פעילות גופנית בהריון

איזו פעילות גופנית מומלצת בהריון ואיך תעשי אותה נכון?

  • 5 תרגילים לשיפור שיווי המשקל בהריון

    במהלך ההריון לא רק הגוף שלך משתנה, אלא גם היציבה. אז מה אפשר לעשות כדי לשפר אותה? הפיזיותרפיסטית שלנו מציעה 5 תרגילי שיווי משקל פשוטים ויעילים שיעזרו לך לשפר את העמידה והתנועה שלך, וגם להימנע מנפילות
  • די לבריחת שתן! התעמלות בהריון לרצפת האגן

    דליפת שתן, כאבי גב וקושי בתפקוד המיני הם רק חלק מהתופעות הלא סימפטיות שעלולות לתקוף אותך במהלך ההריון וגם אחרי הלידה. מה עושים? מתחילים ממש עכשיו לחזק את שרירי רצפת האגן. הפיזיותרפיסטית שלנו כאן כדי לעזור לך (ויש גם תמונות)
  • סדנת פעילות גופנית לנשים בהריון

    לפעילות גופנית בהריון יש יתרונות רבים, והכי כיף לעשות את זה יחד עם נשים נוספות ועם המדריכות של כללית. מה כוללת הסדנה? כמה זמן היא אורכת? כמה היא עולה? איך נרשמים? כל המידע בפנים
  • 5 תרגילים להקלה על כאבי כתפיים בהריון

    מי שעברה הריון כבר מכירה אותם, ומי שעוברת עכשיו הריון ראשון - זה הזמן להתכונן לכאבי הכתפיים שעלולים לצוץ. למה זה קורה? בעיקר בגלל החזה שגדל ומתמלא בחלב, הבטן ההריונית שמתפתחת, ובהמשך גם בשל הטיפול בתינוק לאחר הלידה. אז מה עושים? הנה כמה תמונות ותרגילים
  • 5 תרגילים להקלה על כאבי גב בהריון

    רוב הנשים יסבלו במהלך ההריון מכאבי גב, לעיתים עד רמה של קושי בתפקוד היומיומי. למה? בין היתר בגלל הבטן הגדלה. הבשורות הטובות: הפיזיותרפיסטית שלנו מביאה לך תרגילים שאת יכולה להתחיל לבצע ממש עכשיו, בצירוף תמונות להדגמה
  • להתעמל עם בטן מלאה

    גם אם לא עשית פעילות גופנית, כדאי שתתחילי אחרי הכניסה להריון - זה טוב לך וגם לעובר. למה עוזרת הפעילות הגופנית? מה מותר ומה אסור? כמה פעמים בשבוע? וגם: תרגילים שאת יכולה לעשות ממש עכשיו
  • טיפים לפעילות גופנית בהריון

    פעילות גופנית בתקופת ההריון תורמת לבריאות שלך - בתנאי שאין התוויות רפואיות נגדה ובתנאי שהדופק שלך לא עולה מעבר ל־150 פעימות בדקה. במילים אחרות: הקפידי על מינון סביר
  • גם בהריון: אפשר להמשיך לשמור על כושר

    חוקרים נורבגים מצאו הוכחה נוספת לכך שניתן להמשיך בפעילות גופנית בזמן ההריון וכי אין חשש לתינוק במשקל נמוך וללידה מוקדמת. דני טל, בעקבות המחקר, מצרף שישה תרגילי כושר שמתאימים לנשים בהריון
  • פילאטיס והדור הבא

    ככל שאת זקופה יותר, יש לעובר יותר מקום בחלל הבטן. עוד יתרונות לאימון פילאטיס: מחזק את הגב ומונע כאבים
  • מדריך תזונת כושר להריון

    את בהריון ורוצה לדעת מה צריך לאכול לפני אימון כושר? יעל דרור נכנסה להריון, התאמנה וילדה את בנה הבכור במיוחד כדי לענות על 10 שאלות נפוצות

היא הגיעה!

אפליקציית כללית החדשה

כל השירותים הדיגיטליים של כללית במקום אחד. הורידו כבר עכשיו את האפליקציה החדשה שלנו

חשוב לדעת

בהריון?

כללית פלטינום מעניקה לך סל הריון בשווי של עד 8,000 ש"ח

ניוזלטר כללית

אני מסכים לקבל הודעות במייל