פורסם בראשונה: 22.06.2015
עדכון אחרון: 15.06.2016

  • צוות אתר כללית צוות אתר כללית

רק בכללית: רופא משפחה און־ליין

המרפאה סגורה והחום בשמיים? הגרון או הבטן ממש כואבים? ומה זו הפריחה הזו שהופיעה פתאום? בלי לחץ, לכללית יש פתרון מצוין: רופאי משפחה מומחים שזמינים בשיחת וידאו או בטלפון. בלי לצאת מהבית ובלי להתרוצץ. השירות מיועד לגילאי 18 ומעלה
רופא משפחה און־ליין של כללית

תהיו בטוחים

תכירו את השירות החדש והמהפכני של כללית: מתייעצים עם רופאי משפחה מומחים בשיחת וידאו צ'אט מהסמארטפון, באינטרנט, או בשיחת טלפון רגילה.

השירות פועל מדי ערב, כשהמרפאות סגורות - בימי חול, בסופי שבוע ובחגים. כל מה שצריך הוא סמארטפון, טאבלט עם מצלמה, או מחשב ביתי עם מצלמה אינטרנטית פשוטה ומיקרופון. 

אין לכם סמארטפון?
אין בעיה! ניתן לקבל את השירות גם בשיחת טלפון רגילה ל־2700*.

איך משתמשים בשירות?

הכנו לכם סרטון קצר שיסביר:

סרטון: רופא און־ליין

לכניסה לשירות רופא משפחה און־ליין לחץ/י כאן

השירות זמין בשעות הפעילות:
כל יום בשעות 20:00-24:00 (גם בסופי שבוע ובחגים)

מהו שירות רופא משפחה און־ליין?

ייעוץ רפואי בווידאו צ'אט בסמארטפון או באינטרנט, או בשיחת טלפון רגילה.

עדיין לא לקוחות כללית? להצטרפות לחצו כאן

למי מיועד השירות?

למבוגרים בגילאי 18 ומעלה.

שימו לב:

• השירות מיועד למקרים נקודתיים בלבד, כמו: חום, כאבים, פריחה, הרגשה כללית לא טובה.

• השירות לא מיועד למקרי חירום, לייעוץ על מחלות כרוניות, לבעיות רפואיות שבטיפול רופא המשפחה הקבוע שלך או לבקשות מנהליות כמו הפקת אישורי מחלה או הפניות לבדיקות.

שימו לב: אם נדמה לכם כי מדובר במצב חירום רפואי, בבעיה דחופה או במצב מצוקה (גופני או נפשי), אנא התקשרו למגן־דוד־אדום: פשוט מחייגים 101 מכל טלפון.

​לא רק למבוגרים!

כבר חמש שנים כללית מפעילה את שירות רופאי ילדים און־ליין בליווי מקצועי של מומחי שניידר.

אם אתם לא יודעים אם צריך לפנות למיון או לא, פנו אל הרופאים שלנו, ללא תשלום, בכל ערב כשהמרפאות סגורות, בסופי שבוע ובחגים. למידע נוסף על השירות לחצו כאן

כיצד יסייעו לי?

הרופא שלנו ישוחח אתכם כדי לאבחן את הבעיה הרפואית. לאחר מכן ייעץ כיצד לנהוג ובמידת הצורך ירשום תרופות או יפנה להמשך טיפול.

אם הרופא קבע שצריך לקחת תרופה, הוא יפיק לכם מרשם לבית מרקחת. אם יפנה לחדר המיון - תקבלו הפניה מתאימה.

שימו לב: המרשם שמפיק הרופא חתום דיגיטלית, כלומר - אפשר לרכוש באמצעותו את התרופות (בלי שצריך להדפיס את המרשם) בבתי המרקחת של כללית או באלה שבהסדר עם כללית.

זה עולה לי כסף?

לא! השירות ניתן ללא תשלום.

למי ניתן השירות?

ללקוחות כללית בלבד (מגיל 18).

מתי פועל השירות?

כל יום בשעות 20:00-24:00 (גם בסופי שבוע ובחגים).

איזה ציוד צריך כדי לקיים את השיחה?

בסמארטפון ובטאבלט:
• סמארטפון שתומך בשיחות וידאו.

במחשב הנייח:
• מצלמת אינטרנט פשוטה (כל מצלמת אינטרנט שברשותכם מתאימה).
• מיקרופון פשוט (כל מיקרופון אינטרנטי שברשותכם מתאים).
• חיבור לאינטרנט ברוחב פס של 1.5 מגה־בייט לפחות.
• מומלץ שהמקום שממנו מתחברים יואר היטב כדי להקל על הרופא לראות אתכם.

מצלמה ומיקרופון הם תנאים הכרחיים לקבלת השירות בשיחת וידאו. רוב מצלמות האינטרנט מגיעות כיום עם מיקרופון מובנה, כך שלרוב אין צורך במיקרופון נפרד.

בשיחת טלפון רגילה:
• פשוט חייגו 2700*.

​ומה עם ייעוץ ברפואה משלימה און־ליין?

יושבים בבית ולא מרגישים טוב? הראש כואב, האף דולף והגרון שורף? ייעוץ ברפואה משלימה און־ליין מאפשר לכם לראות רופא שעוסק גם בתחום הרפואה המשלימה - בלי לקום מהספה!

לפרטים נוספים לחץ/י כאן

מה הרופא יכול לעשות בשבילי?

• להתרשם ממצבך.
• לתת לך מרשם לתרופות ולשלוח אותו בדואר־האלקטרוני או בפקס.
• לתת לך הפניה לחדר מיון ולשלוח את ההפניה ישירות לבית־החולים.
• להעלות לשיחה, במסך נוסף, רופא עמית להתייעצות משותפת.
• בסיום הייעוץ יישלח אליכם בדואר־אלקטרוני או בפקס תיעוד של סיכום הביקור והוא גם יופיע בתיק הרפואי האישי שלכם בכללית.

אילו פרטים מומלץ להכין מראש לפני השיחה?

• גיל.
• אבחנות רפואיות.
• אלרגיות ורגישויות.
• תרופות כרוניות.
מידע על ביקורים קודמים אצל רופא, או בחדר המיון בשבועיים האחרונים.
• מידע על אשפוזים קודמים (אם היו).
• כל מידע נוסף שנראה לכם חשוב וחיוני.

מיהם הרופאים העונים?

כל הרופאים בשירות הם מומחים ברפואת משפחה, שהוכשרו לתת ייעוץ רפואי ברפואה מרחוק (טלה־רפואה).

השירות אינו מחליף ערוצים רפואיים אחרים העומדים בפניכם, כמו: פנייה למוקדים לרפואה דחופה (מר"מ), הזמנת ביקור־בית של רופא, מוקד רופאים, פנייה טלפונית למוקד האחיות של כללית, לקו החירום של מגן־דוד־אדום או פנייה עצמית לחדר המיון הקרוב אליכם. לתשומת לב – פנייה לחלק משירותים אלה כרוכה בתשלום.

לכניסה לשירות רופא משפחה און־ליין לחץ/י כאן

נציגי שירות הלקוחות של רופא משפחה און־ליין ישמחו לסייע לך בכל שאלה נוספת או בכל בעיה טכנית. פשוט מחייגים 2700*, או 03-9405350.