חיפוש

dsdsdsd

בעקבות מגפת הקורונה: טיפול נפשי טלפוני ללא עלות

בשל ההתגברות של מצוקות נפשיות ושל חרדה כתוצאה מהתפרצות הקורונה, כללית עוזרת לכם מרחוק: כל מטופל זכאי לעד 3 שיחות ממטפלים בבריאות הנפש. כל המידע בכתבה

מאז שנגיף הקורונה פרץ לחיינו העולם כבר לא נראה אותו הדבר.

לצד המשברים הבריאותיים והכלכליים, המצב החדש גרם להתגברות תחושות של מצוקה אישית וחרדה בקרב אנשים רבים.

כדי לסייע לכם, לקוחות כללית, בתקופה לא פשוטה, הקמנו בעבורכם שירות שמאפשר לכם לקבל - ללא עלות - תמיכה נפשית מאנשי המקצוע שלנו בתחום בריאות הנפש.

מה כולל השירות?

טיפול נפשי בשיחת טלפון במשך כ־30 עד 45 דקות.

כל לקוח כללית זכאי לעד 3 שיחות.

מי נותנים את הטיפולים?

נותני השירות הם מטפלי בריאות הנפש במרפאות הקהילה ובבתי החולים של כללית, בעלי נסיון רב בטיפול בכלל סוגי בריאות הנפש.

לשירותכם מטפלים מומחים בילדים ובמבוגרים. השירות ניתן במספר שפות.

האם אוכל לבחור את המטפל על פי הכשרתו?

לא ניתן לבחור מטפל ספציפי כיוון שכלל המטפלים נותנים שירות זהה. במקרה שיהיה צורך במענה נוסף ספציפי, יוצע לך המשך טיפול מתאים.

מה עליי לעשות כדי לקבל את השירות?

לחייג למוקד שירות הלקוחות 2708* בימי חול ולקבוע תור לביקור טלפוני.

המטפל או המטפלת ייצרו אתכם קשר במועד שנקבע.

המוקד פעיל בימי חול בשעות 07:00 – 20:00 וביום שישי בין 7:00 ל־13:00.

האם צריך הפניה או טופס 17?

לא. אין צורך באישור מקדים כדי לקבל את השירות.

האם השירות כרוך בעלות?

לא.

הצטרפות לכללית

הצטרפות לכללית

יש לנו ים של דברים לספר לכם על כללית...

רוצים לשמוע טיפה?

מלאו את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם

הצטרפות לכללית - אתר חדש

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

שדות חובה

 

שימו לב שאתם מספקים בטופס זה מידע אישי ורגיש