חיפוש

dsdsdsd
רופא משפחה און־ליין

רופא משפחה און־ליין - ועכשיו, 24 שעות ביממה

המרפאה סגורה והחום בשמיים? הגרון או הבטן ממש כואבים? בלי לחץ, לכללית יש פתרון מצוין: רופאי משפחה מומחים שזמינים בשיחת וידאו או בשיחה רגילה - בלי לצאת מהבית. השירות פועל מסביב לשעון - ועכשיו, גם בערבית

צוות אתר כללית

הרופאים שלנו בשירות רופא משפחה און־ליין עומדים לרשותכם, ללא תשלום, גם כשהמרפאות סגורות. כל הרופאים בשירות הם מומחים ברפואת משפחה, שהוכשרו לתת ייעוץ רפואי ברפואה מרחוק (טלה־רפואה).

חדש בכללית: רופאי משפחה און־ליין - גם בערבית! 

להרשמה לייעוץ בערבית

שירות רופאי משפחה און־ליין פועל ללא הפסקה - 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע!

ניתן לשלוח בקשה לייעוץ דרך מוקד שירות הלקוחות 2700* או להירשם בטופס און־ליין. 

לאילו מקרים מיועד השירות? 

השירות מיועד למקרים נקודתיים בלבד, כמו למשל: חום, כאבים, פריחה, הרגשה כללית לא טובה.

חשוב לדעת: זהו אינו שירות חירום, אם לדעתך הבעיה אינה סובלת דיחוי ניתן לפנות למוקדי רפואה דחופה או למיון (הפנייה עשויה להיות כרוכה בתשלום).

לאילו מקרים השירות אינו מיועד?

• מקרי חירום.

• ייעוץ בנוגע למחלות כרוניות.

• בעיות רפואיות שבטיפול של רופא המשפחה הקבוע.

• בקשות מנהליות כמו הפקת אישורי מחלה או הפניות לבדיקות.

• הפניה לבדיקות דם או בדיקות מעבדה.

למי מיועד השירות?

לקוחות כללית בגיל 18 ומעלה.

זה עולה לי כסף?

לא! השירות ניתן ללא תשלום.

מה הרופא יכול לעשות בשבילי?

• הרופא שלנו ישוחח אתכם כדי לאבחן את הבעיה הרפואית. לאחר מכן הוא ייעץ כיצד לנהוג ובמידת הצורך ירשום תרופות או יפנה אתכם להמשך טיפול.

• אם הרופא קבע שצריך ליטול תרופה, הוא יפיק לכם מרשם לבית מרקחת. אם הוא יחליט יש צורך לגשת לחדר מיון - תקבלו הפניה מתאימה.

המרשם שמפיק הרופא חתום דיגיטלית, כלומר - אפשר לרכוש באמצעותו את התרופות (בלי שצריך להדפיס את המרשם) בכל בתי המרקחת וכמובן בבתי המרקחת של כללית או באלה שבהסדר עם כללית.

• בסיום הייעוץ תקבלו מסמך סיכום ייעוץ ואת המרשם ו/או ההפניה ישירות לכתובת המייל. תוכלו לצפות בכל המידע גם בתיק הרפואי שלכם בכללית תחת "סיכומי ביקור רפואה יועצת".

עדיין לא לקוחות כללית? הצטרפו אלינו!

איך זה עובד? 

• לאחר מילוי הטופס תקבלו מסרון SMS עם פרטי התור, וקישור לכניסה לייעוץ (אין צורך ללחוץ על הקישור לפני מועד תחילת הייעוץ).

• כשיגיע תורכם יתקשר אליכם נציג ויזמין אתכם להיכנס לקישור לייעוץ עם הרופא.

מה להכין לקראת השיחה?

• מספר תעודת זהות של מקבל הייעוץ. 

• כל מידע נוסף שנראה לכם חשוב וחיוני.

שימו לב: השירות אינו מחליף ערוצים רפואיים אחרים העומדים בפניכם, כמו למשל:

הזמנת ביקור בית של רופא.

פנייה למוקדים לרפואה דחופה (מר"מ).

• פנייה טלפונית למוקד האחיות של הכללית (חייגו 2700* ובחרו בשלוחה 5).

• פנייה עצמית לחדר המיון הקרוב אליכם.

• פנייה לקו החירום של מגן דוד אדום (חייגו 101).

האם השירות עובד גם בחו"ל?

בוודאי! אם מבקש או מבקשת השירות מבוטחי כללית, רופא און־ליין זמין עבורכם גם כשאתם מחוץ לישראל. 

חשוב לזכור: שעות הפעילות של השירות מותאמות לשעון ישראל. לכל הפרטים על השירות

הצטרפות לכללית

הצטרפות לכללית

יש לנו ים של דברים לספר לך על כללית...

רוצה לשמוע טיפה?

צריך רק למלא את הטופס - אנחנו נעשה את השאר

הצטרפות לכללית - אתר חדש

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

שדות חובה

 

שימו לב שאתם מספקים בטופס זה מידע אישי ורגיש