חיפוש

dsdsdsd
רופא ילדים און־ליין

רופא ילדים און־ליין - ועכשיו, 24 שעות ביממה

המרפאה סגורה והחום עולה? הילדון מתלונן על הגרון? ומה זו הפריחה הזו שהופיעה פתאום אצל הקטנה? בלי לחץ, לכללית יש פתרון מצוין: רופאי ילדים מומחים שזמינים בשיחת וידאו או בטלפון. החל מ-12 בינואר 2022 פועל השירות מסביב לשעון

צוות אתר כללית

לקוחות כללית נהנים מייעוץ של רופאי ילדים מומחים בשיחת וידאו או טלפון מהסמארטפון שלכם - גם כשהמרפאות סגורות. כל הרופאים בשירות הם מומחים ברפואת הילד, שהוכשרו לתת ייעוץ רפואי ברפואה מרחוק (טלה־רפואה).

שירות רופאי ילדים און־ליין פועל ללא הפסקה - 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע!

ניתן לשלוח בקשה לייעוץ דרך מוקד שירות הלקוחות 2700* או להירשם בטופס און־ליין.

למי מיועד השירות?

להורים המתלבטים איך לנהוג עם הילד החולה כאשר המרפאה סגורה.

המטופלים הם לקוחות כללית בני 0 עד 18.

שימו לב: זהו אינו שירות חירום. אם לדעתכם הבעיה אינה סובלת דיחוי ניתן לפנות למוקדי רפואה דחופה או למיון (הפנייה עלולה להיות כרוכה בתשלום).

זה עולה לי כסף?

לא! השירות ניתן ללא תשלום.

מה הרופא יכול לעשות בשביל הילד שלי?

• להתרשם ממצב הילד באופן ישיר ולשוחח איתו, ולא רק אתכם, ההורים.

• לתת הפניה לחדר מיון ולשלוח לכם את ההפניה למייל.

• לתת מרשם דיגיטלי לתרופות. המרשם יופיע בתיק הרפואי בכללית און־ליין ועל גבי הכרטיס המגנטי.

• המרשם שמפיק הרופא חתום דיגיטלית, כלומר - אפשר לרכוש באמצעותו את התרופות (בלי שצריך להדפיס את המרשם) בכל בתי המרקחת וכמובן בבתי המרקחת של כללית או באלה שבהסדר עם כללית.

• בסיום הייעוץ תקבלו למייל סיכום של תיעוד הביקור, של המרשם ושל ההפניות (אם יינתנו). תוכלו לצפות בכל המידע גם בתיק הרפואי שלכם תחת "סיכומי ביקור רפואה יועצת".

איך זה עובד? 

• נרשמים דרך הטופס של השירות וממתינים שהרופא יחזור אליכם.

• לאחר שליחת הטופס תקבלו מסרון SMS עם פרטי התור ולינק להורדת האפליקציה. הורידו אותה, היכנסו אליה והשאירו אותה פועלת ברקע - אל דאגה, אפשר להשתמש בסמארטפון כרגיל בזמן הזה.

רוצים לזרז עניינים? אפשר להוריד את האפליקציה לסמארטפון כבר עכשיו.

• כשיגיע תורכם הרופא יתקשר אליכם ותוכלו להתחיל בייעוץ. 

חשוב להימצא בחדר שקט עם קליטה טובה. 

מה להכין לפני השיחה?

• מספר תעודת זהות של המטופל.

• כל מידע נוסף שנראה לכם חשוב וחיוני.

שימו לב: השירות אינו מחליף ערוצים רפואיים אחרים העומדים בפניכם, כמו למשל:

הזמנת ביקור בית של רופא.

פנייה למוקדים לרפואה דחופה (מר"מ).

• פנייה טלפונית למוקד האחיות של הכללית (חייגו 2700* ובחרו בשלוחה 5).

• פנייה עצמית לחדר המיון הקרוב אליכם.

• פנייה לקו החירום של מגן דוד אדום (חייגו 101).

האם השירות עובד גם בחו"ל?

בוודאי! אם הילד או הילדה מבוטחי כללית, רופא און־ליין זמין עבורכם גם כשאתם מחוץ לישראל. 
חשוב לזכור: שעות הפעילות של השירות מותאמות לשעון ישראל. לכל הפרטים על השירות

נציגי שירות הלקוחות של רופא ילדים און־ליין ישמחו לסייע לך בכל שאלה נוספת, במוקד השירות 2700*.

הצטרפות לכללית

הצטרפות לכללית

יש לנו ים של דברים לספר לך על כללית...

רוצה לשמוע טיפה?

צריך רק למלא את הטופס - אנחנו נעשה את השאר

הצטרפות לכללית - אתר חדש

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

שדות חובה

 

שימו לב שאתם מספקים בטופס זה מידע אישי ורגיש