תזונה לסוכרתיים

חולי סוכרת לא שונים מכלל האוכלוסיה, לפחות בדבר אחד - גם הם צריכים לחשוב טוב על מה הם אוכלים, ולבנות תפריט מאוזן שיסייע בשמירה על המשקל ויכלול אכילת ירקות, פירות במידה, הפחתה בכמות הסוכרים והנתרן, דגנים מלאים,  בחירה בשומנים בריאים והימנעות משומני טראנס.

  • מה הקשר בין ארוחות בוקר לסוכרת?

    מה אתם עושים כשאתם קמים בבוקר? פותחים את היום עם ארוחת בוקר מפנקת? אם לא כדאי שתתחילו, כי דילוג קבוע על ארוחת בוקר מעלה את הסיכון להתפתחות סוכרת מסוג 2. מה בדיוק כדאי לאכול וכמה? כל הפרטים בכתבה
  • כל האמת על ממתיקים מלאכותיים

    מה לא אמרו על ממתיקים מלאכותיים? שהם משמינים, מסרטנים, גורמים לסוכרת ובאופן כללי - איומים ונוראים. הדיאטנית שלנו יצאה לבדוק האם הם באמת כל כך גרועים או שאולי קצת הגזמנו עם ההכפשות והפחדים
  • שבועות והסוכר שלך

    הארוחות בחג מאתגרות את כל מי ששומרים על תזונה בריאה, ואת מי שסובלים מסוכרת במיוחד. הדיאטנית שלנו מבהירה מאלו מאכלים להתרחק, ומציעה אפשרויות לשולחן חג שבועות מפואר, טעים ובריא
  • הקשר בין קפה לסוכרת

    אתם שותים שלוש כוסות קפה ביום? חוקרים מקליפורניה טוענים שהודות לקפאין את מקטינים בצורה משמעותית את הסיכון לחלות בסוכרת
  • איזון תזונתי: היתרונות הגדולים של הסיבים

    למה כדאי להוסיף סיבים לתפריט? הם מעכבים את ספיגת הסוכר בדם לאחר הארוחה, הם יוצרים תחושת שובע ומלאות באופן זה הסיבים מסייעים לשמירה או להפחתת המשקל
  • התזונה המומלצת לחולי סוכרת: 10 כללי זהב

    תזונה נכונה היא הדרך הנכונה להתמודדות יומיומית עם הסוכרת ולשמירה על איזון. המדריך המלא לבניית תפריט בריא לסוכרתיים

היא הגיעה!

אפליקציית כללית החדשה

כל השירותים הדיגיטליים של כללית במקום אחד. הורידו כבר עכשיו את האפליקציה החדשה שלנו

חשוב לדעת

מיוחד ללקוחות כללית מושלם

​סדנת אורח חיים בריא - לפרטים לחצו כאן

ניוזלטר כללית

אני מסכים לקבל הודעות במייל