חיפוש

dsdsdsd
רופא משפחה און־ליין

בלי לצאת מהבית: רופא משפחה און־ליין

המרפאה סגורה והחום בשמיים? הגרון או הבטן ממש כואבים? בלי לחץ, לכללית יש פתרון מצוין: רופאי משפחה מומחים שזמינים בשיחת וידאו או בשיחה רגילה - בלי לצאת מהבית

צוות אתר כללית

חשוב לנו שתדעו
כתוצאה מהגידול החד במספר חולי הקורונה בארץ יש עלייה משמעותית במספר הפניות לשירות רופאים און־ליין ולמוקד האחיות, ולכן ייתכנו זמני המתנה ארוכים מהרגיל. אנחנו עושים את מרב המאמצים כדי לתת לכם מענה מהיר.
 
מתנצלים על חוסר הנוחות ומודים לכם על הסבלנות.

הרופאים שלנו בשירות רופא משפחה און ליין עומדים לרשותכם, ללא תשלום, גם כשהמרפאות סגורות (כולל  בסופי שבוע ובחגים). כל הרופאים בשירות הם מומחים ברפואת משפחה, שהוכשרו לתת ייעוץ רפואי ברפואה מרחוק (טלה־רפואה).

שימו לב: זהו אינו שירות חירום, אם לדעתך הבעיה אינה סובלת דיחוי ניתן לפנות למוקדי רפואה דחופה או למיון (הפניה עשויה להיות כרוכה בתשלום).

לשליחת בקשה לייעוץ עם רופא משפחה און־ליין 
(רק בשעות הפעילות של השירות)

הרחבנו את שעות הפעילות!

השירות פועל מדי יום בשעות 14:00 עד 24:00 (כולל בסופי שבוע ובחגים).

לאילו מקרים מיועד השירות? 

השירות מיועד למקרים נקודתיים בלבד, כמו למשל: חום, כאבים, פריחה, הרגשה כללית לא טובה.

לאילו מקרים השירות לא מיועד?

• מקרי חירום.

• ייעוץ בנוגע למחלות כרוניות.

• בעיות רפואיות שבטיפול של רופא המשפחה הקבוע.

• בקשות מנהליות כמו הפקת אישורי מחלה או הפניות לבדיקות.

• הפניה לבדיקות דם או בדיקות מעבדה.

למי מיועד השירות?

ללקוחות כללית בני 18 ומעלה.

זה עולה לי כסף?

לא! השירות ניתן ללא תשלום.

מה הרופא יכול לעשות בשבילי?

• הרופא שלנו ישוחח אתכם כדי לאבחן את הבעיה הרפואית. לאחר מכן הוא ייעץ כיצד לנהוג ובמידת הצורך ירשום תרופות או יפנה אתכם להמשך טיפול.

• אם הרופא קבע שצריך ליטול תרופה, הוא יפיק לכם מרשם לבית מרקחת. אם הוא יחליט יש צורך לגשת לחדר מיון - תקבלו הפניה מתאימה.

• המרשם שמפיק הרופא חתום דיגיטלית, כלומר - אפשר לרכוש באמצעותו את התרופות (בלי שצריך להדפיס את המרשם) בבתי המרקחת של כללית או באלה שבהסדר עם כללית.

• בסיום הייעוץ תקבלו מסמך סיכום ייעוץ ואת המרשם ו/או ההפניה ישירות לכתובת המייל. תוכלו לצפות בכל המידע גם בתיק הרפואי שלכם בכללית תחת "סיכומי ביקור רפואה יועצת".


עדיין לא לקוחות כללית? הצטרפו אלינו!

איך זה עובד? 

• לאחר מילוי הטופס תקבלו מסרון SMS עם פרטי התור, וקישור לכניסה לייעוץ (אין צורך ללחוץ על הקישור לפני מועד תחילת הייעוץ).

• כשיגיע תורכם יתקשר אליכם נציג ויזמין אתכם להיכנס לקישור לייעוץ עם הרופא.

מה להכין לקראת השיחה?

• מספר תעודת זהות של מקבל הייעוץ. 

• כל מידע נוסף שנראה לכם חשוב וחיוני.

שימו לב: השירות אינו מחליף ערוצים רפואיים אחרים העומדים בפניכם, כמו למשל:

הזמנת ביקור בית של רופא.

פנייה למוקדים לרפואה דחופה (מר"מ).

• פנייה טלפונית למוקד האחיות של הכללית (חייגו 2700* ובחרו בשלוחה 5).

• פנייה עצמית לחדר המיון הקרוב אליכם.

• פנייה לקו החירום של מגן דוד אדום (חייגו 101).

שליחת בקשה לייעוץ עם רופא משפחה און־ליין
(רק בשעות הפעילות של השירות)

שעות הפעילות: כל יום בשעות 14:00 עד 24:00 (גם בסופי שבוע ובחגים).

שימו לב: זהו אינו שירות חירום, אם לדעתך הבעיה אינה סובלת דיחוי ניתן לפנות למוקדי רפואה דחופה או למיון (הפניה עלולה להיות כרוכה בתשלום).


הצטרפות לכללית

הצטרפות לכללית

יש לנו ים של דברים לספר לכם על כללית...

רוצים לשמוע טיפה?

מלאו את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם

הצטרפות לכללית - אתר חדש

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

שדות חובה

 

שימו לב שאתם מספקים בטופס זה מידע אישי ורגיש