ביטוח סיעודי

תחומי שירות:
    סיעוד

אודות השירות

ביולי 2016 נכסו לתוקף תקנות חדשות הקובעות תנאים אחידים בביטוח הקבוצתי לחברי כל קופות החולים. תנאי הזכאות לתגמולי ביטוח, סכום תגמולי הביטוח ותקופת תשלום תגמולי הביטוח, יהיו אחידים בכל הקופות בהתאם לגיל ההצטרפות של המבוטח. להלן השינויים העיקריים: 1. תנאי הזכאות, לרבות סכום הכיסוי המרבי ותקופת התגמול יהיו אחידים בין הביטוחים הסיעודיים של כל הקופות. 2. תשלום הגמלה יימשך עד 60 חודשים (5 שנים) בכל הקופות. 3. קבוצות הגיל לפיהן מוגדר גיל ההצטרפות לביטוח, המשפיע על סכום גמלת הסיעוד, יהיו אחידות בכל הקופות. בנוסף יתאפשר מעבר חופשי בין ביטוחי הסיעוד של קופות החולים באופן שזכויות המבוטח לא תיפגענה. לקוחות העוברים קופה, שהיו מבוטחים בביטוח הסיעודי בקופה ממנו עברו, יוכלו ליהנות משמירה על הרצף הביטוחי בעת מעבר לקופה החדשה. לקוחות אלו לא ידרשו לעבור הליך חיתום רפואי חדש וכן, יהיו זכאים לתגמולי הביטוח בהתאם לתאריך ההצטרפות המקורי. <p><a href="https://mushlam.clalit.co.il/he/gold/siudi/Pages/siudi_info.aspx" title="ביטוח סיעודי ללקוחות כללית" target="_blank">למידע המלא&gt;&gt;</a> </p>

קישור לשירות באתר מושלם
מושלם זהב

 

 

אם הכפתור "בדיקת זכאות אישית" מופיע, בלחיצה עליו, תעברו לכניסה לאתר "כללית און־ליין" המחייבת קוד משתמש וסיסמה. אם אין לכם קוד משתמש וסיסמה פנו למרפאה.
מערכת סל השירותים נועדה לתת לכם את המידע המלא והמעודכן ביותר על השירותים המגיעים לכם בכללית. שימו לב, המידע המתפרסם במערכת עשוי להשתנות מעת לעת כתוצאה משינויים בשירות או בסל כללית.

כללית לידיעתך כי מגיע לך! צפו במידע על השירות שחיפשתם - מהו השירות? האם הוא כלול בסל הבריאות או בכללית מושלם? למי הוא מיועד? איך אפשר לקבל אותו? אם דרוש לכם מידע נוסף על השירות, פנו למרפאה שלכם

ניוזלטר כללית

אני מסכימ/ה לקבל הודעות במייל