איך נעשית שיחת הווידאו?
שיחת הווידאו עם רופא המשפחה שלכם נעשית דרך אפליקציית Clalit Live (להבדיל משירות Tyto הרגיל בו נעשה שימוש באפליקציית Tyto).
חשוב להקפיד לבצע את הפעלת השירות והצימוד הראשוניים בטרם הייעוץ.
לפני הייעוץ אתם תקבלו קישור לאזור שיחת הווידאו במסרון SMS.
מהן שעות הפעילות של השירות?
בהתאם לשעות עבודה של הרופא אליו אתה משוייכים.
(לתשומת לבך: שעות הפעילות לא זהות לשירות הרגיל של ייעוץ רופא עם Tyto)
איך מזמינים תור?
דרך המרפאה או דרך זימון התור לרופא באתר האינטרנט (מבקשים או בוחרים באתר את סוג התור: וידאו).
למי פונים אם יש שאלות, או תקלה בשיחת הווידאו?
מתקשרים למוקד התמיכה והשירות של Tyto בטלפון 2706*
מידע מלא אודות שירות Tyto, הדרכת שימוש ושאלות ותשובות ניתן לצפייה כאן.