עושים שרירים

לכל הכתבות

עשרת הדיברות של הספורט

רוצה להיכנס לכושר כמה שיותר מהר? מחיאות כפיים על הרצון, אבל כדי לעשות את זה נכון ולהתמיד עם המשקולות או ההליכון מומחה הכושר שלנו הכין המלצות שכדאי לגזור ולשמור

להיכנס לשגרת אימונים - ולהישאר בחיים

אז החלטתם להתאמן? בשעה טובה, בריאה ומוצלחת. שימו לב: הדרך שבה נכנסים לשגרת אימונים חשובה ומכריעה, אם רוצים להתמיד בפעילות לאורך זמן. היא גם שומרת על הגוף מנזקים אמיתיים

תזונת כושר

לכל הכתבות

חלבון: עוד תשובות לשאלות הכי נפוצות

חייבים לאכול ביצים או טונה כמקור חלבון אחרי האימון או שיש אפשרות אחרת? האם קינואה מתאימה כמקור לאספקת חלבון? האם יש טעם לחשב ערכי חלבון בקטניות ובפחמימות? כל התשובות לשאלות הנבחרות בנושא חלבון מפורום כושר ותזונת כושר. חלק ב'

מה לאכול לפני אימון כושר?

את זה שהגוף שלנו הוא "מכונה", שזקוקה לדלק מתאים כבר הפנמנו. וזה נכון אפילו יותר אם מתכוונים לאמץ אותו באימון. לכן חשוב לא רק מה אוכלים - אלא גם תזמון האכילה. הנה כמה הצעות ועצות כמו למה לאכול דווקא תפוח ומה יקרה אם תאכלו רוטב שמנת לפני ריצה

עושים כושר עם יעל ואריק: תרגילי ''בודי באר''

    חיטוב

    לכל הכתבות

    נפטרים מהצמיגון שצמח בחורף: טיפ 2

    הבעיה: בחודשי החורף צומחים צמיגונים. הפתרון: סדרת תרגילים להורדת הבטן ולחיזוק החברות והזוגיות

    איך נפטרים מהצמיגון? טיפ מספר 4

    לא צריך לחכות שהחורף ייגמר כדי להיפטר מהצמיגון שצמח לו אט אט. הפתרון שלנו הפעם: תרגיל שעושים בשניים שכולל בעיטות כלפי מעלה, והרבה. גם תתחזקו, גם תשרפו אנרגיה וגם תאווררו קצת מתחים לחוצים

    היא הגיעה!

    אפליקציית כללית החדשה

    כל השירותים הדיגיטליים של כללית במקום אחד. הורידו כבר עכשיו את האפליקציה החדשה שלנו

    ניוזלטר כללית

    אני מסכים לקבל הודעות במייל