פורסם בראשונה: 29.11.2009
עדכון אחרון: 11.04.2018
  • צוות אתר כללית צוות אתר כללית

רופאי ילדים לייעוץ און־ליין בליווי מקצועי של מומחי שניידר

לקריאה נוחה
רופאי ילדים מומחים מייעצים לך בשיחת וידאו באינטרנט או בטלפון כשמרפאות כללית סגורות - בלילות, בסופי שבוע ובחגים. אם צריך, הרופאים נותנים מכתב הפניה לחדר המיון ומרשם לבית המרקחת
משפחה מביטה במחשב נייד

סרטון: רופא און־ליין

​​​​​​​​כללית מעניקה שירות ייעוץ של רופאי ילדים בליווי מקצועי של מומחי שניידר בשיחת וידאו באינטרנט כאשר המרפאות סגורות - בלילות, בסופי שבוע ובחגים. כל מה שצריך הוא מצלמת וידאו אינטרנטית פשוטה ומיקרופון רשת המחובר למחשב. 

לכניסה לשירות רופאי ילדים און־ליין לחץ/י כאן

 חדש! אפשר להתייעץ עם רופאי ילדים און־ליין גם בסמארטפון

ייעוץ רפואי לילדים בידי רופאי ילדים מומחים.

להורים המתלבטים כיצד לנהוג עם הילד החולה כאשר המרפאה סגורה.

הרופאים המומחים שלנו ייעצו לך מה לעשות עם הילד החולה - האם ניתן לחכות עד הבוקר ולקחת אותו למרפאה, או שאולי מוטב לפנות כבר עכשיו לחדר המיון? במקרה הצורך, הרופא יכול לתת לכם, ההורים, מכתב הפניה למיון וגם מרשם לבית מרקחת תורן.

לא! השירות ניתן ללא תשלום רק ללקוחות כללית.

בימים ראשון עד חמישי מ־20:00 בערב עד 6:00 בבוקר שלמחרת.

בסופי־שבוע ובחגים מ־13:00 ביום שישי (או בערב החג) ועד 06:00 ביום ראשון שאחריו (או יום החול שאחרי החג).

המרפאה סגורה והחום בשמיים? הגרון או הבטן ממש כואבים? ומה זו הפריחה הזו שהופיעה פתאום? בלי לחץ, לכללית יש פתרון מצוין: רופא משפחה און־ליין.

רופאי משפחה מומחים שזמינים בווידאו צ'אט או בטלפון. בדיוק איך שנוח לכם, בלי לצאת מהבית ובלי להתרוצץ. השירות מיועד לגילאי 18 ומעלה וניתן ללא תשלום.
למעבר לשירות רופא משפחה און־ליין לחץ/י כאן 

• מצלמת אינטרנט פשוטה (כל מצלמת אינטרנט שברשותכם מתאימה).

• מיקרופון רשת פשוט (כל מיקרופון אינטרנטי שברשותכם  מתאים).

• חיבור לאינטרנט ברוחב פס של 1.5 מגה־בייט לפחות.

• מומלץ שהמקום שממנו את מתחברת יואר היטב כדי להקל על הרופא לראות אותך ואת הילד.

מצלמה ומיקרופון הם תנאים הכרחיים לקבלת השירות. רוב מצלמות האינטרנט מגיעות כיום עם מיקרופון מובנה, כך שלרוב אין צורך במיקרופון נפרד.

צפו בסרטון הדרכה על השירות: 

שירות רופא ילדים אונליין

● להתרשם ממצב הילד באופן בלתי־אמצעי ולדבר איתו, לא רק איתכם, ההורים.

● לתת הפניה לחדר מיון ולשלוח לכם את ההפניה בדואר־אלקטרוני.

● לתת מרשם לתרופות ולשלוח לכם אותו בדואר האלקטרוני.

● בסיום הייעוץ יישלח אליכם בדואר־אלקטרוני או בפקס סיכום של תיעוד הביקור.

• גיל.
• גובה.
• משקל.
• אבחנות רפואיות.
• אלרגיות ורגישויות.
• תרופות כרוניות.
• מידע על אשפוזים קודמים (אם היו).
• כל מידע נוסף שנראה לכם חשוב וחיוני.

כל הרופאים בשירות הם מומחים ברפואת ילדים מהשורה הראשונה, שהוכשרו לתת ייעוץ רפואי טלפוני ברפואת ילדים.

השירות אינו מחליף ערוצים רפואיים אחרים העומדים בפניכם, כמו: הזמנת ביקור־בית של רופא, פנייה למוקדים לרפואה דחופה(מר"מ), מוקד רופאים, פנייה טלפונית למוקד האחיות של הכללית או פנייה עצמית לחדר המיון הקרוב אליכם, או לקו החירום של מגן־דוד־אדום.

נציגי שירות הלקוחות של רופאי ילדים און־ליין ישמחו לסייע לך בכל שאלה נוספת או בעיה טכנית. פשוט מחייגים 2700* או 03- 9405350.

היא הגיעה!

אפליקציית כללית החדשה

כל השירותים הדיגיטליים של כללית במקום אחד. הורידו כבר עכשיו את האפליקציה החדשה שלנו

ניוזלטר כללית

אני מסכים לקבל הודעות במייל