חיפוש

dsdsdsd
טייטו עם הרופא האישי

איך עובד השירות Tyto עם הרופא האישי?

ביי ביי לפקקים ולחיפוש החנייה - מהיום אפשר להתייעץ עם רופא המשפחה שלכם מרחוק בעזרת Tyto מכל מקום, להיבדק, לקבל אבחון רפואי ואפילו מרשם או הפניה אם צריך - אז איך זה עובד? הנה כל מה שצריך לדעת

צוות אתר כללית

אז יש לכם מכשיר Tyto ואתם רוצים להתייעץ עם רופא המשפחה שלכם - הנה מה שאתם צריכים לעשות:

1. אם זו הפעם הראשונה שאתם משתמשים ב־Tyto, יש לוודא שביצעתם את "הפעלת השירות" בחשבון האון־ליין שלכם. בנוסף, יש לבצע צימוד מכשיר ה־Tyto לסמארטפון שלכם.
צריכים עזרה? הכנו לכם הדרכה כאן, או פנו למוקד התמיכה שלנו 2706* שישמח לסייע.

2. להיכנס למערכת זימון תורים באינטרנט ולהזמין לרופא שלכם תור מסוג "וידאו".

3. ביום התור אנחנו נשלח לכם 3 מסרונים:
- בשעות הבוקר תקבלו מסרון SMS עם פרטי התור.
- 10 דקות לפני התור  תקבלו SMS עם תזכורת לתור.
- 5 דקות לפני התור תקבלו SMS עם קישור להיכנס לחדר ההמתנה של הרופא באפליקציית כללית live בדיגיטל. אם זו הפעם הראשונה שלכם, הקישור יוביל לחנות האפליקציות להורדה.

4. לאחר שתכנסו לאפליקציה תצטרכו להזדהות ולאחר מכן תכנסו לחדר ההמתנה לייעוץ.d5.jpg

5. בחדר ההמתנה תראו את שם הרופא אליו נקבע התור ואת המיקום שלכם בתור. כעת תצטרכו להמתין שהרופא יקבל את השיחה שלכם. 

d1.jpg

6. כשהרופא ייתפנה, הוא יקבל את השיחה שלכם - תופיע לכם במרכז המסך הודעה שמעדכנת כי שיחת הווידאו תתחיל לאחר 5 שניות (מתבצעת ספירה לאחור). 

d4.jpg

7. בסיום 5 השניות שיחת הווידאו תתחיל - אתם תראו את הרופא שלכם במרכז המסך ואת עצמכם בחלון הקטן.

d2.jpg

רוצים לדעת איך מתפעלים את מכשיר ה־Tyto - צפו במדריך הזה

הצטרפות לכללית

הצטרפות לכללית

יש לנו ים של דברים לספר לך על כללית...

רוצה לשמוע טיפה?

צריך רק למלא את הטופס - אנחנו נעשה את השאר

הצטרפות לכללית - אתר חדש

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

שדות חובה

 

שימו לב שאתם מספקים בטופס זה מידע אישי ורגיש