עושים שרירים

לכל הכתבות

להיכנס לשגרת אימונים - ולהישאר בחיים

אז החלטתם להתאמן? בשעה טובה, בריאה ומוצלחת. שימו לב: הדרך שבה נכנסים לשגרת אימונים חשובה ומכריעה, אם רוצים להתמיד בפעילות לאורך זמן. היא גם שומרת על הגוף מנזקים אמיתיים

אפשר להיכנס לכושר בלי לנפח את השרירים

אתה רוצה להתאמן אבל מפחד שלא תזהה את עצמך במראה? אתה לא חייב להפוך לגוש שרירי, אם אתה לא רוצה. תוך כמה זמן השרירים יתחילו לבלוט בכלל, ואיך ישפיעו עליך הגנטיקה, סוג האימון וגם מה שאתה אוכל בדרך לכושר טוב יותר? מדריך לגברים (יש אחד גם לנשים!)

תזונת כושר

לכל הכתבות

חלבון: עוד תשובות לשאלות הכי נפוצות

חייבים לאכול ביצים או טונה כמקור חלבון אחרי האימון או שיש אפשרות אחרת? האם קינואה מתאימה כמקור לאספקת חלבון? האם יש טעם לחשב ערכי חלבון בקטניות ובפחמימות? כל התשובות לשאלות הנבחרות בנושא חלבון מפורום כושר ותזונת כושר. חלק ב'

מה לאכול לפני אימון כושר?

את זה שהגוף שלנו הוא "מכונה", שזקוקה לדלק מתאים כבר הפנמנו. וזה נכון אפילו יותר אם מתכוונים לאמץ אותו באימון. לכן חשוב לא רק מה אוכלים - אלא גם תזמון האכילה. הנה כמה הצעות ועצות כמו למה לאכול דווקא תפוח ומה יקרה אם תאכלו רוטב שמנת לפני ריצה

עושים כושר עם יעל ואריק: תרגילי ''בודי באר''

    חיטוב

    לכל הכתבות

    5 שגיאות שאתם עושים באימון TRX

    קניתם זוג רצועות TRX, ומיד יצאתם להיתלות על עצים ולמתוח גבולות? יוג', יוג' מיסטייק! יש 5 טעויות נפוצות שעלולות לחרב אותו או לסכן אתכם. מדריך הכושר שלנו כאן כדי לעזור

    נפטרים מהצמיגון שצמח בחורף: טיפ 2

    הבעיה: בחודשי החורף צומחים צמיגונים. הפתרון: סדרת תרגילים להורדת הבטן ולחיזוק החברות והזוגיות

    היא הגיעה!

    אפליקציית כללית החדשה

    כל השירותים הדיגיטליים של כללית במקום אחד. הורידו כבר עכשיו את האפליקציה החדשה שלנו

    ניוזלטר כללית

    אני מסכים לקבל הודעות במייל