פורסם בראשונה: 01.08.2013
עדכון אחרון: 01.08.2013
  • צוות אתר כללית צוות אתר כללית

רופאי ילדים און־ליין בסמארטפון

לקריאה נוחה
רופאי ילדים און־ליין - השירות שכבר סייע למאות אלפי הורים מודאגים להעניק טיפול מקצועי לילדיהם החולים באמצע הלילה - מתרחב, ועכשיו ניתן לקבלו גם בסמארטפון. המשמעות: מעתה ניתן לקבל את השירות הזה מכל מקום בווידאו
לכניסה לשירות רופאי ילדים און־ליין לחץ/י כאן

 

מהו השירות?

כבר ארבע שנים פועל שירות רופאי ילדים און־ליין - שירות ייחודי לכללית המספק מענה רפואי מקצועי להורים שרוצים להתייעץ עם רופא בשעות שבהן המרפאות סגורות. בחודש שעבר שודרג השירות והפך להיות זמין גם באפליקציה בסמארטפון, ומעתה ניתן לקבל מענה בווידאו מכל מקום בלי להיות תלויים במחשב הביתי.

בארבע השנים שבהן פועל השירות הוא הפך לסיפור של הצלחה מסחררת: נכון להיום מתקבלות כ־10,000 פניות בחודש לשירות, ומתוכן יש הרבה פניות שהסתיימו בהצלת חיי ילדים.

למי מיועד השירות?

להורים שמעוניינים להתייעץ עם רופא כשהמרפאות סגורות.

כיצד ניתן השירות?

השירות רופאי ילדים און־ליין מיועד להורים לילדים עד גיל 18 שהם לקוחות כללית. עד כה ניתן היה לקבל את השירות בשתי דרכים: פנייה טלפונית למוקד 2700* או באמצעות כניסה לאתר כללית. הפנייה באמצעות אתר כללית מאפשרת להשתמש במצלמת אינטרנט. זו משדרת בזמן אמת את תמונת הילד לרופא - מה שמקל עליו להתרשם במו עיניו ממצבו.

מהיום ניתן לקבל את השירות הזה גם באמצעות הסמארטפון. גם בסמארטפון יש קודם כול למלא טופס שאליו ניתן להגיע באמצעות הקישור הזה או באמצעות לחיצה על האייקון בכניסה לאפליקציית כללית.

מי נותנים את השירות?

כל הרופאים שנותנים את השירות הם מומחים מהשורה הראשונה ברפואת ילדים שהוכשרו לתת ייעוץ טלפוני ברפואת ילדים.

כיצד יסייעו לי?

הרופאים המומחים שלנו ייעצו לך מה לעשות במקרה שמתברר שהילד חולה: האם ניתן לחכות עד הבוקר ולקחת אותו למרפאה, או שאולי מוטב לפנות מיד לחדר המיון. במקרה הצורך יכול הרופא לתת לכם, ההורים, מכתב הפניה למיון וגם מרשם לבית מרקחת תורן.

האם השירות הזה עולה לי כסף?

לא! השירות ניתן ללא תשלום רק ללקוחות כללית.

מתי פועל השירות?

בימים ראשון עד חמישי מ־20:00 בערב עד 6:00 בבוקר שלמחרת.

בסופי שבוע ובחגים מ־13:00 ביום שישי (או בערב החג) ועד 06:00 ביום ראשון שאחריו (או יום החול שאחרי החג).

מה יכולים הרופאים לעשות בשביל הילד שלי?

● להתרשם ממצב הילד באופן בלתי־אמצעי ולדבר איתו, לא רק איתכם, ההורים.

● לתת הפניה לחדר מיון ולשלוח לכם את ההפניה בדואר אלקטרוני או בפקס.

● לתת מרשם לתרופות ולשלוח לכם אותו בדואר האלקטרוני או בפקס.

● להעלות לשיחה, במסך נוסף, רופא עמית להתייעצות משותפת.

● להפיק לכם אישור על חופשת מחלה ולשלוח לכם אותו בדואר האלקטרוני או בפקס.

● בסיום הייעוץ יישלח אליכם בדואר אלקטרוני או בפקס סיכום של תיעוד הביקור.

אילו פרטים מומלץ להכין מראש לפני השיחה עם הרופא?

• גיל.

• גובה.

• משקל.

• אבחנות רפואיות.

• אלרגיות ורגישויות.

• תרופות למחלות כרוניות.

• מידע על אשפוזים קודמים (אם היו).

• כל מידע נוסף שנראה לכם חשוב וחיוני.

השירות אינו מחליף ערוצים רפואיים אחרים העומדים בפניכם, כמו: הזמנת ביקור בית של רופא, פנייה למוקדים לרפואה דחופה (מר"מ), מוקד רופאים, פנייה טלפונית למוקד האחיות של כללית או פנייה עצמית לחדר המיון הקרוב אליכם או לקו החירום של מגן־דוד־אדום.

נציגי שירות הלקוחות של רופא ילדים און־ליין ישמחו לסייע לכם בכל שאלה נוספת או בכל בעיה טכנית. פשוט מחייגים 2700* או 03-9405350.

ניוזלטר כללית

אני מסכימ/ה לקבל הודעות במייל