החזר עבור עדשות/קרטוקונוס ומשקפי טלסקופ ומיקרוסקופ

תחומי שירות:

אישורים, החזרים, תרופותתחומי רפואהאישורים, החזרים, תרופות

  • סל השירותים
  • קוד שירות: 95514
  • קוד משרד הבריאות: K0381

מהו השירות?

החזר עבור משקפיים טלסקופיים ומיקרוסקופיים במקרים של הפרעות ראייה קשות, מתחת ל-6/60‎, והחזר ל-2 עדשות קרטוקונוס (עדשות מגע קשות) במקרים של מחלת הקרטוקונוס.

מה צריך לדעת על השירות?

יינתן החזר בשיעור של 33% ‎מההוצאה בפועל, אך לא יותר מתעריף תקרת הגג. השירות יינתן לפי הצורך, עד פעם בשנה.

לקבלת ההחזר יש להציג אישור מרופא עיניים מומחה‎ ‎וחשבונית מס או קבלה מקורית, שבה מצוין שם המוצר ושם הלקוח שבשבילו נרכש המכשיר‎.

השירות ניתן למי שמלאו לו 18 שנים. מטופל שגילו פחות מ־18 שנים זכאי להשתתפות ממשרד הבריאות.‎ ‎‎

עדשות מגן רפואי לעין אינן כלולות בסל השירותים.

כללית בחרה לתת החזר בעבור שירות זה, כפי שפורט כאן, על אף שהשירות אינו כלול בתוספת השנייה בחוק ביטוח בריאות ממלכתי.

להנחיות מלאות יש לפנות למשרד המרפאה.

לבדיקת זכאות אישית

אם הכפתור "בדיקת זכאות אישית" מופיע, בלחיצה עליו, תעברו לכניסה לאתר "כללית און־ליין" המחייבת קוד משתמש וסיסמה. אם אין לכם קוד משתמש וסיסמה פנו למרפאה.
מערכת סל השירותים נועדה לתת לכם את המידע המלא והמעודכן ביותר על השירותים המגיעים לכם בכללית. שימו לב, המידע המתפרסם במערכת עשוי להשתנות מעת לעת כתוצאה משינויים בשירות או בסל כללית.

כללית לידיעתך כי מגיע לך! צפו במידע על השירות שחיפשתם - מהו השירות? האם הוא כלול בסל הבריאות או בכללית מושלם? למי הוא מיועד? איך אפשר לקבל אותו? אם דרוש לכם מידע נוסף על השירות, פנו למרפאה שלכם

ניוזלטר כללית

אני מסכים לקבל הודעות במייל