החזר לטיפול בית (טיפול סיעודי אישי)

תחומי שירות:

אישורים, החזרים, תרופות

  • סל השירותים
  • קוד שירות: 95136
  • קוד משרד הבריאות: K1011

מהו השירות?

החזר על טיפול בית (טיפול סיעודי אישי)

מה צריך לדעת על השירות?

מה כולל ההחזר?
• תשלום של עד 24 שעות חודשיות על טיפול סיעודי - על־פי תעריפי משרד העבודה והרווחה (המעקב אחר מכסת השעות יעשה על־ידי היחידה להמשך טיפול ומעקב).

• במקרים חריגים המצריכים יותר מ־24 שעות סיעוד בחודש, יש לפנות ליחידה להמשך טיפול ומעקב.

למי ניתן ההחזר?
ההחזר ניתן למטופלים הבאים:
א. מטופל הזכאי לגמלת סיעוד, שזקוק לטיפול סיעודי אישי וממתין לאישור המוסד לביטוח לאומי. לאחר קבלת האישור מהביטוח הלאומי תופסק ההשתתפות של כללית.
ב. מטופל סיעודי מורכב שמרותק למיטה בביתו וזקוק לפעולות סיעודיות שונות, כמו: טיפול למניעת פצעי לחץ וסילוק הפרשות מדרכי הנשימה. במקרה הזה מאושרת השתתפות מוגבלת של כללית בהוצאות העסקת מטפל סיעודי, בכפוף לבדיקה ולאישור של מנהל היחידה להמשך טיפול ומעקב.

להנחיות מלאות יש לפנות למשרד המרפאה.

לבדיקת זכאות אישית

אם הכפתור "בדיקת זכאות אישית" מופיע, בלחיצה עליו, תעברו לכניסה לאתר "כללית און־ליין" המחייבת קוד משתמש וסיסמה. אם אין לכם קוד משתמש וסיסמה פנו למרפאה.
מערכת סל השירותים נועדה לתת לכם את המידע המלא והמעודכן ביותר על השירותים המגיעים לכם בכללית. שימו לב, המידע המתפרסם במערכת עשוי להשתנות מעת לעת כתוצאה משינויים בשירות או בסל כללית.

כללית לידיעתך כי מגיע לך! צפו במידע על השירות שחיפשתם - מהו השירות? האם הוא כלול בסל הבריאות או בכללית מושלם? למי הוא מיועד? איך אפשר לקבל אותו? אם דרוש לכם מידע נוסף על השירות, פנו למרפאה שלכם

ניוזלטר כללית

אני מסכים לקבל הודעות במייל