החזר על טיפול שינים בתסמונת נוירו התפתחותיות לקוי ביד/לסת

תחומי שירות:

תחומי רפואה

  • סל השירותים
  • קוד שירות: 67115
  • קוד משרד הבריאות: K0952

מהו השירות?

החזר על טיפולי שינים מונעים ומשמרים לילדים עד גיל 24 עם תסמונת נוירו־התפתחותיות המלווה בלקות ביד ו/או בלסת.

מה צריך לדעת על השירות?

מה כולל השירות?
החזר על טיפולי שינים מונעים ומשמרים, כולל הרדמה או טשטוש (סדציה).

למי ניתן השירות?
לילדים עד גיל 24 עם תסמונות נוירו־התפתחותיות המלוות בלקות ביד ו/או בלסת.

איך מקבלים את השירות?
השירות ניתן לאחר שנוירולוג אבחן אצל המטופל מחלת עצב שריר ו/או פגיעה מוחית מולדת או נרכשת בשילוב עם אחת מהלקויות הבאות:
א. לקות מוטורית בגפה העליונה.
ב. הפרעות אוראליות שגורמות לבעיות דנטליות כמו: הפרעה בטונוס שרירי הלסת, אפרקסיה המונעת לעיסה ובליעה תקינים או הפרעה בגזע המח הגורמת להפרעה בתפקוד עצבים קרניאליים האחראים לתפקוד שרירי הלעיסה והבליעה ו/או לנשימת פה.

*השירות לא ניתן למטופלים חוסים ששוהים במוסדות או במגורים של משרד הרווחה.

*הטיפולים לא כוללים יישור שיניים וכתרים קבועים.

*הטיפול ניתן באישור בקר שיניים ארצי.

מתי ניתן השירות?
לפי הצורך.

איפה ניתן לקבל את השירות?
במרפאות כללית סמייל - רשת מרפאות השיניים הגדולה בישראל.

לטיפולי שיניים הניתנים בבתי חולים של כללית ואו בבתי חולים ציבוריים
ניתן החזר לפי ההוצאה בפועל ולא יותר מתעריף משרד הבריאות, או על ידי הנפקת טופס
התחייבות לשירות.

מידע על המרפאות של כללית סמייל ניתן לקבל באתר או במוקד שירות הלקוחות 2700*.

איך מקבלים את ההחזר?
יש לקבל אישור על השירות ממחלקת סל השירותים בהנהלה ראשית. לשם קבלת האישור יש להציג הפניה לטיפול ואבחון של נוירולוג.
יש להציג במרפאה חשבונית מס קבלה מקורית או קבלה מקורית.

ההחזר ניתן על פי ההוצאה בפועל ולא יותר מתעריף משרד הבריאות.

לחיפוש נותני השירות

אם הכפתור "בדיקת זכאות אישית" מופיע, בלחיצה עליו, תעברו לכניסה לאתר "כללית און־ליין" המחייבת קוד משתמש וסיסמה. אם אין לכם קוד משתמש וסיסמה פנו למרפאה.
מערכת סל השירותים נועדה לתת לכם את המידע המלא והמעודכן ביותר על השירותים המגיעים לכם בכללית. שימו לב, המידע המתפרסם במערכת עשוי להשתנות מעת לעת כתוצאה משינויים בשירות או בסל כללית.

כללית לידיעתך כי מגיע לך! צפו במידע על השירות שחיפשתם - מהו השירות? האם הוא כלול בסל הבריאות או בכללית מושלם? למי הוא מיועד? איך אפשר לקבל אותו? אם דרוש לכם מידע נוסף על השירות, פנו למרפאה שלכם

ניוזלטר כללית

אני מסכימ/ה לקבל הודעות במייל