הדרכה של משפחת המטופל, בריאות הנפש

תחומי שירות:

בריאות הנפש

  • סל השירותים
  • קוד שירות: 74136
  • קוד משרד הבריאות: L0882

מהו השירות?

הדרכה למשפחת המטופל על מצבו הנפשי והגופני.

מה צריך לדעת על השירות?

מה כולל השירות?
הדרכה פרונטלית למשפחת המטופל (מדרגה ראשונה) על מצבו הנפשי והגופני. ההדרכה נעשית בנוכחות המטופל או בלעדיו בכל הקשור למצבו הנפשי או הגופני.

מה כוללת ההדרכה?
הסבר על מהות הטיפול הפסיכוסוציאלי, על הטיפול התרופתי אם ניתן, על ההתמודדות עם הסימפטומים, על התפקוד היומיומי שלו, ועל ההשתלבות שלו במשפחה.

מה התנאי לקבלת השירות?
כאשר אחד מבני המשפחה הוא מטופל פעיל (שקיבל לפחות טיפול אחד במרפאה בחצי השנה האחרונה) שנרשמה לו אבחנה בתחום בריאות הנפש.

איך מקבלים את השירות?
1. יש לקבל הפניה מהרופא המטפל.
2. יש לקבל אישור מבקר פסיכיאטרי או נציג מטעמו.

לבדיקת זכאות אישית

אם הכפתור "בדיקת זכאות אישית" מופיע, בלחיצה עליו, תעברו לכניסה לאתר "כללית און־ליין" המחייבת קוד משתמש וסיסמה. אם אין לכם קוד משתמש וסיסמה פנו למרפאה.
מערכת סל השירותים נועדה לתת לכם את המידע המלא והמעודכן ביותר על השירותים המגיעים לכם בכללית. שימו לב, המידע המתפרסם במערכת עשוי להשתנות מעת לעת כתוצאה משינויים בשירות או בסל כללית.

כללית לידיעתך כי מגיע לך! צפו במידע על השירות שחיפשתם - מהו השירות? האם הוא כלול בסל הבריאות או בכללית מושלם? למי הוא מיועד? איך אפשר לקבל אותו? אם דרוש לכם מידע נוסף על השירות, פנו למרפאה שלכם

ניוזלטר כללית

אני מסכימ/ה לקבל הודעות במייל