פורסם בראשונה: 01.01.2012
עדכון אחרון: 01.07.2016

  • אלון שגיב אלון שגיב

אשראי וטוב לך: הדרך הנוחה לתשלומים, להחזרים ולמידע

לא צריך להסתבך עם תשלומים או לחכות שעות בתור - תנו לנו לעשות את העבודה. כללית מאפשרת לכם לשלם אגרות, תשלומים ואפילו לקבל החזרים באמצעות הוראת קבע
הדרך הנוחה לשלם את החוב שלך לכללית

​מחפשים דרך נוחה ומהירה להחזרים, תשלומים ומידע?

כללית מאפשרת לכם לשלם אגרות* ותשלומים ולקבל החזרים בנוחות ובמהירות באמצעות הוראת הקבע. הוראת הקבע יכולה להתבצע דרך כרטיס האשראי שלכם או ישירות דרך חשבון הבנק.

יתרונות השירות:

נוחות:
קיצור זמן ההמתנה במשרדי המרפאה. באמצעות הוראת הקבע ייגבו מכם האגרות והתשלומים האחרים (בעבור תרופות, סדנאות, ביטוח נסיעות לחו"ל וכד'), וייחסך מכם הצורך להמתין במשרד המרפאה כדי להסדיר את התשלום.

חיסכון:

תשלום עד גובה התקרה המשפחתית בלבד. לקוחות שצרכו שירותים וחויבו בגינם בתשלום* יזוכו באופן אוטומטי בגין תשלומים שמעל לגובה התקרה המשפחתית לרבעון (197 שקלים למשפחה ו־99 שקלים למשפחה מעל גיל 65, או למשפחה של עולה חדש בשנה הראשונה לעלייתו ארצה).

יעילות:
בביקור אצל רופא יועץ אין צורך לעבור במשרד המרפאה לפני הביקור אצל הרופא. בביקור אצל רופא יועץ עצמאי אין צורך לשלם לרופא במזומן או בהמחאה. בקבלת טופס התחייבות לבית חולים של כללית אין צורך לעבור במשרד המרפאה להפקת הטופס; הטופס יישלח ישירות מהרופא לבית החולים.

ריכוזיות:
ריכוז כל החיובים בעבור השירותים שנצרכו בחודש החולף לתשלום אחד. אם תהיו זכאים להחזרים כספיים, יועברו הזיכויים ישירות להוראת הקבע שלכם. מהיום לא צריכים לשלם בעבור כל שירות בנפרד. במסלול המהיר לקוחות אשר משלמים באמצעות הוראת קבע משלמים פעם אחת בחודש העוקב בעבור החודש שחלף.

שקיפות:
קבלת דף מידע רבעוני המפרט את השירותים ואת התשלומים (לרבות כללית מושלם) עבור כל בני המשפחה. כחודש עד חודשיים לאחר תום כל רבעון יישלח ישירות לביתכם דף מידע המפרט את השירותים שצרכתם, את התשלומים ששילמתם לכללית בעבור כל בני המשפחה וכן את חיובי כללית מושלם.

* השירותים המחויבים בתשלום אגרה כוללים: ביקור אצל רופא מקצועי, דיאטנית, מכונים ומרפאות חוץ, בתי חולים, מכונים פרטיים, מכונים בקהילה, פיזיותרפיה (לא כולל התפתחות הילד), ריפוי בעיסוק (לא כולל התפתחות הילד) והדמיה.

איך מצטרפים לשירות?

מלאו את הטופס המופיע למטה ונחזור אליכם בהקדם.

מעדיפים להתקשר אלינו במקום? מוזמנים ליצור איתנו קשר במספר: 08-6260333.

אשראי וטוב לך! מצטרפים ומפסיקים לשלם במזומן

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם
* שדות חובה בטופס נמצאו מספר שגיאות
*
*
*
 
 
אותיות הקוד שיש להקליד
לחץ לשינוי האותיותלחץ להשמעת האותיות
 
*
 
שים לב שאתה מספק בטופס זה מידע אישי ורגיש

בנוסף, אפשר גם לחתום במרפאה על טופס הרשאה לתשלום בהוראת קבע דרך חשבון הבנק או דרך כרטיס האשראי, או להישאר בבית ולהוריד את הטפסים כאן באתר כללית:

• לחץ/י כאן לקבלת טופס הרשאה לחיוב בכרטיס אשראי
לחץ/י כאן לקבלת טופס הרשאה לחיוב באמצעות הוראת קבע
לחץ/י כאן לקבלת טופס לשינוי אמצעי תשלום

אחרי שבחרתם בטופס המתאים, שלחו אותו על־פי ההנחיות הרשומות בתחתית הטופס.

האם ההצטרפות לשירות המסלול המהיר כרוכה בתשלום?

לא. השירות ניתן ללא תשלום.

היכן ניתן לשלם באמצעות הוראת הקבע?

• בכל מרפאות כללית לרבות בתי המרקחת ומרפאות חוץ בבתי החולים של כללית.
• בביקורים אצל רופאים יועצים ואצל רופאים עצמאיים.
• בבתי מרקחת פרטיים שהתקשרו בהסכם עם כללית.
• במרפאות כללית סמייל בעבור טיפולי שיניים לילדים עד גיל 12(הטיפולים בסל הבריאות).

מתי מתבצע החיוב בעבור השירותים?

• ללקוח בעל הוראת קבע בנקאית - החיוב יתבצע ב־9 בחודש העוקב בעבור החודש שחלף.

• ללקוח בעל הוראת קבע בכרטיס אשראי - בחודש העוקב בעבור החודש שחלף בהתאם למועד שנקבע בין חברת האשראי לבין הלקוח.

האם יש הסדר מיוחד ללקוחות כללית מושלם?

ללקוחות כללית מושלם מומלץ להצטרף לשירות באותו אמצעי תשלום (הוראת קבע בכרטיס אשראי או הוראת קבע בנקאית), שדרכו הם משלמים בעבור התוכניות והשירותים של כללית מושלם. בצורה זו, הגביה הן בעבור כללית מושלם והן בעבור צריכת השירותים בכללית תהיה בחיוב אחד..

כיצד אדע בעבור אילו שירותים חויבתי?

בדף המידע שיישלח לביתך אחת לרבעון יהיה מצוי מידע על השירותים שנצרכו - תאריך קבלת השירות, שם הלקוח בתא המשפחתי שצרך את השירות ושם הרופא. כמו כן קיים פירוט של רכישות שבוצעו בבית המרקחת.

לקוחות המנויים לאתר כללית און־ליין יכולים לראות את החיובים והזיכויים גם בתיק הרפואי האישי שלהם אתר.

למי יש לפנות למידע, לבירורים ולפרטים נוספים?

למרכז שירות הלקוחות ב־2700* או למשרד המרפאה. ניתן גם לשלוח את הטופס המצורף בקישור בתחתית העמוד, ונציג שירות או נציגת שירות יחזירו לכם טלפון.

פנייה לנציג שירות

בקשה למידע

מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם
* שדות חובה בטופס נמצאו מספר שגיאות
*
*
*
*
*
 
 
 
*
 
אותיות הקוד שיש להקליד
לחץ לשינוי האותיותלחץ להשמעת האותיות
 
*
 
שים לב שאתה מספק בטופס זה מידע אישי ורגיש

לתשומת לבך, אתה גולש באתר אינטרנט ציבורי. אנחנו ממליצים שלא תשאיר בו פרטים שהם בגדר מידע רפואי אישי.

היא הגיעה!

אפליקציית כללית החדשה

כל השירותים הדיגיטליים של כללית במקום אחד. הורידו כבר עכשיו את האפליקציה החדשה שלנו

ניוזלטר כללית

אני מסכים לקבל הודעות במייל