מהו המוקד האונקולוגי?
זהו מוקד ייעודי לחולי סרטן, למחלימים מהמחלה ולבני משפחותיהם המופעל על־ידי כללית.
במוקד תקבלו ייעוץ מקצועי, מהימן ועדכני וגם תמיכה אנושית מאחיות אונקולוגיות שיסייעו לכם בהתמודדות עם כל בעיה או שאלה בשעות שבהן המרפאות סגורות. המוקד מעניק תמיכה בכל שלבי המחלה וגם לאחריה.
מה יכולה האחות במוקד לעשות בשבילי?
• לסייע בהתמודדות רגשית עם המחלה.
• להעניק כלים להתמודדות עם האבחנה, עם השינויים הגופניים, עם ההתלבטות למי לספר.
• לייעץ בהתמודדות עם הסימפטומים ועם תופעות הלוואי ובהן כאבים, אובדן תיאבון, בחילות והקאות, פצעים בפה, תשישות, נשירת השיער.
איך האחות יודעת מהו המצב הרפואי שלי?
לאחיות במוקד האונקולוגי יש הרשאה רפואית לצפות בנתוני התיק הרפואי שלכם שכוללים, בין היתר, סיכומי אשפוזים, בדיקות מעבדה, בדיקות הדמיה.
הרופא שלי יקבל פרטים על הפנייה?
כל פנייה למוקד האונקולוגי מתועדת ומועברת לתיק הרפואי ולרופא המשפחה לשם הבטחת הרצף הטיפולי.
האם לא עדיף להתייעץ עם רופא או לפנות ישירות לחדר המיון?
האחות מעניקה מענה מקצועי ומהימן על בסיס פרוטוקולים רפואיים שכתבו מיטב המומחים לסרטן ושמתעדכנים מעת לעת. השירות הוא טיפול משלים לשירותים הניתנים במרפאות ובבתי החולים ופועל בשעות הערב.
מהו המוקד למחלימים מסרטן?
כחלק מהמוקד האונקולוגי, הקימה כללית מוקד טלפוני חלוצי המיועד למחלימים, כדי לסייע בתהליך ההחלמה והחזרה לשגרה.
המוקד למחלימים הוא מוקד יזום: הוא מיועד לטיפול הכולל מפגשים טלפוניים במסגרת תוכנית אישית בזמנים הנוחים לכם.
אחות מהמוקד תתאם איתך מפגשים טלפוניים במועדים הנוחים לך.
איך יוצרים קשר עם המוקד האונקולוגי?
פשוט מחייגים לטלפון 9585* בשעות הפעילות:
• בימים א עד ה בשעות 18:00 עד חצות.
• בימי ו ובערבי חג בשעות 13:00 עד חצות.
• בשבתות ובחגים בשעות 8:00 עד חצות.