חיים ספורטיביים

לכל הכתבות

אוהבים לנשנש? אז יאללה, תתפרעו!

לפני שאתם רצים לקיוסק הקרוב וממלאים את השקיות בחטיפים, הבהרה: אנחנו מתכוונים ל"נשנושי מאמץ". אלו הפסקות של מספר דקות לפעילות גופנית במהלך היום, בבית או בעבודה. הן לא דורשות יותר מדי מאמץ, ומחוללות פלאים

לך תתחמם איתה! למה החימום חשוב (ומה זה תורם)

יש המון סיבות למה החימום חשוב, אבל בואו נתמקד בשלוש: חימום גופני משפר בענק את האפקטיביות של האימון (!) חימום גופני משפר בענק את הגמישות ומונע פגיעות גופניות (!) ובשורה לשמנמנים: חימום גופני מגביר בענק את שריפת השומנים באימון (!) אז

עשרת הדיברות של הספורט

רוצה להיכנס לכושר כמה שיותר מהר? מחיאות כפיים על הרצון, אבל כדי לעשות את זה נכון ולהתמיד עם המשקולות או ההליכון מומחה הכושר שלנו הכין המלצות שכדאי לגזור ולשמור

נפטרים מהצמיגון שצמח בחורף: טיפ 2

הבעיה: בחודשי החורף צומחים צמיגונים. הפתרון: סדרת תרגילים להורדת הבטן ולחיזוק החברות והזוגיות

פעילות גופנית

לכל הכתבות

פציעות ספורט: עצרו ורוצו לקרוא

נרשמתם לחדר כושר? יהיה נחמד לצאת ממנו בריאים ושלמים, בלי איזו פציעה טורדנית, שעלולה לגרום לכך שהספורט היחיד שתעשו יהיה על הספה מול הטלוויזיה. איך עושים את זה? מדריך הכושר שלנו מסביר

איך לשחרר שרירים תפוסים?

סוף סוף החלטת לעשות משהו טוב לגוף והלכת להתאמן. במקום להרגיש מעולה, למחרת הגיעו כאלו כאבים שהתחרטת על כל צעד שעשית על ההליכון. אל חשש: שרירים תפוסים היא תופעה נפוצה וקלה לטיפול, אבל חשוב להבדיל בינה לבין תופעות יותר חמורות

היא הגיעה!

אפליקציית כללית החדשה

כל השירותים הדיגיטליים של כללית במקום אחד. הורידו כבר עכשיו את האפליקציה החדשה שלנו

חשוב לדעת

מיוחד ללקוחות כללית מושלם

בדיקות תקופתיות לספורטאים - לחצו כאן לפרטים נוספים

ניוזלטר כללית

אני מסכים לקבל הודעות במייל