רוצה להתאמן אבל מפחד שלא תזהה את עצמך במראה? אתה לא חייב להפוך לגוש שרירי, אם אתה לא רוצה. תוך כמה זמן השרירים יתחילו לבלוט בכלל, ואיך ישפיעו עליך הגנטיקה, סוג האימון וגם מה שאתה אוכל בדרך לכושר טוב יותר? מדריך לגברים (יש אחד גם לנשים!)

תזונת כושר

לכל הכתבות

חלבון: עוד תשובות לשאלות הכי נפוצות

חייבים לאכול ביצים או טונה כמקור חלבון אחרי האימון או שיש אפשרות אחרת? האם קינואה מתאימה כמקור לאספקת חלבון? האם יש טעם לחשב ערכי חלבון בקטניות ובפחמימות? כל התשובות לשאלות הנבחרות בנושא חלבון מפורום כושר ותזונת כושר. חלק ב'

מה לאכול לפני אימון כושר?

את זה שהגוף שלנו הוא "מכונה", שזקוקה לדלק מתאים כבר הפנמנו. וזה נכון אפילו יותר אם מתכוונים לאמץ אותו באימון. לכן חשוב לא רק מה אוכלים - אלא גם תזמון האכילה. הנה כמה הצעות ועצות כמו למה לאכול דווקא תפוח ומה יקרה אם תאכלו רוטב שמנת לפני ריצה

עושים כושר עם יעל ואריק: תרגילי ''בודי באר''

    חיטוב

    לכל הכתבות

    איך נפטרים מהצמיגון? טיפ מספר 4

    לא צריך לחכות שהחורף ייגמר כדי להיפטר מהצמיגון שצמח לו אט אט. הפתרון שלנו הפעם: תרגיל שעושים בשניים שכולל בעיטות כלפי מעלה, והרבה. גם תתחזקו, גם תשרפו אנרגיה וגם תאווררו קצת מתחים לחוצים

    איך נפטרים מהצמיגון? טיפ מספר 3

    הבעיה: בחודשי החורף צמח למיטל צמיגון. הפתרון: סדרת תרגילים להורדת הבטן שאפשר לעשות בקלות, ובזוגות כדי שלא תשתעממו. פרק שלישי בסדרה המסעירה

    היא הגיעה!

    אפליקציית כללית החדשה

    כל השירותים הדיגיטליים של כללית במקום אחד. הורידו כבר עכשיו את האפליקציה החדשה שלנו

    ניוזלטר כללית

    אני מסכים לקבל הודעות במייל