פורסם בראשונה: 24.11.2016
עדכון אחרון: 27.11.2016
  • צוות אתר כללית צוות אתר כללית

גל שריפות: היערכות חירום בכללית

לקריאה נוחה
בעקבות גל השריפות אנחנו בכללית ערוכים לתת מענה לכל לקוחותינו: בתי החולים שלנו מעניקים סיוע רפואי לנפגעים, ניתן לקבל במוקד שלנו עדכונים על מרפאות שפונו ועל בתי מרקחת שפועלים במתכונת חירום. נוסף על כך פתחנו קו חירום למפונים ולנפגעים
כללית נערכת לגל השריפות

​כללית נערכת לתת טיפול לכל הלקוחות שנפגעו מגל השריפות שפוקד את המדינה. בתי החולים שלנו מעניקים טיפול מיידי לעשרות הנפגעים שפונו אליהם, וגם המרפאות משתדלות לתת מענה לכל דורש.

כמו רבים מהמבנים באזורי השריפות גם חלק ממרפאות כללית פונו ולא יוכלו לתת שירות. מרפאת רוממה בחיפה תפעל היום (ראשון) מהשעה 16:00 בשל נזקי השריפות. צוות המרפאה ממשיך להעניק שירות במרפאות יוליוסבורגר וגונן. ניתן להתעדכן בכל עת על מצב המרפאות בפרט ועל שירותי כללית בכלל במוקד השירות שלנו 2700*.

כמו כן ניתן להיעזר בשירותים הדיגיטליים שלנו באתר כללית ובאמצעות התיק הרפואי האישי בכללית און־ליין. ניתן להתייעץ עם רופאי ילדים און־ליין בכל לילה עד 6 בבוקר, ובמהלך כל סוף השבוע, ועם רופא משפחה און־ליין בכל ימות השבוע בשעות 20:00 - 24:00.

לקוחות כללית הזקוקים למרשמים לתרופות כרוניות ואינם יכולים להיעזר במרפאה שלהם בשל המצב יוכלו להיעזר ברופאים בשירות רופא משפחה און־ליין בשעות 20:00 - 24:00.

​איך מתמודדים עם כוויות ושאיפת עשן?

המומחית שלנו עונה על כל השאלות
איך מתמודדים עם שאיפת עשן וכוויות?

נפתח קו חירום ארצי

מוקד האחיות של כללית שפועל כל השנה נערך לתת מענה ראשוני למי שנקלעו לבעיה רפואית. נוסף על כך גייסנו עובדות סוציאליות שיסייעו למתן מענה גם למי שסובלים ממצוקה נפשית בעקבות מצב החירום.

איך פונים למוקד החירום?

פשוט התקשרו למוקד שלנו 2700*.רופאי ילדים און־לייןרופא משפחה און־ליין 

היא הגיעה!

אפליקציית כללית החדשה

כל השירותים הדיגיטליים של כללית במקום אחד. הורידו כבר עכשיו את האפליקציה החדשה שלנו

ניוזלטר כללית

אני מסכים לקבל הודעות במייל