חיפוש

dsdsdsd
כללית נבחרה למותג הבריאות המוביל בישראל

כללית - מותג הבריאות המוביל בישראל

בדירוג הכללי של מדד המותגים 2019 של העיתון הכלכלי גלובס ממוקמת כללית במקום ה־12 המכובד. מנכ"ל כללית, אהוד דודסון: "זהו ביטוי לעוצמה שלנו ולאמון שהציבור רוחש לאיכות הטיפול הרפואי, לשירות ולתדמית של הארגון"

צוות אתר כללית

צוות אתר כללית

מדי שנה מדרג העיתון הכלכלי גלובס את המותגים המובילים בישראל. בדירוג לשנת 2019 ממוקמת כללית במקום ה־12 המכובד מבין 100 חברות בינלאומיות וישראליות ביניהן נטפליקס, גוגל, סמסונג, אפל, בנק הפועלים וקוקה קולה. כמו כן, דורגה כללית במקום הראשון בקטגוריית הבריאות. 

מנכ"ל כללית, פרופ' אהוד דודסון, אמר: "בשנים האחרונות מתבלטת כללית בתחום החדשנות, הרפואה הדיגיטלית ובאיכות הטיפול והשירות הרפואי.

"העובדה שהציבור בחר בנו כמותג מוביל בקטגוריית הבריאות היא ביטוי לעוצמה שלנו ולאמון שרוחש הציבור לאיכות הטיפול הרפואי, השירות ולתדמית של כללית. עדות נוספת ליכולת ההתחדשות והמחויבות שלנו להוביל את מערכת הבריאות בישראל למען ולטובת כ־4.5 מיליון הלקוחות שלנו".  

איך נקבע הדירוג? 

מדד המותגים של גלובס, שנערך זו השנה ה־17 ברציפות, מהווה שיקוף של דיעות והעדפות הצרכן הישראלי ומלמד על מגמות רוחב. הדירוג מבוסס על שקלול של שלושה פרמטרים - בכולם דורגה כללית במקום גבוה.

פרמטר ראשון: סקרים שנערכו בקרב מדגם מייצג של 620 משיבים המייצגים את כלל האוכלוסייה, שנשאלו מי המותג שהם הכי מעריכים ועל איזה מבין המותגים הם סומכים.

פרמטר שני בחן את הנוכחות של כל מותג בערוצי מדיה שונים - היקף החשיפה בעיתונות, השקעה בפרסום ושיח ברשתות החברתיות.

פרמטר שלישי: עורכי וכתבי העיתון נתנו ציונים לכל מותג בהתבסס על נתונים כספים, נתחי שוק, חדשנות ואחריות תאגידית.

הצטרפות לכללית

הצטרפות לכללית

יש לנו ים של דברים לספר לכם על כללית...

רוצים לשמוע טיפה?

מלאו את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם

הצטרפות לכללית - אתר חדש

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

שדות חובה

 

שים לב שאתה מספק בטופס זה מידע אישי ורגיש