בריאות המשפחה

הפרעות שינה

לא נרדמים? זאת השעה לקרוא קצת על הפרעות שינה. שיהיה לילה טוב!

  • איך נראית הבדיקה במעבדת שינה "מבפנים"

    אם השינה שלך לא טובה, אם את או אתה מתעוררים הרבה פעמים מסיבה לא ברורה וקמים עייפים בבוקר (למרות "שלפי השעון" ישנתם מספיק). אם את או אתה נרדמים בקלות בזמן הקריאה, בקולנוע או חשים רדומים על ההגה (רע מאוד!) – כדאי לפנות למעבדת־שינה. מדריך
  • מכורים למרתון סדרות? השינה שלכם תסבול

    מכורים למרתונים של משחקי הכס או של בית הקלפים? ממחקר חדש מתברר שצפייה בהרבה פרקים ברצף עלולה להרוס לכם את הלילה וגם את היום שאחרי, גם אם ישנתם מספיק. למה ומה עושים?
  • היקף המותניים גדל? אז לכו לישון!

    אוכלים רגיל אבל הג'ינס מרגיש צמוד יותר? ממחקר רחב היקף עולה כי אנשים שישנו מעט מדי שעות טיפחו היקף מותניים גדול יותר מאלו שישנו מספיק. בכמה סנטימטרים יותר? בכמה שעות מדובר? ומהו הדבר המפחיד שעלול לקרות למי שישן יותר מ־9 שעות בלילה?
  • טיפים לשינה טובה

    יש כאלו שבשבילם צמד המילים "לילה לבן" נקשר ליום אחד בשנה של הופעות וכיף אל תוך השעות הקטנות. אלא שבעבור לא מעט אחרים קושי להירדם, קושי לשמור על שינה רצופה או שינה לא מספקת הם סיוט שבשגרה. מה עושים? יש לנו טיפים מפתיעים שישדרגו לך את החיים
  • כמה שעות שינה מומלצות בלילה?

    מי אתם, אלו שאוהבים להתכרבל הרבה שעות מתחת לשמיכה או אלו שבטוחים שכל דקה של שינה היא בזבוז זמן? בכל מקרה, כדאי שתתאפסו! המומחים של איגוד השינה בארה"ב פרסמו מסמך ובו המלצות כמה שעות כדאי לישון בכל גיל בשביל בריאות טובה יותר
  • שינה ופעילות גופנית הולכים ביחד

    בטח כבר הבנתם שכדי לשפר את הבריאות שלכם ולהאריך את החיים, חשוב שתעשו פעילות גופנית ושתשנו מספיק (אבל לא יותר מדי). אבל האם ידעתם כי ספורט ושינה משפיעים אחת על השנייה, בדרכים מפתיעות למדי?
  • כמה שעות שינה צריך הילד שלך?

    13 ממומחי השינה המובילים בארה"ב חקרו, בדקו ולבסוף גם הצביעו והגיעו להחלטות בנוגע למספר שעות השינה הנדרשות לילדים ובני נוער מגיל 4 חודשים ועד 18 שנים במשך יממה אחת. התוצאות הפכו להמלצות הרשמיות של האקדמיה האמריקאית לשינה
  • איך לישון טוב בטיסה?

    יש אנשים שמצליחים לישון כמו תינוק - לא משנה איפה ישימו אותם. ויש את אלו שקשה להם, בטח בזמן טיסה. למומחה שלנו לשינה יש 13 טיפים בשבילכם
  • איזו תנוחת שינה הכי טובה למוח שלך?

    אתם אוהבים לישון על הבטן, על הגב, על הצד - או אולי לשלב? בכל מקרה, חשוב שתדעו: חוקרים אמריקאים טוענים כי הם מצאו את התנוחה הכי יעילה לסילוק של חומרים מזיקים מהמוח, ביניהם כאלו שעלולים לגרום למחלות נוירולוגיות - כולל אלצהיימר
  • הסיבה המפתיעה שגורמת לך לעייפות

    רק צהריים, אבל אתם כבר מפהקים, חסרי אנרגיות וחולמים בהקיץ על הכרית שלכם, אפילו אם ישנתם טוב בלילה? מחקר חדש ומסקרן מצא כי שני מצבים בריאותיים מוכרים, אחד מפתיע במיוחד, עלולים לגרום לך לעייפות במהלך היום

היא הגיעה!

אפליקציית כללית החדשה

כל השירותים הדיגיטליים של כללית במקום אחד. הורידו כבר עכשיו את האפליקציה החדשה שלנו

חשוב לדעת

מיוחד ללקוחות כללית מושלם

 תרופות ללא מרשם בהנחה - לפרטים לחצו כאן

ניוזלטר כללית

אני מסכים לקבל הודעות במייל