שאלות ותשובות על שירות Tyto


מה זה Tyto?

השירות החדש של כללית שעושה מהפכה בבריאות.

עד היום, כשלא הרגשתם טוב הייתם צריכים להזמין תור לרופא, להגיע לביקור במרפאה ואז להמתין לבדיקה ולאבחון. 

כל זה עומד להשתנות! שירות Tyto של כללית מאפשר לכם לעבור בדיקות רפואיות בבית או בכל מקום אחר באמצעות מכשיר קטן וחכם במיוחד, להתייעץ און־ליין עם רופא בשיחת וידאו ולקבל ממנו אבחון רפואי מרחוק. 

כן, ככה נראה העתיד...

אילו בדיקות ניתן לעשות באמצעות המכשיר?

Tyto מאפשר לכם לבצע 8 בדיקות שכיחות במיוחד באמצעות המכשיר: 

•  חום
•  לב
•  דופק
•  ריאות
•  גרון
•  אוזניים
•  בטן
•  עור 

המכשיר משדר את תוצאות הבדיקה לרופא והוא יכול לבצע את האבחון הרפואי מרחוק.

את הבדיקות תוכלו לבצע על עצמכם או על בני המשפחה שלכם.

מהן שעות הפעילות?

להתייעצות עם רופא ילדים:
בימים א' עד ה': מ־16:00 ועד 24:00.
בסופי השבוע: מיום שישי ב־13:00 ועד 06:00 למחרת השבת והחג.

להתייעצות עם רופא משפחה:
בימים א' עד ה': מ־16:00 ועד 24:00.
בסופי השבוע (שישי ושבת): מ־20:00 ועד 24:00.

מהם תנאי המינימום לשימוש בשירות?

אם אתם רוצים לרכוש את המכשיר ולהשתמש בשירות חשוב לוודא:

1.  יש לכם בבית אינטרנט אלחוטי מוגן סיסמה.

2.  רשת האינטרנט שלכם היא במהירות העלאה (UPLOAD) של 2 מגה לפחות. בדקו את המהירות שלכם כאן

3.  יש לכם סמארטפון או טאבלט עם מערכת הפעלה iOS (של חברת אפל) או עם מערכת הפעלה אנדרואיד.

להלן דרישות המינימום של המכשירים:

מכשירי אייפון (iOS)

  מכשירי iPhone 6 ומעלה – עם מערכת הפעלה iOS 10 ומעלה.

  Air iPad ומעלה או 3 mini iPad ומעלה - עם מערכת הפעלה iOS 10 ומעלה.

מכשירי אנדרואיד:

  Samsung: S5 ומעלה, S6+ ומעלה, A7 ומעלה, J7 ומעלה, Note 5 ומעלה.

  Xiaomi: Redmi Note 4 ומעלה, MI 5 ומעלה.

  LG: G4 ומעלה.

גרסת האנדרואיד הנדרשת: 4.4.4 ומעלה.


כמה עולה המכשיר? כמה עולה השירות?

עלות המכשיר (חד פעמית): 450 ₪

 ניתן לקבל את המכשיר דרך שירות PickUP ללא עלות או דרך שליח עד הבית בעלות של 33 ₪ 

השימוש בשירות עצמו וההתייעצות עם הרופאים ניתנים ללא עלות.

איך רוכשים את המכשיר?

נכנסים לעמוד הרכישה של Tyto – לוחצים על כפתור הרכישה, ממלאים את כל הפרטים הדרושים ומשלמים באמצעות כרטיס אשראי.

הרכישה מאובטחת בתקנים המחמירים ביותר על־ידי חברת קרדיט גארד

איך מקבלים את המכשיר?

  ניתן לקבל את המכשיר ללא עלות נוספת באחד מתחנות PickUP הפזורות בארץ – אם בחרתם בדרך הזאת נציג שלנו ייצור איתכם קשר ויתאם אתכם.

  ניתן לקבל גם דרך שליח עד הבית בעלות נוספת של 33 ₪.

איך נרשמים לשירות לאחר הרכישה? איך מתייעצים עם הרופא?

את כל ההנחיות להרשמה ולשימוש בשירות תמצאו במדריך המיוחד שהכנו

איך מוסיפים בן משפחה נוסף לאפליקציה?

לאחר שתיכנסו לאפליקציית Tyto תמצאו שם את שמכם ושמות ילדיכם בדיוק כפי שהם מוגדרים באתר כללית און־ליין.

כדי להוסיף ילדים לאפליקציה:
יש לוודא קודם שהם מעודכנים באתר כללית און־ליין, לאחר מכן יש לפנות למוקד השירות של Tyto 2706* ולבקש להוסיף אותם לאפליקציית Tyto.

כדי לתת לבן או לבת הזוג להשתמש במכשיר:
יש תמצאו במדריך המיוחד שהכנו להפעיל שוב את שירות Tyto באתר כללית און־ליין, אך הפעם עם שם המשתמש והסיסמה שלהם בכללית. מיד לאחר ההפעלה הם יקבלו מייל עם פרטי כניסה משלהם לאפליקציית Tyto.

האם ניתן לבטל עסקה?

ניתן להחזיר את מכשיר ה־Tyto תוך 14 ימים מיום הרכישה (ובתנאי שלא פתחתם את אריזת המכשיר). את הבקשה להחזרת המוצר ניתן לעשות דרך שירות הלקוחות 2700*.

אם יש לי תקלה במכשיר - לאן פונים?

אם נתקלתם בבעיה טכנית או אחרת ניתן לפנות לשירות הלקוחות 2706* - תמיכת Tyto.

אם יהיה צורך בכך, שליח יגיע עד לבית שלכם כדי לאסוף את הערכה ולהביא ערכה חדשה במקומה.

יש תמיכה טכנית?

בוודאי, אם אתם רוצים לדבר איתנו על כל נושא שקשור ל־Tyto אנחנו עומדים לרשותכם במוקד שירות הלקוחות 2700* ובמוקד תמיכה טכנית 2706*

איך מנקים ומחטאים את מכשיר ה־Tyto לאחר הבדיקה?

באמצעות מגבון אלכוהולי, או צמר גפן שטבול באלכוהול. יש לנקות את רק החלקים שבאו במגע עם הגוף.