מהו השירות?
הרדמה כללית (מלאה) לצורך טיפול שיניים במקרים חריגים שבהם לא ניתן לבצע את הטיפול ללא הרדמה.
מה צריך לדעת על השירות?
מתי ניתן השירות במסגרת הסל?
כאשר לא ניתן לבצע טיפול שיניים ללא הרדמה באחד מהמצבים הבאים:
1. תסמונת דאון, שיתוק מוחי (CP), מחלת A-T (אטקסיה טלאנגיקטאסיה - ניוון המוח הקטן) וחולי לב המקבלים טיפול אנטיקואגולנטי.
יש לקבל הפניה מרופא משפחה / ילדים או מרופא השיניים בבית החולים.
2. במקרים של פיגור שכלי או של אוטיזם.
3. מחלת נפש (יש לצרף מכתב מפסיכיאטר/ית הכולל אבחנה ורשימת תרופות).
4.ילדים עד גיל 5 שנים.
5. ילדים עד גיל 18 לאחר חבלה במשנן (בתנאי שההפניה להרדמה ניתנה עד 6 חודשים ממועד החבלה).
איך מקבלים את השירות?
• ילדים עד גיל 18 שנכללים בסעיפים 4 או 5 - הטיפול נעשה דרך כללית סמייל. אין צורך בטופס התחייבות.
• ילדים הנכללים בסעיפים 1 עד 3 - יש צורך בהפניה מכללית סמייל וקבלת התחייבות לטיפול באמצעות מרפאת האם.
• בשאר המקרים - יש לקבל הפניה מהגורם הרלוונטי.
יש לבקש ממשרד המרפאה לשלוח בקשה לאישור מקדים לשירות – יש לצרף את ההפניה הרלוונטית. הבקשה תישלח לאישור של הגורם המוסמך בכללית.
אנחנו נעדכן אותך בנוגע לבקשה במסרון SMS.
ניתן להעביר את הבקשה לאישור מקדים באמצעות שירות "פשוט לבקש" בכללית און־ליין:
1. עוברים לעמוד הכניסה של שירות "פשוט לבקש".
2. מזינים פרטי הזדהות (לאחר מכן תועברו ישירות לשירות).
3. בשדה "סוג הבקשה" בחרו באפשרות "התייעצות עם משרד המרפאה".
4. בשדה "אני רוצה" בחרו "לפנות בנושא כללי".
5. פרטו את הבקשה שלכם וצרפו את כל המסמכים הרלוונטיים.
6. שלחו את הבקשה.
קיבלתי את כל האישורים. מה עליי לעשות עכשיו?
ילדים עד גיל 18 – יש להעביר את טופס ההתחיבות למרכז ההרדמות של כללית סמייל לצורך קביעת תור להרדמה.
שאר האוכלוסיה - יש לקבוע תור לטיפול בבית החולים.
איפה ניתן השירות?
השירות ניתן בבתי חולים ציבוריים בלבד או באמצעות כללית סמייל ובתי החולים שבהסדר איתם.
האם ניתן לקבל החזר על קבלת השירות במסגרת פרטית?
לא.
למידע נוסף יש לפנות למשרד המרפאה.