פעילות גופנית ומנטלית

כדי להישאר בריאים גם בגיל מתקדם לא חייבים לרוץ מרתון, לפעילות גופנית סדירה יתרונות בולטים וחשיבות גדולה בגיל מבוגר. עיסוק סדיר בפעילות מונע ומטפל במגוון רחב של מחלות, החל מלב ועד סרטן. אדם מבוגר העוסק בפעילות גופנית באופן סדיר שומר טוב יותר על הבריאות

  • בני 60 פלוס? פנו 30 דקות היום

    בין הבילויים עם החברים וזמן הכיף עם הנכדים, יש דבר אחד שחשוב לעשות במיוחד בגילכם, כדי לשמור על הבריאות ועל איכות החיים. הבשורות הטובות: פעילות גופנית תדרוש מכם ממש מעט זמן, ויכולה להיות כיף גדול. אפילו לרקוד זה ספורט!
  • איך להפסיק לשכוח? 16 כללים פשוטים

    נעלמו לי המשקפיים! איפה השארתי את המפתחות? אוי, שוב שכחתי לשלם חשבונות! אם כך נראה היום שלכם, סימן שיש להחזיר את המוח לכושר. הנה כמה כללים פשוטים לתרגול יומיומי
  • הנאה ובריאות: תרגילים לפעילות גופנית בבית

    רוצים לעשות פעילות גופנית אבל קצרים בזמן? לא חייבים ללכת למכון כושר ואפילו לא חייבים לצאת מהבית. 11 תרגילים קלילים עם תמונות להדגמה
  • סדנת הזיכרון של כללית

    הזיכרון שלך כבר לא משהו? יש מה לעשות: המומחים של כללית מציעים סדנה מיוחדת לאימון ושיפור הזיכרון. לפרטים נוספים ולהרשמה, התקשרו עכשיו למרכז לשירות לקוחות של כללית: 2700*
  • קחו את אבא ואמא לטיולים - והם יחיו יותר

    אחד המנבאים למוות שממשמש ובא הוא הצטמצמות המרחב שבו מתנהלים חיי הקשיש
  • יש לכם 2 דקות פנויות השבוע?

    חוקרים בריטיים טוענים שפעילות גופנית מאומצת של 120 שניות (אפילו לא רצופות) בכל שבוע אצל בני 60+ גורמת להורדת לחץ הדם ומקילה על ביצוע מטלות יומיומיות. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יש מי שחושב כך
  • לחשוב בהליכה

    הקשר בין הפרעת הליכה לירידה מנטלית מזכיר את השאלה מה באה קודם, הביצה או התרנגולת. אצל זקנים שסובלים מליקויי הליכה מתפתחות יותר בעיות מנטליות, ואצל אלה שסובלים מפגיעה מנטלית עלולה להתפתח הפרעה בהליכה. אז מה עושים?
  • ריצת מרתון, לא לצעירים בלבד

    הזקנים מצביעים ברגליים: במרוצי המרתון רואים יותר ויותר פנסיונרים עוקפים צעירים מהם בסיבוב. רוצה להפוך לאצן בגיל 70? אבא שלך בן 80 ולא מפסיק לרוץ? המדריך הזה הוא בשבילכם
  • למה אנחנו שוכחים?

    אתם זוכרים מה אכלתם לארוחת ערב לפני שבוע? זוכרים את מספר הטלפון הקודם של ההורים? את הקוד הישן לכרטיס האשראי? סביר להניח שלא. למה אנחנו שוכחים, האם זו בעיה, ואיך אפשר לשפר את הזיכרון? מדריך שלא כדאי לכם לשכוח
  • פעילות גופנית למוח

    פעילות גופנית מזרימה יותר חמצן למוח, משפרת את תפקוד הזיכרון ומשפרת את מהירות התגובה. מדריך קצר לאימון המוח

היא הגיעה!

אפליקציית כללית החדשה

כל השירותים הדיגיטליים של כללית במקום אחד. הורידו כבר עכשיו את האפליקציה החדשה שלנו

חשוב לדעת

מיוחד ללקוחות כללית מושלם

עד 75% הנחה ברכישת מכשיר שמיעה

ניוזלטר כללית

אני מסכים לקבל הודעות במייל