חיפוש

dsdsdsd
בחורה עושה שיחת וידאו בסמארטפון

רופאי עור און־ליין: עכשיו כבר משעות הבוקר

הופיע כתם לא מוסבר על העור? לתינוק יש תפרחת מדאיגה? האקנה מציק? אולי מחלת העור הכרונית שבה להציק? בלי לחץ, כללית מציעה שירות מיוחד, עכשיו בשעות פעילות מורחבות: רופאי עור מומחים שזמינים בשבילך בשיחת ייעוץ - ללא תשלום ובלי לצאת מהבית

צוות אתר כללית

כבר לא חייבים לרוץ למרפאה בשעות הבוקר - פשוט פונים לרופא עור און־ליין. רופאים מומחים ברפואת עור, שהוכשרו לתת ייעוץ רפואי ברפואה מרחוק (טלה־רפואה), יעזרו לכם בשיחת טלפון.

למענכם, הרחבנו את שעות הפעילות - שימו לב איך נרשמים לייעוץ:

בימי חול השירות פועל בשעות 8:00 עד 24:00.

בשעות 8:00 עד 16:00 ניתן להירשם לייעוץ  דרך האתר.

החל משעה 16:00 ניתן להירשם גם דרך האתר וגם בחיוג למוקד 2700*.

בימי שישי השירות פועל מ־8:00 עד 13:00 - ניתן להירשם לייעוץ רק דרך האתר.

שימו לב: המענה יינתן ביום הפנייה או במהלך שני ימי הפעילות הבאים (בשעות הפעילות של השירות).

לאילו מקרים מיועד השירות?

פריחה בעור, פצעי בגרות, התפרצות של מחלות עור כמו פסוריאזיס והרפס, תגובות אלרגיות, פצעים בעור, פיגמנטציה אצל נשים לאחר לידה, כתמים שונים בעור, עקיצות ונשירות שיער ועוד.

לאילו מקרים השירות לא מיועד?

• השירות אינו מיועד לפתרון בעיות רפואיות מסובכות. 

• השירות אינו מיועד למקרי חירום ולא עוסק באבחון ובהערכת נקודות חן. 

• השירות מיועד לייעוץ רופא עור בלבד ולא משמש לקביעת תור פרונטלי לרופא עור. לשם כך יש לפנות למוקד 2700* או להזמין תור באתר או באפליקציית כללית. 

• השירות לא נותן מענה לבעיות אסתטיקה רפואית, כמו הסרת נגעי עור פשוטים או קבלת הפניה לניתוחי מתיחת עור (לאחר ירידה משמעותית במשקל).

• בפנייה למוקד מומלץ להתמקד בבעיה רפואית אחת: רשימת בעיות ארוכה ומסובכת תפחית מיעילות הטיפול. 

• כל ייעוץ הוא למטופל אחד בלבד (המטופל או המטופלת שמספר הזהות שלהם הוזן בטופס ההרשמה לשירות). כדי לקבל ייעוץ למטופל נוסף יש להירשם מחדש לשירות. 

• הנחיות השירות מכוונות לטיפולים מקומיים בלבד (קרמים או משחות) הנתונות לשיקול דעתו המקצועי הבלעדי של הרופא. 

למי מיועד השירות?

לכל לקוחות כללית, ללא הגבלת גיל.

זה עולה לי כסף?

לא! השירות ניתן ללא תשלום.

מה הרופא יכול לעשות בשבילי?

• הרופא יתבונן בתמונות ששלחתם ובמקביל ישוחח אתכם כדי לאבחן את הבעיה הרפואית. לאחר מכן הוא ייעץ כיצד לנהוג ובמידת הצורך ירשום תרופות או יפנה להמשך טיפול.

• לבנות תוכנית טיפול ולהעביר אותה לרופא המשפחה לצורך יישום ומעקב.

• לתת הפניה לחדר מיון.

• בסיום הייעוץ תקבלו במייל את מסמכי הסיכום, מרשמים והפניות – אם ניתנו, ותוכלו לראות את כל המידע גם בתיק הרפואי שלכם בכללית און ליין תחת "סיכומי ביקור רפואה יועצת".

• המרשם שמפיק הרופא חתום דיגיטלית, כלומר - אפשר לרכוש באמצעותו את התרופות (בלי שצריך להדפיס את המרשם) בכל בתי המרקחת וכמובן בבתי המרקחת של כללית או באלה שבהסדר עם כללית.

מה לא אוכל לקבל במסגרת השירות?

• אישור מחלה.

• הפניה לבדיקות דם או בדיקות מעבדה.

איך זה עובד? 

• שולחים בקשה דרך הטופס בשעות הפעילות.

• יש להוסיף לפחות 3 תמונות דרך הקישור ולהמתין שהרופא ייצור אתכם קשר.
להסבר איך להעלות תמונות.

חשוב מאוד: לא ניתן לקבל ייעוץ ללא העלאת תמונות דרך הקישור.

• כשיגיע תורכם הרופא יתקשר אליכם וייעץ לכם על סמך המידע שתתנו לו ועל סמך התמונות ששלחתם.

• המענה יינתן ביום הפנייה או במהלך שני ימי הפעילות הבאים (בשעות הפעילות של השירות).

מה להכין לפני השיחה?

• מספר תעודת זהות של המטופל.  

• כל מידע נוסף שנראה לכם חשוב וחיוני.

האם השירות עובד גם בחו"ל?

בוודאי! אם אתם מבוטחי כללית, רופא און־ליין זמין עבורכם גם כשאתם מחוץ לישראל. 
חשוב לזכור: שעות הפעילות מותאמות לשעון ישראל. לכל הפרטים על השירות.
נציגי שירות הלקוחות של רופא עור און־ליין ישמחו לסייע לך בכל שאלה נוספת, במוקד השירות 2700*

הצטרפות לכללית

הצטרפות לכללית

יש לנו ים של דברים לספר לך על כללית...

רוצה לשמוע טיפה?

צריך רק למלא את הטופס - אנחנו נעשה את השאר

הצטרפות לכללית - אתר חדש

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

שדות חובה

 

שימו לב שאתם מספקים בטופס זה מידע אישי ורגיש