פורסם בראשונה: 18.09.2016
עדכון אחרון: 18.09.2016
  • צוות אתר כללית צוות אתר כללית

חדש בכללית: רופא עור און־ליין

לקריאה נוחה
הופיע כתם לא מוסבר על העור? לתינוק יש תפרחת מדאיגה? האקנה מציק? אולי מחלת העור הכרונית שבה להציק? בלי לחץ, כללית מציעה שירות חדש: רופאי עור מומחים שזמינים בשבילך בשיחת וידאו בשעות הערב. בלי לצאת מהבית ובלי להתרוצץ
רופא עור און־ליין

לכניסה לשירות רופא עור און־ליין לחץ/י כאן

עדיין לא לקוחות כללית? לחצו כאן

משפחת "רופא און־ליין" של כללית מתרחבת ולשני השירותים הפופולריים רופאי ילדים און־ליין ורופא משפחה און־ליין, מצטרף שירות חדש - "רופא עור און־ליין".

איך משתמשים בשירות?

כן, מהיום אפשר להתייעץ עם רופאי עור מומחים בשיחת וידאו מהסמארטפון או מהטאבלט.

אז אם לבן או לבת המתבגרים יש בעיות פצעי בגרות, לקטנה דלקת עור או תפרחת מציקה ולסבא התפרצות של מחלת עור כרונית כמו פסוריאזיס, כבר לא חייבים לרוץ למרפאה בשעות הבוקר - מהיום פשוט פונים לרופא עור און־ליין, בשעות הערב. בלי לצאת מהבית ובלי להתרוצץ.

השירות פועל כשהמרפאות סגורות בין השעות 24:00-20:00.

לאילו מקרים מיועד השירות?

השירות מיועד לייעוץ במקרים כמו: פריחה בעור, פצעי בגרות, התפרצות של מחלות עור כמו פסוריאזיס והרפס, תגובות אלרגיות, פצעים בעור, פיגמנטציה אצל נשים לאחר לידה, כתמים שונים בעור, עקיצות ונשירות שיער.

שימו לב: השירות לא מיועד למקרי חירום ולא עוסק באבחון ובהערכת נקודות חן.

איך עובד השירות?

1. נכנסים לאפליקציית כללית או לאתר שלנו וממלאים את הפרטים שלכם. ניתן גם לפנות למוקד שירות הלקוחות 2700*. 

2. נציג שירות יחזור למספר הטלפון שהשארתם, יברר פרטים על המקרה ואם צריך יפנה אתכם לשיחת וידאו עם רופא העור.
3. רופא העור ישוחח אתכם, יצפה בנתונים חשובים מהתיק הרפואי, יאבחן את הבעיה הרפואית ולאחר מכן ימליץ כיצד לנהוג. 
4. אם הרופא קובע שצריך לקחת תרופה, הוא יפיק מרשם לבית המרקחת, ואם צריך ינפיק גם הפניה למיון. 

שימו לב: המרשם שמפיק הרופא חתום דיגיטלית, כלומר - אפשר לרכוש באמצעותו את התרופות (בלי שצריך להדפיס את המרשם) בבתי המרקחת של כללית או באלה שבהסדר עם כללית.

מה הרופא יכול לעשות בשבילי?

• לצפות בשיחת וידאו בבעיה שהופיעה בעור.
• להנפיק מרשם לתרופות או למשחות ולשלוח אותו בדואר־האלקטרוני או בפקס.
• לבנות תוכנית טיפול ולהעביר אותה לרופא המשפחה לצורך יישום ומעקב.
• לתת הפניה לחדר מיון.
• בסיום הייעוץ יישלח אליכם בדואר־אלקטרוני או בפקס תיעוד של סיכום הביקור והוא גם יופיע בתיק הרפואי האישי שלכם בכללית.

שימו לב: לא ניתן לקבל אישור מחלה מהרופאים בשירות רופא עור און־ליין.

זה עולה לי כסף?

לא! השירות ניתן ללא תשלום.

למי ניתן השירות?

ללקוחות כללית בלבד.

מתי פועל השירות?

ימי חול בשעות 24:00-20:00.

אילו פרטים מומלץ להכין מראש לפני השיחה?

• אבחנות רפואיות.
• אלרגיות ורגישויות.
• תרופות כרוניות.
• מידע על ביקורים קודמים אצל רופא, או בחדר המיון בשבועיים האחרונים.
• מידע על אשפוזים קודמים (אם היו).
• כל מידע נוסף שנראה לכם חשוב וחיוני.

מיהם הרופאים העונים?

כל הרופאים בשירות הם מומחים ברפואת עור, שהוכשרו לתת ייעוץ רפואי ברפואה מרחוק (טלה־רפואה).

איזה ציוד צריך כדי לקיים את השיחה?

• סמארטפון או טאבלט שתומכים בשיחות וידאו.

לכניסה לשירות רופא עור און־ליין לחץ/י כאן

איך משתמשים בשירות? סרטון הדרכה

נציגי שירות הלקוחות של רופא עור און־ליין ישמחו לסייע לך במהלך שעות הפעילות, בכל שאלה נוספת או בכל בעיה טכנית. פשוט מחייגים 2700*, או 03-9405350.

משפחת רופא און־ליין של כללית

רופאי ילדים און־ליין 

article_family_online.jpg 

ניוזלטר כללית

אני מסכים לקבל הודעות במייל