פורסם בראשונה: 20.06.2018
עדכון אחרון: 20.06.2018

שאלות ותשובות על Tyto

לקריאה נוחה
ריכזנו לכם מבחר שאלות ותשובות על Tyto - השירות החדשני של כללית שעושה מהפכה בבריאות. מה זה השירות? איך משתמשים? מה הן דרישות המינימום ועוד...

תוכן עניינים:
מה זה Tyto?
אילו בדיקות ניתן לעשות באמצעות המכשיר?
מהם תנאי המינימום לשימוש בשירות?
כמה עולה המכשיר? כמה עולה השירות?
איך רוכשים את המכשיר?
איך מקבלים את המכשיר?
האם ניתן לבטל עסקה?
אם יש לי תקלה במכשיר - לאן פונים?
יש תמיכה טכנית?

​מה זה Tyto?

השירות החדש של כללית שעושה מהפכה בבריאות.

עד היום, כשלא הרגשתם טוב הייתם צריכים להזמין תור לרופא, להגיע לביקור במרפאה ואז להמתין לבדיקה ולאבחון.

כל זה עומד להשתנות! שירות Tyto של כללית מאפשר לכם לעבור בדיקות רפואיות בבית או בכל מקום אחר באמצעות מכשיר קטן וחכם במיוחד, להתייעץ און־ליין עם רופא בשיחת וידאו ולקבל ממנו אבחון רפואי מרחוק.

כן, ככה נראה העתיד...
בחזרה למעלה

אילו בדיקות ניתן לעשות באמצעות המכשיר?

Tyto מאפשר לכם לבצע 8 בדיקות שכיחות במיוחד באמצעות המכשיר:
• חום
• לב
• קצב לב
• ריאות
• בטן
• גרון
• אוזניים
• ועור
המכשיר משדר את תוצאות הבדיקה לרופא והוא יכול לבצע את האבחון הרפואי מרחוק.

את הבדיקות תוכלו לבצע על עצמכם או על בני המשפחה שלכם.
בחזרה למעלה

מהם תנאי המינימום לשימוש בשירות?

אם אתם רוצים לרכוש את המכשיר ולהשתמש בשירות חשוב לוודא:

1. לרכישת המכשיר: יש ברשותכם כרטיס אשראי פעיל מכל הסוגים למעט "ישראכרט דיירקט".
2. יש לכם בבית אינטרנט אלחוטי מוגן סיסמה.

3. רשת האינטרנט שלכם היא במהירות העלאה (upload) של 2 מגה לפחות. בדקו את המהירות שלכם כאן

4. יש לכם סמארטפון או טאבלט עם מערכת הפעלה iOS (של חברת אפל) או עם מערכת הפעלה אנדרואיד.

להלן דרישות המינימום של המכשירים:
מכשירי אייפון (iOS)
• מכשירי iPhone 6 ומעלה – עם מערכת הפעלה iOS 10 ומעלה
• Air iPad ומעלה או 3 mini iPad ומעלה - עם מערכת הפעלהiOS 10 ומעלה.

מכשירי אנדרואיד:
• סמסונג: S5 ומעלה, S6+ ומעלה, A7 ומעלה, J7 ומעלה, Note 5 ומעלה.
• שיואמי: Redmi Note 4 ומעלה, MI 5 ומעלה.
• G4 :LG ומעלה.

גרסת האנדרואיד הנדרשת: 4.4.4 ומעלה.
בחזרה למעלה

כמה עולה המכשיר? כמה עולה השירות?

• עלות המכשיר (חד פעמית): 450 ₪
• ניתן לקבל את המכשיר דרך שירות PickUP ללא עלות נוספת או דרך שליח עד הבית בעלות של 33 ₪

השימוש בשירות עצמו וההתייעצות עם הרופאים ניתנים ללא עלות.
בחזרה למעלה

איך רוכשים את המכשיר?

נכנסים לעמוד הרכישה של Tyto – לוחצים על כפתור הרכישה, ממלאים את כל הפרטים הדרושים ומשלמים באמצעות כרטיס אשראי.
הרכישה מאובטחת בתקנים המחמירים ביותר על־ידי חברת קרדיט גארד.
בחזרה למעלה

איך מקבלים את המכשיר?

• ניתן לקבל את המכשיר ללא עלות נוספת באחד מתחנות PickUP הפזורות בארץ – אם בחרתם בדרך הזאת נציג שלנו ייצור אתכם קשר ויתאם אתכם.
• ניתן לקבל גם דרך שליח עד הבית בעלות נוספת של 33 ₪.

איך נרשמים לשירות לאחר הרכישה? איך מתייעצים עם הרופא?

את כל ההנחיות להרשמה ולשימוש בשירות תמצאו במדריך המיוחד שהכנו.
בחזרה למעלה

האם ניתן לבטל עסקה?

ניתן להחזיר את מכשיר ה־Tyto תוך 14 ימים מיום הרכישה (ובתנאי שלא פתחתם את אריזת המכשיר). את הבקשה להחזרת המוצר ניתן לעשות דרך שירות הלקוחות 2700*.
בחזרה למעלה

אם יש לי תקלה במכשיר - לאן פונים?

אם נתקלתם בבעיה טכנית או כל בעיה אחרת ניתן לפנות לשירות הלקוחות 2706* - תמיכת Tyto.

אם יהיה צורך בכך, שליח יגיע עד לבית שלכם כדי לאסוף את הערכה ולהביא ערכה חדשה במקומה.
בחזרה למעלה

יש תמיכה טכנית?

בוודאי, אם אתם רוצים לדבר איתנו על כל נושא שקשור ל־Tyto אנחנו זמינים לכם במוקד שירות הלקוחות 2700* ובמוקד תמיכה טכנית 2706*.
בחזרה למעלה

בהצלחה!
צוות אתר כללית

ניוזלטר כללית

אני מסכימ/ה לקבל הודעות במייל