חיפוש

dsdsdsd
רופא משפחה און־ליין

בלי לצאת מהבית: רופא משפחה און־ליין

המרפאה סגורה והחום בשמיים? הגרון או הבטן ממש כואבים? בלי לחץ, לכללית יש פתרון מצוין: רופאי משפחה מומחים שזמינים בשיחת וידאו או בשיחה רגילה - בלי לצאת מהבית

צוות אתר כללית

אם אתם לא יודעים אם צריך לפנות למיון או לא, פנו אל הרופאים שלנו, ללא תשלום, בכל ערב כשהמרפאות סגורות, בסופי שבוע ובחגים. 


שעות הפעילות: כל יום בשעות 16:00 עד 24:00 (גם בסופי שבוע ובחגים)

שימו לב: זהו אינו שירות חירום, אם לדעתך הבעיה אינה סובלת דיחוי, ניתן לפנות למוקדי רפואה דחופה או למיון (הפניה עשויה להיות כרוכה בתשלום).

כל הרופאים בשירות הם מומחים ברפואת משפחה, שהוכשרו לתת ייעוץ רפואי ברפואה מרחוק (טלה־רפואה).

לאילו מקרים מיועד השירות: 

השירות מיועד למקרים נקודתיים בלבד, כמו: חום, כאבים, פריחה, הרגשה כללית לא טובה.

לאילו מקרים השירות לא מיועד: 

• למקרי חירום.

• לייעוץ על מחלות כרוניות.

• לבעיות רפואיות שבטיפול רופא המשפחה הקבוע שלך.

• לבקשות מנהליות כמו הפקת אישורי מחלה או הפניות לבדיקות.

למי מיועד השירות?

למבוגרים בגילאי 18 ומעלה.

זה עולה לי כסף?

לא! השירות ניתן ללא תשלום.

מה הרופא יכול לעשות בשבילי?

• הרופא שלנו ישוחח אתכם כדי לאבחן את הבעיה הרפואית. לאחר מכן ייעץ כיצד לנהוג ובמידת הצורך ירשום תרופות או יפנה להמשך טיפול.

• אם הרופא קבע שצריך לקחת תרופה, הוא יפיק לכם מרשם לבית מרקחת. אם יפנה לחדר המיון - תקבלו הפניה מתאימה.

• המרשם שמפיק הרופא חתום דיגיטלית, כלומר - אפשר לרכוש באמצעותו את התרופות (בלי שצריך להדפיס את המרשם) בבתי המרקחת של כללית או באלה שבהסדר עם כללית.

• בסיום הייעוץ תקבלו מסמך סיכום ייעוץ ואת המרשם ו/או ההפניה ישירות לכתובת המייל ותוכלו לראות את כל המידע גם בתיק הרפואי שלכם בכללית תחת "סיכומי ביקור רפואה יועצת".

שימו לב: 

זהו אינו שירות חירום, אם לדעתך הבעיה אינה סובלת דיחוי ניתן לפנות למוקדי רפואה דחופה או למיון (הפניה עשויה להיות כרוכה בתשלום).

עדיין לא לקוחות כללית? להצטרפות לחצו כאן

מה לא אוכל לקבל במסגרת השירות?

• אישור מחלה

• הפניה לבדיקות דם / מעבדה

איך זה עובד? 

• לאחר מילוי הטופס תקבלו מסרון SMS עם פרטי התור ולינק לכניסה לייעוץ – שימו לב, אין צורך להיכנס ללינק לפני תחילת הייעוץ.

• כשיגיע תורכם נציג יתקשר אליכם ויזמין אתכם להיכנס ללינק לייעוץ עם הרופא.

מה להכין לפני השיחה?

• ת.ז   

• כל מידע נוסף שנראה לכם חשוב וחיוני.

שימו לב: השירות אינו מחליף ערוצים רפואיים אחרים העומדים בפניכם, כמו: הזמנת ביקור־בית של רופא, פנייה למוקדים לרפואה דחופה (מר"מ), מוקד רופאים, פנייה טלפונית למוקד האחיות של הכללית או פנייה עצמית לחדר המיון הקרוב אליכם, או לקו החירום של מגן דוד אדום.

לרשימת מוקדי רפואה דחופה

לכניסה לשירות רופא משפחה און־ליין לחצו כאן

שעות הפעילות: כל יום בשעות 16:00 עד 24:00 (גם בסופי שבוע ובחגים)

שימו לב: זהו אינו שירות חירום, אם לדעתך הבעיה אינה סובלת דיחוי ניתן לפנות למוקדי רפואה דחופה או למיון (הפניה עלולה להיות כרוכה בתשלום).


הצטרפות לכללית

הצטרפות לכללית

יש לנו ים של דברים לספר לכם על כללית...

רוצים לשמוע טיפה?

מלאו את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם

הצטרפות לכללית - אתר חדש

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

שדות חובה

 

שים לב שאתה מספק בטופס זה מידע אישי ורגיש