חיים ספורטיביים

לכל הכתבות

אוהבים לנשנש? אז יאללה, תתפרעו!

לפני שאתם רצים לקיוסק הקרוב וממלאים את השקיות בחטיפים, הבהרה: אנחנו מתכוונים ל"נשנושי מאמץ". אלו הפסקות של מספר דקות לפעילות גופנית במהלך היום, בבית או בעבודה. הן לא דורשות יותר מדי מאמץ, ומחוללות פלאים

שינה ופעילות גופנית הולכים ביחד

בטח כבר הבנתם שכדי לשפר את הבריאות שלכם ולהאריך את החיים, חשוב שתעשו פעילות גופנית ושתשנו מספיק (אבל לא יותר מדי). אבל האם ידעתם כי ספורט ושינה משפיעים אחת על השנייה, בדרכים מפתיעות למדי?

נפטרים מהצמיגון שצמח בחורף: טיפ 2

הבעיה: בחודשי החורף צומחים צמיגונים. הפתרון: סדרת תרגילים להורדת הבטן ולחיזוק החברות והזוגיות

חלבון: עוד תשובות לשאלות הכי נפוצות

חייבים לאכול ביצים או טונה כמקור חלבון אחרי האימון או שיש אפשרות אחרת? האם קינואה מתאימה כמקור לאספקת חלבון? האם יש טעם לחשב ערכי חלבון בקטניות ובפחמימות? כל התשובות לשאלות הנבחרות בנושא חלבון מפורום כושר ותזונת כושר. חלק ב'

פעילות גופנית

לכל הכתבות

5 שגיאות על הליכון שחייבים להפסיק לעשות

הליכון הוא אחד מהמכשירים הפופולריים ביותר בחדרי הכושר, במיוחד בקיץ הישראלי כשבחוץ שורר חום מעיק. מדריך הכושר שלנו ראה איך מתאמנים עושים שוב ושוב את אותן השגיאות, שמזיקות לאימון וגם לבריאות - והוא לא רוצה שגם אתם תחזרו עליהן

מתיחות לפני אימון: לנפץ את המיתוס

אמרו לכם שאסור להתחיל אימון בלי שעושים מתיחות, ואז באו אנשים אחרים ואמרו לכם שזה לא נכון, ושמתיחות חייבים לעשות אחריו. מה נכון? התשובה הפשוטה שתעשה לכם סדר, תייעל את האימון וגם כמה טיפים חשובים שלא תיתפסו

היא הגיעה!

אפליקציית כללית החדשה

כל השירותים הדיגיטליים של כללית במקום אחד. הורידו כבר עכשיו את האפליקציה החדשה שלנו

חשוב לדעת

מיוחד ללקוחות כללית מושלם

בדיקות תקופתיות לספורטאים - לחצו כאן לפרטים נוספים

ניוזלטר כללית

אני מסכים לקבל הודעות במייל