פורסם בראשונה: 28.12.2011
עדכון אחרון: 28.12.2011
  • דורון קוראל דורון קוראל

יותר ויותר אנשים מצטרפים לכללית

לקריאה נוחה
41,172 לקוחות חדשים הצטרפו לכללית בשנת 2011 - יותר מלכל קופה אחרת. בהנהלת כללית מייחסים את התוצאות להצבת הלקוח במרכז ופיתוח שירותים שמותאמים לצרכיו
חמודי מצטרף לכללית

​יותר ויותר אנשים מצטרפים לכללית: בשנת 2011 הצטרפו לכללית  41,172 לקוחות חדשים - יותר מלכל קופה אחרת ופי שניים מאשר בתקופה המקבילה אשתקד.

במקביל רשמה כללית צמצום משמעותי של 25 אחוזים במספר הלקוחות העוזבים. בסך הכל, לראשונה זה 20 שנה, מספר המצטרפים החדשים גדול יותר ממספר העוזבים, והמאזן החיובי מסתכם ב־8,898 לקוחות (מספר מצטרפים פחות מספר העוזבים).

בהנהלת כללית מייחסים את התוצאות למהלך האסטרטגי שהוטמע בארגון הבריאות - הצבת הלקוח במרכז ופיתוח שירותים שמותאמים לצרכיו. "מדובר בהבעת אמון בשירות הכללית ובעובדיה", אומר מנכ"ל כללית אלי דפס. "היקף כה גדול של לקוחות יוצר לנו מחויבות גדולה. אנו פועלים בשנים האחרונות במרץ רב לשדרוג הנראות במרפאות ולשיפור השירותים הרפואיים וזמינותם תוך כדי פיתוח וקידום שירותים דיגיטליים ואון־ליין מהמתקדמים בישראל".

כללית היא ארגון הבריאות הגדול והמתקדם בישראל והיא נותנת שירותים רפואיים ליותר מ־4.1 מיליון לקוחות. כללית עיצבה את רפואת המשפחה בקהילה במשך 100 שנות פעילות שבהן הייתה ארגון הבריאות המוביל בישראל. על הגודל ועל העוצמה של כללית אפשר ללמוד מהיקף השירותים ופריסתם ברחבי הארץ:

• יותר מ־1,300 מרפאות.

• 14 בתי חולים שמקיימים קשר מקצועי רצוף עם מיטב המומחים בקהילה - והכל לטובת הלקוחות של כללית.

• כ־400 בתי מרקחת שמעניקים שירות בלעדי ללקוחות כללית.

• מאות מכונים ומעבדות.

• צוות מיומן ומקצועי הכולל אלפי רופאים, אחיות, רוקחים, עובדים פרא־רפואיים ועובדי מינהל.

היא הגיעה!

אפליקציית כללית החדשה

כל השירותים הדיגיטליים של כללית במקום אחד. הורידו כבר עכשיו את האפליקציה החדשה שלנו

ניוזלטר כללית

אני מסכים לקבל הודעות במייל