תזונת כושר

שייק חלבונים או סלט? מה באמת תורם לנו חטיף האנרגיה? אימון גופני נכון, יהיה יעיל בהרבה אם רק נדע לשלב אותו עם תזונה נכונה. מדריך משביע לתזונת כושר

  • חלבון: עוד תשובות לשאלות הכי נפוצות

    חייבים לאכול ביצים או טונה כמקור חלבון אחרי האימון או שיש אפשרות אחרת? האם קינואה מתאימה כמקור לאספקת חלבון? האם יש טעם לחשב ערכי חלבון בקטניות ובפחמימות? כל התשובות לשאלות הנבחרות בנושא חלבון מפורום כושר ותזונת כושר. חלק ב'
  • מה לאכול לפני אימון כושר?

    את זה שהגוף שלנו הוא "מכונה", שזקוקה לדלק מתאים כבר הפנמנו. וזה נכון אפילו יותר אם מתכוונים לאמץ אותו באימון. לכן חשוב לא רק מה אוכלים - אלא גם תזמון האכילה. הנה כמה הצעות ועצות כמו למה לאכול דווקא תפוח ומה יקרה אם תאכלו רוטב שמנת לפני ריצה
  • רצים אחרי האוכל

    ילדים שעוסקים בפעילות ספורטיבית,זקוקים לתזונה מיוחדת. לעתים קרובות, עקב חוסר זמן, הם מדלגים על ארוחות ומרבים לאכול ג'אנק פוד. התוצאה: התפתחותם התקינה עלולה להיפגע
  • שריפת קלוריות, דיאטה וספורט - לקרוא ולשרוף

    מהי שריפת קלוריות? איך יורדים בגדול? מה עושה בטן מקרקרת לאימון? ובשביל מה צמתי כל ערב, אם יצא שהעליתי 10 קילו בחודש? אתם שאלתם - הנה התשובות
  • שייק חלבון - תוספי מזון

    סוכריות ג'ל, משקאות איזוטוניים, חומצות אמינו ובעיקר שייק חלבון הפכו בשנים האחרונות ללהיט בקרב העוסקים בפעילות גופנית. אבל האם הם בכלל נחוצים?
  • איך החלבון בונה לי את השרירים: המדריך המלא

    כמה חלבון צריך לאכול ביום? האם יש הבדל בין מתאמני סיבולת (אירובי) למתאמני כוח (ניפוח שרירים)? מה זה מאזן חנקן ואיך זה קשור להכל? איזה טעויות נפוצות בקרב מתאמנים ומה צריך לעשות כדי להימנע מהן? יעל דרור עושה סדר! כתבה שלישית
  • כמה ארוחות חלבון צריך לאכול כדי לעודד בניית שרירים

    יעל דרור מגישה את המדריך המלא. כל מילה נוספת, לדעתנו לפחות, מיותרת
  • "ביצת הפתעה": 10 תשובות לשאלות נפוצות על ביצים

    מצד אחד מכפישים אותה ומוותרים עליה ומצד שני, יש כאלה שחושבים שכדי לפתח גוף שרירי וחסון צריך לאכול כל יום לפחות 10 או 20. אז מה הופך את הביצים לכה שנויות־במחלוקת, מה האמת - ולמי דווקא כן חשוב לצרוך כולסטרול? דיאטנית הכושר והספורט שוב עושה סדר בבלגן
  • תכל'ס, איך לשלב חלבונים בתפריט - וממה להיזהר?

    לתקוע עשר ביצים אחרי האימון זה אומנם הרבה חלבון, אבל זו בוודאי לא הדרך הנכונה לצרוך אותו. וחוץ מזה, אנחנו רוצים להגן כאן גם על הכליות ועל משטר הנוזלים של הגוף. יש דרכים מיטביות לעשות כל דבר, ובכלל זה לאכול חלבון כשמתאמנים. יעל דרור עושה סדר! כתבה רביעית
  • ואם אני לא אוכל בשר/ דגים/ ביצים איך אבנה שרירים?

    מדריך התחליפים הפשוט לכל מגדלי השרירים: מה לאכול אם לא אוהבים בשר בקר, מה לאכול אם לא סובלים בשר בכלל, מה לאכול אם שונאים דגים ומה לאכול אם פשוט נגעלים מביצים או ממוצרי־חלב

היא הגיעה!

אפליקציית כללית החדשה

כל השירותים הדיגיטליים של כללית במקום אחד. הורידו כבר עכשיו את האפליקציה החדשה שלנו

ניוזלטר כללית

אני מסכים לקבל הודעות במייל