פתרון בעיות נתקלת בבעיה במכשיר? ריכזנו עבורך פתרונות אפשריים בואי נתחיל את תהליך הרכישה שימו לב: המכשיר מתאים רק לבעלי סמארטפון מסוג אנדרואיד עם חיבור מסוג Type-C בשלב הראשון אנחנו מעבירים אותך לעמוד הכניסה של אתר כללית און־ליין לצורך הזדהות. לאחר מכן תמשיכי בתהליך הרכישה. אם נתקלת בבעיה טכנית תוכלי לפנות למוקד שירות הלקוחות 2706*בעיהפתרון1. לא ניתן לראות תמונה• ודאי כי הסמארטפון ממוקם היטב בשקע שלו. • סגרי את האפליקציה והפעילי אותה מחדש.• מרחי עוד ג'ל מעל לאזור הנסרק.2. האפליקציה לא מופעלת• סגרי את האפליקציה והפעילי אותה מחדש.• כבי את הסמארטפון והפעילי אותו מחדש.3. איכות התמונה ירודה• ודאי כי יש מספיק ג'ל על האזור הנסרק.• התרחקי מציוד שידור. • הקפידי להזיז את המכשיר יותר לאט.4. הסמארטפון לא נדלק• טעני מחדש את הסוללה.5. במעבר מאתר כללית לאפליקציית הסריקות מוצגת הודעה שנדרש קוד שימוש • היכנסי להגדרות בסמארטפון שלך ולחצי על יישומים.• היכנסי ליישום האינטרנט סמסונג ולחצי על הסר התקנה.• חיזרי ליישומים וחפשי את דפדפן כרום - היכנסי אליו ולחצי על הכפתור השבת שנמצא למטה במרכז. • חיזרי ליישומים ולחצי על יישום הסריקות של pulsenmore. • היכנסי לאחסון שלו ובחרי בניקוי נתונים• חזרי ליישום pulsenmore, היכנסי להרשאות ותפתחי את כולן.• חזרי לדף הבית, סגרי את כל האפליקציות והתחילי את הסריקה.