חיפוש

dsdsdsd
אולטרסאונד ביתי

אולטרסאונד ביתי

שאלות ותשובות

תשובות לכל השאלות השכיחות על המכשיר ועל השירות

כל מה שרציתם לדעת על המכשיר ועל השירות.

  • מה זה אולטרסאונד ביתי?

    בדיוק כמו המכשיר הרגיל שאת מכירה – אבל בקטן, נוח, ולשימוש אישי שלך. המכשיר מתלבש על הסמארטפון שלך והופך אותו לסורק. כך את יכולה לעשות בדיקה לעצמך, בבית, בלי צורך ברופא או טכנאי אולטרסאונד. הבדיקה מתבצעת באופן חכם, תוך כדי הוראות ברורות והמדדים שמתקבלים נשלחים מיד באופן אוטומטי לבדיקת רופא. ​

  • מה כוללת ערכת האולטרסאונד?

    1. תושבת מיוחדת שמתחברת לטלפון הנייד והופכת אותו למכשיר סריקה.

    2.  4 בקבוקי ג'ל מיוחד למריחה (250 מ"ל ליחידה).

    3. מטלית לניקוי האזור לאחר סיום הבדיקה.​

  • מה אפשר לבדוק עם האולטרסאונד הביתי?

    שלושה מדדים חיוניים:

    •  תנועות עובר
    • דופק עוברי
    • כמות מי שפיר
  • אבל אני גם ככה עושה אולטרסאונד במסגרת הבדיקות בקופה, אז מה היתרון של המכשיר?

    נכון, במהלך ההיריון את עושה מספר מוגבל של בדיקות שגרתיות והבדיקה עם המכשיר לא מחליפה אותן - אבל היא מעניקה לך שליטה וביטחון: את יכולה לעשות את הבדיקה לבד ולוודא שהכל בסדר עם העובר בכל רגע שאת בוחרת, בלי לקבוע תור ובלי להגיע למרפאה. ​

  • לאילו מקרים מיועדת הבדיקה? במצבים מסוימים או מתי שמתחשק לי?

    הבחירה מתי לעשות את הבדיקה היא שלך בלבד. חשוב לזכור שלא מומלץ לעשות את הבדיקה יותר מ־3 פעמים ביום והיא לא מהווה תחליף לבדיקה רפואית. ​

  • האם המכשיר יכול לסכן אותי או את העובר?

    ממש לא. המכשיר בטוח לגמרי לשימוש, הוא עבר מבחנים קליניים, בעל תו תקן אירופאי ומאושר לשימוש על ידי משרד הבריאות בישראל. זהו מכשיר אולטרסאונד לכל דבר ואין שום חשש שיקרה משהו מהשימוש בו.​

  • איך רוכשים?

    הכי מהיר ופשוט - לוחצים על כפתור הרכישה, ממלאים פרטים אישיים ופרטי אשראי לחיוב ומקבלים את כל הערכה עד הבית עם שליח.

    ניתן לרכישה רק ללקוחות כללית מושלם.

    אין לך כללית מושלם? מהיום תוכלי להצטרף ללא תקופת אכשרה ולרכוש את המוצר בעלות מיוחדת של 350 ₪

  • כמה עולה המכשיר?

    מחיר מיוחד ללקוחות כללית מושלם: 350 ש"ח (במקום 1230 ש"ח).

    שימי לב: ההטבה של כללית מושלם לא נלקחת מזכויות סל ההיריון שלך.​

  • בתוך כמה זמן אקבל את המכשיר?

    עד 6 ימי עבודה.

  • האם המכשיר חשמלי? עובד על סוללות?

    המכשיר לא דורש חשמל וגם לא סוללות - התושבת מקבלת את המתח הדרוש להפעלתה מהסמארטפון שלך בזמן שהיא מחוברת אליו. ​

  • איזה סמארטפון מתאים לשימוש עם הערכה?

    כמעט כל סוגי הניידים במערכת ההפעלה של אנדרואיד שיש להם חיבור מסוג USB Type-C (הכבל הימני בתמונה).

    לרשימה המלאה של מכשירים תומכים

  • מהי תדירות השימוש האפשרית?

    אפשר להשתמש במכשיר עד 50 בדיקות במהלך ההריון ומומלץ שלא לערוך יותר מ־3 בדיקות ביום.

  • אני חייבת לעשות את הבדיקה מהבית? אפשר לקחת איתי את המכשיר למקומות אחרים?

    המכשיר הוא קטן וקומפקטי, ללא כבלים וללא מטען נייח – ניתן לקחת אותו איתך ולעשות בדיקה מכל מקום שתרצי.​

  • האם המכשיר מתאים למספר הריונות?

    לא, המכשיר מותאם אישית למדדים של ההריון שלך ולא ניתן להעביר אותו להריונות אחרים. ​

  • רכשתי, מה אני עושה עכשיו?

    כל מכשיר מגיע עם מדריך הפעלה ברור, אפליקציה שמנחה אותך בכל שלב וסרטון הדרכה קצר ומובן. ​

  • יש תמיכה טכנית?

    כן, הנציגים במוקד 2706* יודעים לענות על כל שאלה ולהדריך בכל.​

  • ומה קורה אם אני לא פועלת לפי ההוראות?

    כלום. המכשיר מתנהג כמו כל מכשיר אולטרסאונד אחר ואין חשש שיקרה לו משהו בשימוש לא נכון. ​

  • אוקי, עשיתי את הבדיקה – מה קורה עכשיו?

    המכשיר שולח באופן אוטומטי את המידע למוקד היריון ייחודי המאויש על ידי מומחי ההיריון של בית־החולים בילינסון מקבוצת כללית. במוקד מפענחים את המדדים ושולחים תשובה בטווח של עד 4 שעות מרגע השליחה. ​

  • צריך לנקות את המכשיר? איך?

    אין צורך בניקיון יסודי – יש להוריד את שאריות הג'ל עם מטלית לחה בין שימוש לשימוש. ​

  • האם הוא דורש תחזוקה נוספת?

    לא. אין צורך לגעת או לעשות שום דבר עם המכשיר בין הבדיקות. ​

  • אני ממש יכולה לראות את התינוק? כמו בסקירת מערכות אצל הרופא?

    ​זאת שאלה מצוינת. חשוב להדגיש שהמכשיר מפיק סרטונים המכילים את המידע שדרוש לצוות הרפואי לניטור מדדים חיוניים לבריאות העובר – תנועות, דופק וכמות מי שפיר. 

    איכות התמונה המופקת היא ברמה גבוהה מאוד שמאפשרת לצוות הרפואי להדגים באופן מדויק את המדדים הדרושים, אך האולטרסאונד לא דומה למכשירי שנמצאים במרפאות – כך שלא תוכלי לראות את התינוק בתלת ממד או באיכות תמונה שאת מצפה מהסקירות. 



  • קניתי מכשיר והתחרטתי, אפשר להחזיר?

    בהחלט, אם קנית מכשיר ולא השתמשת בו – ניתן להחזירו ולקבל החזר בעבור הרכישה. פרטים נוספים בתנאי השימוש

  • ומה לגבי החלפה?

    אם התגלתה איזושהי תקלה במכשיר יש לדווח על כך למוקד השירות 2706*. אנחנו נדאג ששליח ייקח ממך את המכשיר ויעביר לך מכשיר חדש בהקדם. ​

הצטרפות לכללית

הצטרפות לכללית

יש לנו ים של דברים לספר לך על כללית...

רוצה לשמוע טיפה?

צריך רק למלא את הטופס - אנחנו נעשה את השאר

הצטרפות לכללית - אתר חדש

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

שדות חובה

 

שימו לב שאתם מספקים בטופס זה מידע אישי ורגיש