חיפוש

dsdsdsd
נפטרים מהצמיג בבטן

פתאום בחורף צמח לי צמיגון

הגיע הזמן להיפטר מעודפי החורף? ברור. אז סידרנו לך תרגילים מחטבים נוגדי צמיגונים, שאותם עדיף לבצע עם חברה או חבר. נתחיל בראשון, כי הכנו סדרה שלמה

אריק שרון, יעל דרור

כמו תמיד בחורף, הצטרף אלינו חבר חדש שנהוג לכנותו בשם "צמיגון". הוא מתגורר באיזור הבטן, ונדבק בעיקר לאנשים יושבים. הרבה יושבים. מכירים את זה? מי לא. מה עושים: את זה:

סדרה של תרגילים טובים לחיטוב הבטן, שהם אנטי-צמיגוניים. עדיף לבצע אותם עם חברה או חבר, מה שבא לכם. בדרך תוכלו לעודד ולתת תמיכה, ולזכור שאורח חיים בריא הוא הדרך הנכונה להרגשה טובה.

נתחיל בתרגיל שקוראים לו "עליות בטן משכיבה ברגליים משולבות" (Sit Up), או כפי שאנחנו אוהבים לכנות אותו - תרגיל ראשון בהורדת הבטן וחיזוק הקשר.

 Tsamig_Targil1.jpg

איך מתחילים: בשכיבה על הגב, כשהרגליים שלך משולבות ברגליים של בן או בת הזוג ונתמכות אחת בשנייה (כמו בתמונה), ברכיים כפופות, וכריות כף היד תומכות בבסיס הצוואר. נכון, אריק לא הוריד שערות ברגליים, תתגברי...

 Tsamig_Targil2.jpg

 מה את עושה, או יותר נכון מה אתם עושים: עולים יחד עד לישיבה, חשוב להקפיד שתוך כדי העלייה לא תפעילו לחץ על הצוואר ולא תכפפו אותו - כלומר להקפיד על צוואר נייטרלי וסנטר משוך לאחור.

אחרי העלייה יורדים באיטיות למטה תוך כדי בלימה, ממש כמו בצילום מס' 2.

 Tsamig_Targil3.jpg

 

צילום מס' 3 מראה את נקודת השיא של התרגיל, שממנו חוזרים ויורדים למטה.

כמה פעמים חוזרים על התרגיל?

20 פעמים, ואז נחים קצת (לא חצי שעה!) ושוב חוזרים על התרגיל. בסך הכל, שלושה סטים.

קראתם? יופי! אל תקרעו את עצמכם

רגע לפני שאתם מתחילים לעסוק בפעילות גופנית, חשוב להתאים אותה למצבכם הבריאותי - כדי שתעשו לעצמכם רק טוב. אל תעמיסו על עצמכם יותר מדי על ההתחלה, ודאגו להתייעץ עם רופא לפני שמתחילים, ובמיוחד לפני שנרשמים לחדר כושר. בהצלחה!

אריק שרון הוא מאמן כושר מוסמך בוגר וינגייט


הצטרפות לכללית

הצטרפות לכללית

יש לנו ים של דברים לספר לכם על כללית...

רוצים לשמוע טיפה?

מלאו את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם

הצטרפות לכללית - אתר חדש

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

שדות חובה

 

שים לב שאתה מספק בטופס זה מידע אישי ורגיש