החזר הוצאות בעבור הסעה במונית או אמבולנס לחולה סרטן או מושתל מוח עצם‎ ‎ ‎

תחומי שירות:

אישורים, החזרים, תרופות

  • סל השירותים
  • קוד שירות: 95041
  • קוד משרד הבריאות: K1459

מהו השירות?

החזר בעבור הסעה במונית או באמבולנס לקבלת הטיפול במסגרת אמבולטורית או אשפוזית אלקטיבית, לפי עמידה בקריטריונים.

מה צריך לדעת על השירות?

החזר בעבור קבלת הטיפול במסגרת אמבולטורית או אשפוזית אלקטיבית יינתן במצבים הבאים:

1. מטופלים אונקולוגיים הנוסעים במונית או באמבולנס לקבלת טיפול במסגרת אמבולטורית או אשפוזית אלקטיבית (לא דחופה), לצורך הקרנות או כימותרפיה.
2. מושתל מח עצם המוסע מביתו לבית החולים לצורך טיפולים הקשורים להשתלה, ובחזרה לביתו לאחר קבלת הטיפול - יינתן החזר עד 6 חודשים ממועד ההשתלה.

במקרים חריגים, כאשר המושתל מפתח GVHD ניתן להאריך תקופת ההחזר ל־6 חודשים נוספים.

א. החזר בעבור הסעה באמבולנס לאשפוז אלקטיבי: יינתן החזר של 100% עבור הסעה באמבולנס לבית החולים לצורך אשפוז אלקטיבי באישור מראש של המנהל הרפואי במחוז - החזר זה בעבור נסיעת ההלוך בלבד.

יינתן החזר של 50% בעבור חזרה מאשפוז אלקטיבי לבית המטופל באישור מנהל המרפאה.

לקבלת ההחזר יש לצרף:
1. אישור מנהל המרפאה או המנהל הרפואי במחוז.
2. חשבונית מס/קבלה מקורית ואישור המכון האונקולוגי בציון מועדי הטיפול.

ב. החזר בעבור הסעה במונית לאשפוז אלקטיבי:

יינתן החזר של % 50 אחוז בעבור הסעה במונית לבית החולים ובחזרה לביתו.

לקבלת ההחזר יש לצרף:
1. אישור מנהל המרפאה.
2. חשבונית מס/קבלה מקורית ואישור המכון האונקולוגי בציון מועדי הטיפול.

ג. החזר בעבור הסעה במונית או באמבולנס לטיפול במסגרת אמבולטורית: יינתן החזר של 50% אחוז בעבור הסעה במונית או באמבולנס לבית החולים ובחזרה לביתו.

לקבלת ההחזר יש לצרף:
1. אישור מנהל המרפאה.
2. חשבונית מס/קבלה מקורית ואישור המכון האונקולוגי בציון מועדי הטיפול.

מטופל אונקולוגי השוהה במעון על חשבון המחוז (צ'רלס קלור), יקבל החזר בעבור הוצאות נסיעה בסופי שבוע לביתו ובחזרה, כאשר המעון סגור, בתנאי שהמחוז לא הנפיק טופס התחייבות למעון בעבור הימים בהם שהה המבוטח בביתו.

לקבלת השירות יש לקבל אישור מראש מגורם רפואי של כללית, לפרטים פנו למשרד המרפאה שלכם.

לבדיקת זכאות אישית

אם הכפתור "בדיקת זכאות אישית" מופיע, בלחיצה עליו, תעברו לכניסה לאתר "כללית און־ליין" המחייבת קוד משתמש וסיסמה. אם אין לכם קוד משתמש וסיסמה פנו למרפאה.
מערכת סל השירותים נועדה לתת לכם את המידע המלא והמעודכן ביותר על השירותים המגיעים לכם בכללית. שימו לב, המידע המתפרסם במערכת עשוי להשתנות מעת לעת כתוצאה משינויים בשירות או בסל כללית.

כללית לידיעתך כי מגיע לך! צפו במידע על השירות שחיפשתם - מהו השירות? האם הוא כלול בסל הבריאות או בכללית מושלם? למי הוא מיועד? איך אפשר לקבל אותו? אם דרוש לכם מידע נוסף על השירות, פנו למרפאה שלכם

ניוזלטר כללית

אני מסכימ/ה לקבל הודעות במייל