חיפוש

dsdsdsd
רופא ילדים און־ליין

בלי לצאת מהבית: רופא ילדים און־ליין

המרפאה סגורה והחום עולה? הילדון מתלונן על הגרון? ומה זו הפריחה הזו שהופיעה פתאום אצל הקטנה? בלי לחץ, לכללית יש פתרון מצוין: רופאי ילדים מומחים שזמינים בשיחת וידאו או בטלפון - ועכשיו גם בשעות פעילות מורחבות

צוות אתר כללית

חשוב לנו שתדעו
כתוצאה מהגידול החד במספר חולי הקורונה בארץ יש עלייה משמעותית במספר הפניות לשירות רופאים און־ליין ולמוקד האחיות, ולכן ייתכנו זמני המתנה ארוכים מהרגיל. אנחנו עושים את מרב המאמצים כדי לתת לכם מענה מהיר.
 
מתנצלים על חוסר הנוחות ומודים לכם על הסבלנות.

כללית מעניקה שירות ייעוץ של רופאי ילדים מומחים בשיחת וידאו מהסמארטפון שלכם, גם בשעות שבהן המרפאות סגורות (כולל בסופי שבוע ובחגים). 

כל הרופאים בשירות הם מומחים ברפואת הילד, שהוכשרו לתת ייעוץ רפואי ברפואה מרחוק (טלה־רפואה).

שימו לב: זהו אינו שירות חירום. אם לדעתכם הבעיה אינה סובלת דיחוי ניתן לפנות למוקדי רפואה דחופה או למיון (הפנייה עלולה להיות כרוכה בתשלום).


שליחת בקשה לייעוץ עם רופא ילדים און־ליין

הרחבנו את שעות הפעילות!

ימי ראשון עד חמישי: בשעות 14:00 עד 6:00 בבוקר שלמחרת. 

סופי שבוע וחגים: מ־13:00 ביום שישי (או בערב החג) עד 06:00 ביום ראשון שאחריו (או עד יום החול שאחרי החג).

למי מיועד השירות?

להורים המתלבטים איך לנהוג עם הילד החולה כאשר המרפאה סגורה.

המטופלים הם לקוחות כללית בני 0 עד 18.

זה עולה לי כסף?

לא! השירות ניתן ללא תשלום.

מה הרופא יכול לעשות בשביל הילד שלי?

• להתרשם ממצב הילד באופן ישיר ולשוחח איתו, ולא רק אתכם, ההורים.

• לתת הפניה לחדר מיון ולשלוח לכם את ההפניה למייל.

• לתת מרשם דיגיטלי לתרופות. המרשם יופיע בתיק הרפואי בכללית און־ליין ועל גבי הכרטיס המגנטי.

• בסיום הייעוץ תקבלו למייל סיכום של תיעוד הביקור, של המרשם ושל ההפניות (אם יינתנו). תוכלו לצפות בכל המידע גם בתיק הרפואי שלכם תחת "סיכומי ביקור רפואה יועצת".

איך זה עובד? 

• נרשמים דרך הטופס בשעות הפעילות של השירות וממתינים שהרופא יחזור אליכם.

• לאחר שליחת הטופס תקבלו מסרון SMS עם פרטי התור ולינק להורדת האפליקציה. הורידו אותה, היכנסו אליה והשאירו אותה פועלת ברקע - אל דאגה, אפשר להשתמש בסמארטפון כרגיל בזמן הזה.

רוצים לזרז עניינים? אפשר להוריד את האפליקציה לסמארטפון כבר עכשיו.

• כשיגיע תורכם הרופא יתקשר אליכם ותוכלו להתחיל בייעוץ. 

חשוב להימצא בחדר שקט עם קליטה טובה. 

מה להכין לפני השיחה?

• מספר תעודת זהות של המטופל.

• כל מידע נוסף שנראה לכם חשוב וחיוני.

שימו לב: השירות אינו מחליף ערוצים רפואיים אחרים העומדים בפניכם, כמו למשל:

הזמנת ביקור בית של רופא.

פנייה למוקדים לרפואה דחופה (מר"מ).

• פנייה טלפונית למוקד האחיות של הכללית (חייגו 2700* ובחרו בשלוחה 5).

• פנייה עצמית לחדר המיון הקרוב אליכם.

• פנייה לקו החירום של מגן דוד אדום (חייגו 101).


שליחת בקשה לייעוץ עם רופא ילדים און־ליין 

שעות הפעילות:

ימי ראשון עד חמישי: משעה 14:00 עד לשעה 6:00 בבוקר שלמחרת. 

בסופי שבוע ובחגים: מ־13:00 ביום שישי (או בערב החג) עד 06:00 ביום ראשון שאחריו (או יום החול שאחרי החג).

נציגי שירות הלקוחות של רופא ילדים און־ליין ישמחו לסייע לך בכל שאלה נוספת, במוקד השירות 2700*.

הצטרפות לכללית

הצטרפות לכללית

יש לנו ים של דברים לספר לכם על כללית...

רוצים לשמוע טיפה?

מלאו את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם

הצטרפות לכללית - אתר חדש

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

שדות חובה

 

שימו לב שאתם מספקים בטופס זה מידע אישי ורגיש